A gyári fúvókaméret 60-as, a hengernél meg csak nem rontottál el semmit. Új hengert kapott, vagy használtat? Gyűrűgézagot mértél?(persze csak használt hengernél)
Rendben, nem is tudom mar mekkora van benne. Mennyi az alap fuvoka meret? (14-es karbin)
Szet fogom ujra szedni, mert mar nem tudok masra gondolni. A henger tomitettsegenek nincs beleszolasa ebbe a gebaszba gondolom. Mast meg nem bontottam meg.
Valószínűnek tartom, hogy a karbi visszarakásakor valami probléma történt, szerintem falsol valahol, a szívócsonk és a karbi közt lévő hőzáró gyűrű nem sérült meg? Vagy a légszűrőház és a karbi közt lévő gumi csonk repedt, elöregedett. A karbiba meg szerintem azért dobj be egy 68-as fúvókát
Sziasztok, ismét segítségre lenne szükségem, mert kifogytam az ötletekből.
A motorom indítás után szépen jár alapjáraton, majd amikor elindulok vele, kb. 3 utca után megáll, mint ha levenném a gyújtást. Megint indítom, és ugyanez történik. Néha elkapja, és 7000rpm felett lehet vele rendesen haladni, de amint alá esik a fordulat, a motor megáll. A benzincsőben megy le az anyag, de gyanúsan lassan/nehezen. A tankcsap hibátlan, pisil. A karbi teljesen kitakarítva, a szűrő korong is. A légszűrő is jónak tűnik. Minden alkatrész gyári rajta. Hengerszettet cseréltem egy másik ugyanolyanra, használtan. (Gilardoni 2, bár ez már csak nem számít). A karbi beállításait nem piszkáltam, gondolom azonos hengerszetthez nem kellene piszkálni, és eddig tökéletesen ment.
Remélem tudtok valamit mondani, mert már lassan ott tartok, hogy felgyújtom az udvaron
kertem kepeket, 2003-as motor..