Megjöttek a cuccok, és nem éppen vagyok elégedett a minőséggel. A kuplungkar bovdenbeakasztója szét van kopva, az olajtartály csöve ki van repedve, a jeladó vezetéke forrasztgatva, folyt mindenből az olaj, és vastagon kutyaszőrbe volt burkolva. A postát drágábban fel sem adhattad volna, de azért köszi a cuccokat, és nem akarom rontani az üzletedet, csak véleményt nyilvánítottam, nem nyavalygok, megoldom, helyrepofozom a cuccokat
Sziasztok ! Sürgősen szükségem lenne a kuplung alatti részre. Illetve a főtengely váltó felőli részén levő szimering melyik része van kifelé (ugyanúgy mint a másik oldalon)
ugyanigy eladó egy 50 percet üzemelt felújitott főtengely frisssen centírozva tényleg annyit ment a felújitás óta mert ledarált egy váltókereket! 10 papir az ára ha valakit érdekell!
Bakker, ma én is előszedtem a vasat, mentem is egy jó nagy kört, elzsibbadt a jobb kezem, de nagyon jó érzés volt végre. Mindenkinek széles utat, és gumifákat.
Sziasztok!
70-es RMS hengerről van valakinek valami infója? Milyen minőség? Teljesítmény stb.. megbízható?
Vagy esetleg ha valakinek van jó állapotú 70 es hengerszettje jó áron az írjon
Köszi
Szerintem inkább a kuplunggal lesz valami probléma, annak a beállítását kellene ellenőrizni, akkor szokott csattogni, rángatni, ha nem emel ki rendesen, vagy a bástya van beverődve. Az am6 blokkok kuplungja alapból hangos kicsit az illesztése miatt, ezért hallod, ha behúzo a kart akkor meg elhalgat, ez teljesen normális jelenség. Lehet még, hogy nem megfelelő hajtóműolajat töltöttek bele
Nekem is jol megy a masineria, verettem a koruton egyet a csodas napsutesben. A 70-es fuvoka erezhetoen megdobta a nyomatekot, viszont a vegsebessegbol veszitettem egy 5-10km/h-t. Lehet, hogy a levegot hianyolja mar?
Sziaztok! olyan kérdésem lenne hogy az én (98-as) rs-em azt csinálja amióta kijött a szervizből hogy 1 esbe szaggat a váltó ugrik a motor ha nem huzom meg neki akkor is és elcsattan 3 asba a váltó. a történetaz hogy tavaly "tuningoltam fel" 70 es dr henegr, sport légszűrő,19-es dellorto, szívócsonk csere, turbo kit kupuff hozzá tavaly összeraktam mentem vele egyszer sem ált meg tökéletesen ment voltam vele az olasz és szlovén tengerparton nyaralni mindig pöccre indult nem csörgöttt nem zörgött 130-135 a végsebessége aztán a csapágyak, szimeringek kitudja hány évesek voltak benne 4 éve van nálam azóta tuti nem lett cserélve 1 sima csapágy szimering szett cserére vittem a mocimat szervizbe. kicserélték mint kiderült zárt csapágy volt a váltódobba nem ugyan az a méretű csapágy a fötegelyeken ugyhogy katasztrófa mióta kicserélték a csapágyakat szimeringeket benne és hajtókar csere olaj csere kuplung csere minden utána hazahoztam csörgött a blokk alapjáraton haleteszem sebességbe nem csörög 3.ba 10 km után eldurrant a 3. fogkozat most kapott komplett úl váltót ma hozom haza mert elkészült 1 esbe ugrál a motor ha nem huzom akkro is és már kétszer durrant 3.ba a motor szinte alapjáraton jöttem végig vele mindenhol 6.ba mi lehet ennek az okaa hogy zörög és folyamatosan durrognak benne a fogak ?
Sikeresen elkeszult, hetvegen beteszem, ha lesz egy kis idom. Nagyon kivancsi vagyok az eredmenyre, bar csodakra azert nem szamitok. 58--70 csere mellett mekkora fogyasztas-novekedesre lehet szamitani? Nagyjabol aranyos lesz a furattal %-osan?
70-es RMS hengerről van valakinek valami infója? Milyen minőség? Teljesítmény stb.. megbízható?
Vagy esetleg ha valakinek van jó állapotú 70 es hengerszettje jó áron az írjon
Köszi
Akksim lemerülve,de így is kis tolás és már pöfögött is a masina!
Egy kicsit elszoktam tőle ezt a jobb kezem érzi is.
Enyém a megtiszteltetés, köszönöm!
Széles utat Srácok!