Sziaztok olyan probléma lenne hogy furikáztam a városba és észrevettem hogy amikor váltanék behuzom a kuplungot pár másodpercig ott marad a fordulat és utána esik csak le tegnap este jöttem haza és azt csinálta ha kuplungot húztam 6 ezren pörgött amint ráengedtem a kuplungot le is fulladt ha huzni akarom a gázt közbe vagy akármi befullad a motor ezt most kezdte el és a légszűrőnél csöpög a benzin megnéztem már a tűszelep álítottam rajta de most is azt csinálja szimeringek csapágyak frissen cseréltek év elején mi lehet ennek az oka ? :(
Nem tudom milyen évjáratu a mocid!Mindenképpen szét kell vágni kidobni a katalizátort mert az szokott eltömödni!Üresen beinditod ráhuzod a gázt s kézzel lehet érezni a végnél hogy milyen nyomással jön a kipuffogó gáz!Bár ehez kicsit szakavatottnak kell lenni hogy megállapitsd.
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket. Kompresszió mérést házilag nyilvan mérőműszerrel lehet végezni? v mindenképp vigyem be vmi műhelybe ? melyik a biztosabb?
Simsonos megoldással ki kell égetni, leveszed, gázlámpával beizzítod a kokszot, aztán kompresszorral küldöd neki a levegőt. "Kompressziót" is mérhetnél benne, az sokat elárul a motor állapotáról.
Köszi, szépen, megnéztem gyertyát, levegőszűrőt kitakarítottam, holnap megyek vele egy kőrt, ha továbbra is fent áll a hiba, akkor meg nézem a kipufogod. Ötlet h hogy tudnám kitakarítani?
régi simsonos megoldás kiégetni a kipufogót? (kötve hiszem), de fogalmam sincs ezért kérdezem. Ha nem kipufogó hogyan tudnám letesztelni, kideríteni hogy még is mi lehet pontosan a gond?
Előre is köszi :)
Sziasztok!
A következőben kérném a segítségeteket. Van egy Aprilia rs 50 motorom, eddig tökéletesen működött, de most vmiért 9-ezres fordulatnál megakad, dadog, ha nagy nehezen eléri a 10 ezre fordulatot, akkor megy tovább 11 ig, majd megint dadogás... eddig 100km órás végsebességem vissza eset 80 km per órára. Aksi probléma volt vele nem tudom mennyi köze lehet a hibának hozzá.
Sztetek mi lehet a gond? Gyertya problémára gondolok, vagy karburátor dugulásra... rosszabb esetben kikopott a motor és kompresszio nincs már benne. (remélem nem).
Várom a véleményeteket.
Előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek.
A szivattyu lapátkerekét kívülröl nem tudod leszedni,csak az egész deknit leszedve,-belül fogja egy zéger,+a műanyag fogaskerék alatt,még egy stift is.
sziaztok abban kérném a segítségeteket hogy most raktuk össze a blokkot a kiegyenlítő tengelyt a jelre raktuk ahogyan volt de el9zőleg a szerelő álította erre és 8 ezer fölött ráz a motor hogyan lehetne ezt kiküszöbölni ? előre is köszönöm a válaszokat
régi simsonos megoldás kiégetni a kipufogót? (kötve hiszem), de fogalmam sincs ezért kérdezem. Ha nem kipufogó hogyan tudnám letesztelni, kideríteni hogy még is mi lehet pontosan a gond?
Előre is köszi :)
A következőben kérném a segítségeteket. Van egy Aprilia rs 50 motorom, eddig tökéletesen működött, de most vmiért 9-ezres fordulatnál megakad, dadog, ha nagy nehezen eléri a 10 ezre fordulatot, akkor megy tovább 11 ig, majd megint dadogás... eddig 100km órás végsebességem vissza eset 80 km per órára. Aksi probléma volt vele nem tudom mennyi köze lehet a hibának hozzá.
Sztetek mi lehet a gond? Gyertya problémára gondolok, vagy karburátor dugulásra... rosszabb esetben kikopott a motor és kompresszio nincs már benne. (remélem nem).
Várom a véleményeteket.
Előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek.