Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

irtam 2-szer :-) nezd meg a spam-ben.. lehet hogy ott van..
kertem kepeket, 2003-as motor..
árat leirtam ha az jó és kell a cucc vagy ide vagy próbálj meg még egy szer levelet irni. az adataiddal h hova küldhetem a cuccot!
kuplung bocs
az is van most szedtem le!megvan fékkar meg a tartály pumpa csövek
Arany színű Brembo van nekem
nem látom nem jött meg
irtam mailt de még annyi h melyik fajta féknyerged van brembo vayg grimeca?mert nem egyformák a műanyagok!
valaszoltam :-)
culera@citromail.hu
70 544 39 03
de irtam mailt a tiedre!
szia, erdekel, de kerlek egy elerhetoseget irjal nekem :-)
markisa_17@yahoo.com
15 be tudok egyet adni.lendkerék állórész és elektronika.ha érdekell privátban!
melyik része kel a váltókarnak ? meg mikori motorra kell?
Mert közlekedni kell valahogy addig is :-)
Sziasztok! Egy 80as rs-be, 19 dellorto karbi,arrow kipuff, ebbe kb hanyas főfúvóka kell?köszi
Sziasztok!
Keresek Aprilia rs 50-hez sebváltó kart , valamint kitámasztót.
Előre is köszi.
hello!
aprilia rs 50 gyujtast keresek es oninditos lendkereket!
Kontakthiba, egyenirányító, fesszabályzó, alaplap
Hellósztok, Egy olyat szeretnék kérdezni,hogy a töltése mitől rosszalkodhat,valami kontakt hiba lehet esetleg? köszi a válaszokat!: D
Akkor meg minek raktad össze? Ezt nem értem.
Hasznalt hengert, egy szezont meg kibir, de tobbet nem. Meg a heten megrendelem hozza az uj dugoszettet, csak le kell mernem a henger belso atmerojet.
A gyári fúvókaméret 60-as, a hengernél meg csak nem rontottál el semmit. Új hengert kapott, vagy használtat? Gyűrűgézagot mértél?(persze csak használt hengernél)
Rendben, nem is tudom mar mekkora van benne. Mennyi az alap fuvoka meret? (14-es karbin)
Szet fogom ujra szedni, mert mar nem tudok masra gondolni. A henger tomitettsegenek nincs beleszolasa ebbe a gebaszba gondolom. Mast meg nem bontottam meg.
Valószínűnek tartom, hogy a karbi visszarakásakor valami probléma történt, szerintem falsol valahol, a szívócsonk és a karbi közt lévő hőzáró gyűrű nem sérült meg? Vagy a légszűrőház és a karbi közt lévő gumi csonk repedt, elöregedett. A karbiba meg szerintem azért dobj be egy 68-as fúvókát
Sziasztok, ismét segítségre lenne szükségem, mert kifogytam az ötletekből.

A motorom indítás után szépen jár alapjáraton, majd amikor elindulok vele, kb. 3 utca után megáll, mint ha levenném a gyújtást. Megint indítom, és ugyanez történik. Néha elkapja, és 7000rpm felett lehet vele rendesen haladni, de amint alá esik a fordulat, a motor megáll. A benzincsőben megy le az anyag, de gyanúsan lassan/nehezen. A tankcsap hibátlan, pisil. A karbi teljesen kitakarítva, a szűrő korong is. A légszűrő is jónak tűnik. Minden alkatrész gyári rajta. Hengerszettet cseréltem egy másik ugyanolyanra, használtan. (Gilardoni 2, bár ez már csak nem számít). A karbi beállításait nem piszkáltam, gondolom azonos hengerszetthez nem kellene piszkálni, és eddig tökéletesen ment.
Remélem tudtok valamit mondani, mert már lassan ott tartok, hogy felgyújtom az udvaron
Elvileg 130-ast, de az már nagyon szűkös. Erről kérdezd Dirtyfree-t, neki az van fennt