Sokáig kicsit had álljon egy helybe hogy nem csöpög belőle valami,érdemes benézni oda ahol a motort tárolták,tartották hogy nincs valami szivárgásnak nyoma.
Meg ha mész vele egy tesztkört akkor úgy ha már 50-el mész akkor kicsit engedd el a kormányt és nézd meg hogy nem húz-e valamerre,mert ha el húz jobbra vagy balra estek vele.Féktárcsákat is fogd meg,nézd meg hogy egyenletes,sima a felület mert ha nem akkor fém a fémhez ér és cserélni kell a tárcsát,meg a tárcsa ne legyen rozsdás.A láncot is nézd meg hogy nem rozsdás-e.Nézd meg minden kapcsoló,minden működik.Remélem tudtam segíteni.
Nagyon nézd meg mit veszel. Szövetig kopott gumi, teljesen elkopott fékbetétek, stb.. ezek azok a tünetek amiket meglátva nem is szabad megvenni egy motort. Aki ilyen alap dolgokra nem figyel, az a komolyabb dolgokra sem. Nézd át rendesen amit veszel és ne csak az döntsön, hogy ez most nagyon megy. Itt a fórumon van 2-3 ember akinek olyan motorja van eladó, amire ráülsz és csak motorozni kell vele. Az olasz meg nem azt jelenti, hogy többet kell simogatni, mint a többit.
Hát sokan mondják hogy az olasz nem megbízható,DE sok tesztet olvastam mielőtt megvettem volna a vezérgépet és minden tesztbe megcáfolták ezt a mondatot.Tehát sokan írták hogy nem hagyta őket az útszélén.Én még nem nyilatkozok hogy milyen mert még 2 hónapja sincs nálam és az összes tesztbe már 2-3 éve hajtották,de én teljesen meg vagyok elégedve ezzel a kis méregzsákkal ;)
Az a kis csavar lenne csak a légtelenítő két kivezetés kötött az olajszivattyún? Illetve még egy kérdés az üresjelző merre van rajta? Kezd önálló életet élni, gondolom valami koncakt hiba lehet.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: az olajpumpát lehet / kell légteleníteni?
Elpukkant a csövem (ami kapja az olajat), ki lett cserélve de azóta nem látnám, hogy nyomna olajat. Egy átlátszó cső lett rátéve a kivezetésre, de nem látszik, hogy nyomná az olajat. Egy csepp se jön rajta.
Az a nyíl amire te gondolsz, azzal nem a kuplungkosár fogaskoszorúját kell jelre állítani. Lényegében azt nem is kell jelre állítani.
A balance tengely fogaskerekén keress egy pontot a fogaskerék szélén, és a főtengely fogaskerekének a szélén kettőt. A balancetengely pontja be kell nézzen a főtengely fogaskerék 2 pontja közé. Ennyi.
Csuma mindenkinek :D Szánjon már meg valaki és magyarázza el h h kell a kuplungot jelre állítani! :D A nyilat meg a fogaskereken a lyukat össze kell állítani? Jól gondolom? Így nagyon geci hangja van :P
Én kitudom-e cserélni,és kb. mennyibe kerül.