Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van 14 dellortom csonkal eggyütt ha gondolod
Koszi. Kb. mennyit mesz el egy tankkal tartalekig?
58-assal: 2,4L atlag, es ~480km volt tartalekig.
70-essel 3,3L, es ~300km tartalekig.
viszont a kedvedért meg fogom nézni
az jó kérdés , nem nézem a fogyasztását, 50-es henger, 17.5 karbi
Es mennyit fogyaszt? Mekkora karbival es hengerrel?
a 65-ös kicsi lesz bele, nehogy elszegényítsd a keveréket, mert azt nem fogja szeretni hosszútávon, az enyémben jelenleg 90-es van, igaz sokall vele, úgyhogy valamikor leviszem 80-ra
Gondolkozom a 17,5-os karbi es egy koztes, ~65 koruli fuvokan, hogy mersekeljem a fogyasztast. Talan igy lehet vele baratsagos kompromisszumot kotni :)
Elvileg több levegő több üzemanyagot ránt fel a karbiból, persze a keresztmetszet is számít, de ha sokallod a 3,33l-es fogyasztást akkor tedd vissza a gyári 58-as fúvókát, 2T ssem azdaságos viszont cserébe ó a teljesítménye, valahol kompromisszumot kell kötni, az erőhöz kaja kell
Mar igy is sokallom a ~3,3-as fogyasztast, amikor az alap fuvokaval elment 2,3-2,5L-el. Az alapveto kerdes az, hogy valtozik-e, ha csak levegobol kap tobbet?
Mit szórakozol 1mm-el? 17,5 vagy 19, és had szóljon. Nekem is sokkal jobb lett a 17,5-el, ég és föld
Köszi, nyugi nem lebegtetem ki 6.-ba mert csak 5 sebességes (am3-as blokk)
Megvan az elso ertekelheto fogyasztasom: 14-es karbival, 70-es fuvokaval 3,33L/100km. Ha a fuvoka marad, de a karbit 15-osre cserelem, akkor emelkedni fog tovabb a fogyasztasom is?
Minden bizonnyal.....
:) Első sor vége. A dobot fúrtam át :)
Kb annyi elég arra kell vigyázni hogy ne lebegtesd ki 6. ba amit szól mert valoszinü akadni fog :
szerintem leszedte a leömlöt és belefurt a katalizátorba :D
A henger jó állapotú, nem szeretném megfuratni, csak az érdekel, hogy hány kilómétert kéne vele menni ,,kímélő üzemmódban,, 300-t kb?
De,csak nem válaszoltál rá hogy mit fúrtál át? :)
A végdobot vagy a kipuffogót?
szerintem ha dugót gyürüt akarsz cserélni akkor jobban jársz ha megfuratod a hengert ûgy az igazi.
Sziasztok! Van egy 70-es Dr hengerem, most szeretnék hozzá venni új asso werke dugót, gyűrűt, a kérdésem az lenne, hogy, ha ezeket megveszem hozzá, akkor meddig kell járatni? vagy nem is kell dugó, gyűrű cserénél?
Tudom egy gyökér megoldás, meg nem is szép, de most nem fogok most egy uj dobot venni..
Am igen volt egy 30 cm-es fúrószáram, fúróba beleraktam és átfúrtam. Közbe a fúró felcsavart egy szűrőt, ami a dobba volt benne. Azt kiszedtem, aztán mikor sikerült átfúrni (kb mintha 2 napig fúrnék egy gyöngykavicsot) .... Na mind1 átfúrtam és most már megy minden ahogy kell :) Nincs dadogás, alapjárat sokkal szebb lett, és nem is melegszik úgy a víz.
A véget fúrtad át vagy mit? :)
Mit tettél a fúróra sima fúrószárral?
na megoldodott a problema. kipufogo dob le. kompresszoral atakartam nyomatni hat alig jott rajta ki vmi.. furoval atfurtam egy szurot kiszedtem belole, ami osszevolt mar egve, taknyolva. kicsit nagyobb hangja lett, de mostmar megy ahogy kell ;) koszi szepen a segitseget ;)
sztem az uszoval lesz gond, ha felakad akkor szokta ezt csinalni, v falsot szivhat de akk nem esne le a fordulat. Lehet meg h felakad az a kis retesz nemtom mi a rendes neve, am szabalyozza a benzint, v a levegot szabalyozo lapka . sztem szedd szet karbit takarisd ki es hatha megszunik agond.q
ki tud vagy tudja hogy hol lehet 2003 rs hez üllést venni