hehe :D hát még uj vagyok AM6 terén... szimeringhez hozzá lehet férni, blokk széthuzása nélkül? esetleg a gyujtásfelöl ? :D mer nekem engedi az olajat kicsit
Bocs rosszul fogalmaztam.nem tengelyre gondoltam hanem fogaskerékre. de ez akkor lesz tiszta ha széthúzom a kuplung dekni részt.Addig is köszi a segítséget.
Sziasztok, mi a neve annak a dolognak amihez kapcsolodik a kuplungbowden? Illetve ennek fel - le szabad e ,hogy mozgása legyen? mert mintha ott olajat láttam volna , az alatt van szimering?
Köszi :) most du azt vettem észre h miután lefulladt a karbi alján csepegett a benya és arra azt mondták h valószínű h az úszó lesz a ludas..... holnap szétkapom köszi
A tengelyekrn nincs semmiféle lyuk, a fogaskerekek vannak ponttal jelölve, amik pedig a tengelyen reteszelve vannak. Nem értem mi a probléma? Oda kell állítani és kész, más pozícióban ráz kiegyenlítetlen a motor
Értem akkor a kiegyenlítő tengelyen van 2 furat, és a főtengelyen ami van 1 pont amit úgy kell össze forgatnom hogy pontosan a 2 pont közzé essen?Tegyük fel ha a 2 furatos tengelyt 180 fokkal elfogatom akkor is ugyan úgy fog működni mintha megint 180 fokot fordítanék? szóval mindegy hogy a főtengelyhez képest hova üt a kiegyenlítő tengely ? kicsit szarul fogalmaztam de remélem érted miről beszélek.
Helló davy!
nekem is hasonló tünetek merültek fel, tudnál segíteni hol keressem a hibát?Neked mi volt a gond?Már ki vagyok feszülve......előre is köszi
Sziasztok!Egy kis segitséget szeretnék kérni,ugy jártam hogy a hátsó kerékcsapágynál van egy persely vagy nemtudom,sztem kivolt kopva is kokeszoltak eggyet,és az kicsusszot,mivel lehetne azt visszaragasztani,vagy jól megoldani?köszi
Értem akkor a kiegyenlítő tengelyen van 2 furat, és a főtengelyen ami van 1 pont amit úgy kell össze forgatnom hogy pontosan a 2 pont közzé essen?Tegyük fel ha a 2 furatos tengelyt 180 fokkal elfogatom akkor is ugyan úgy fog működni mintha megint 180 fokot fordítanék? szóval mindegy hogy a főtengelyhez képest hova üt a kiegyenlítő tengely ? kicsit szarul fogalmaztam de remélem érted miről beszélek.
A membrán nem segit!A gyárival tökéletesen kell működni!Karbi beállitás valamint esetleg tuning kipuff rendszer kell hozzá!Nekem van egy tuning kipuffogóm 2006.tól Rs 50.-re majd teszek fel róla képet
nekem is hasonló tünetek merültek fel, tudnál segíteni hol keressem a hibát?Neked mi volt a gond?Már ki vagyok feszülve......előre is köszi