Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

holnap este küldök képet
valakinek lenne esetleg eladó rs 50 extremahoz oldalidomja?jah és olyan amiről tud képet küldeni?!mind a kettő érdekllen ésszerű áron.trapézlámpás a fejidomom olyan mint pár sorral lejebb a narancs fekete gépen!
kösz
Ismer valaki olyan Budapesti motoros boltot, ahol instant kapok fofuvokat a 14-es dellorto karbimhoz? M8-as menet van rajta, nem tudom, mivel lehet kompatibilis. Egyebkent a 68-as meret a 0,68mm-es furatot akarja reprezentalni? Mert akkor felfurom az 56-osom 70-esre eszterga gepen
Nem, inkább party ivó vagyok B-)
Aprilia RS 50 hátsó fékbetét, dobozban, tévedésből rendelt, 2000Ft
Akkor ezek szerint kocsmába se' jársz
Jobb ha nem jarok motoros boltokba... 3 helyet latogattam rendszeresen, mind bezart tavaly :( Rossz omen, ha beterek valahova
Bakker, csak van pesten egy két motoros bolt, és akkor közben még motoroztál is, kellemest a hasznossal
Azzal nincs is gond, csak a hol a kerdes :) A hengeremen kivul mindent a legjobb helyrol szereztem be eddig... innen
Szia!
Köszi szépen, nem vettem észre, h írtál bocsi. Írtam az e-mail címre.
már a multkor irtam h nekem van támasz is meg kar is !
culera@citromail.hu
Köszönöm szépen a gyors válaszokat mindenkitől!

Alkatrész ügyben kellene még egy kis segítség, szükségem lenne ugyanehhez a motorhoz 1998 Aprilia Rs 50, egy kitámasztóra, és egy sebességváltó karra.
Akinek esetleg otthon porosodik egy ilyen otthon, az kérem írjon.
Előre is köszönöm.
Széles utat mindenkinek!
Itt van pár kép!
Anno egy kedves fórumtárs csinálta őket! (Ghostbikerboy)
A szememben még mindig gyönyörű a volt motorja!
Ha,valaki felismeri szóljon a jelenlegi gazdájának
csatlakozzon hozzánk!
Hátha egyben van még nagy kár lenne érte!
Fellazítod, az excenter két rögzítő csavarját (2db M8-as csavar van benne), ezután a kipufogó felőli oldalon van a felnin egy 8mm-es furat, és az excenterben is van egy. a motort hátrafelé gurítod, míg egybe nem esik a kettő, ezután beledugsz egy csavarhúzót, vagy valami hengeres anyagot, utána csak hátrafelé kell húznod a motort, még el nem éred a kívánt feszességet (a lengőkar közepén kb egy cm-es belógás az optimális). Ezután kiveszed a cuccot, meghúzod a két csavart oszt csá
Pár száz forint ám egy fúvóka
Ha jol fel van lazitva, viszonylag konnyen elfordul. Nekem egy pontozo volt a szakszerszam, es a kulso reszet betekertem ronggyal, hogy ne sertsen fel semmit. Sok sikert!
koszi a segitseget.
holnap nekiallok megprobalom, teljesen fellazitom az anyakat. Csak majd talaljak vmit amit attudok dugni rajta. Remelem kart nem fogok okozni benne.
Ja, a csavarokat a villa oldalon keresd, egymas mellett.
Persze, ilyenem van. Hatso villan van 2 imbusz csavar, ha rendesen! fellazitod oket, a tengelyt tarto kerek tomb el tud forogni. Ha nem teljesen, szetbarmolhatod :) A tengely nem pont kozepen van benne, ezert ha forgatod, az kozeledni vagy tavolodni fog a blokktol. Dugj keresztbe egy 5-6mm atmeroju rudat a kerek dob oldalan talalhato furatok egyikebe, es ovatosan told a motort elore, amig meg nem akad, ha jol emlekszem a felniben. Ha par cm-t tovabb tolod, a kerekkel el fog fordulni a dob is, es a lanc feszessege is valtozni fog. Ha beallitottad, rogzitsd le a 2 csavart, es elvileg kesz is vagy. Nagyon azert ne feszitsd meg, 1-2cm logast hagyj neki.
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni!
Van egy Aprilia Rs 50- motorom. Tipust eddig senki nem tudod mondani. 1998-évjárat.
ugyan az mint a linken szereplő motor.

Kép

A problémám az lenne, hogy laza a lánc, és feszíteni szeretnék rajta, de semmi feszítőt nem találtam. Azt mondták az okosok, h excenteres, de gőzöm sincs h mi is az, hogy működik.
Tudna vki segíteni, hogyan tudnám meghúzni a láncot?
Előre is köszönöm.!
En vagyok a vak hulye, vagy a 14-es dellorton tenyleg csak egy alapjartai csavar van osszesen? :)

Minden esetre, keresek egy ~66-68-as fuvokat hozza, ha valakinek van, dobjon egy uzit! Koszi!
Na ez remek
Tedd! Annyirajo volt vegre fel ev utan lovagolni :D
Vegre jo lett! Halleluja!
Lassan rászánom magam én is!
Ma vegre volt idom, es blokk szajaig bontottam a rendszert. Sikba csiszoltam a szivocsonk talpat, letisztitottam mindent, ellenoriztem a membranokat, a karbit pedig teljesen darabokra szedtem, es ujra osszeraktam. 58-as fofuvoka volt benne eddig, kapott egy 62-est, mert az volt a legnagyobb itthon. Beindult szepen poccre, legszuro nelkul probaltam, de a gazreakcio az eredetinel is jobb volt uresben. Meg hagyom par orat az akksit a tolton, es utana megyek egy proba karikat. Remelem, most mar nyugodtan utnak indulhatok vele ujra...