Igen, be lehet utni a szimmeringet a csapagyig, viszont van a szimmering es a fotengely kozt van egy tavtarto, az alatt pedig van egy o gyuru, lehet az is gajdesz. Bocsi az elkezetekert de telorol irok.
Lehet. Ha főtengelycsapágyas vagy nem megfelelő volt a csere. Az is lehet, hogy benyomták a csapágyig (ha be lehet, aki tudja fejből az majd megmondja, hogy lehet-e). Ha viszont főtengelycsapágyas akkor simán szar lesz a szimering hamar. Sőt akkor még a főtengely is szar lesz párszáz km -en belül. Blablabla.
De egyenlőre rá kéne nézni, hogy mi van. Mozgasd meg a főtengelyt fogaskerék nélkül. Ha kotyog, mozog bármilyen irányban is, fel le, jobbra balra, ki be, akkor az csapágy. Nagy tévhitek ellenében, semmilyen irányban nem mozoghat a főtengely még C4 -es főtengely csapággyal sem.
Lehet, hogy hülye kérdés, de valamelyik féked nem szorul? A kerék munkahengerek mozognak rendesen? Ne-e az van, hogy felmelegszik és valamelyik fékpofa befog?
megnéztem a membrán lapokat zárnak rendesen a gyertya ilyen szinü és még mindig fennál a probléma hogy egyszerüen egy simsonos lehagy pedig kompreszio jo gyertya jo tiszta minden és mégse megy nem szorul semmi sem 3 madik sebbeségig minden jo utánna mintha elmenne az erö belöle
Járatni rakj bele egy 8-as NGK-t. Főfúvóka méretet is meg kellene nézni, mert ha azt "megtuningolták" akkor attól is sokat kaphat. Amúgy meg járatni kell vagy 500 km-t utána kezd erő lenni benne. Persze légszűrő nélkül nem biztos.
ha váltoolaj keveredik az üzemanyaggal,azt hogy lehetne orvosolni?
dugó furás és csere folyamatban, de alul a blokkbol csöpög valami barna folyadék, ami irtó büdös, égett szaga van. amikor keveredett pár honapja, akkor is ez csöpögött..
Nézd meg a membránt, hogy zár-e rendesen? Vedd ki, és nézz bele a szívó oldal felől, ha átlátsz rajta, vagy valahol a szélénél akkor nem jó!
Nekem az RX csinálta ezt, és a membrán csere megoldotta.
Sziasztok
henger meglett furva gyertya kilett cserélve ngk 9 höértéküre ami jo hozzá de a problémám még mindig fennál nem akar menni az istenért sem még nem is pörgetem mert járatos 5000 ig huzatom csak de most olyat csinál hogy ha a levegöszürö rajtavan akkor bekajál tehát nem megy ha leveszem rolla akkor viszont kicsit jobban megy de a levegöszürö fele löki a benzint és a szürö az uj benne karbi tiszta !segitsetek elöre is köszönöm
De egyenlőre rá kéne nézni, hogy mi van. Mozgasd meg a főtengelyt fogaskerék nélkül. Ha kotyog, mozog bármilyen irányban is, fel le, jobbra balra, ki be, akkor az csapágy. Nagy tévhitek ellenében, semmilyen irányban nem mozoghat a főtengely még C4 -es főtengely csapággyal sem.
lehetséges hogy megint szétment?
Viccet félre téve, ha az égéstérbe jut, vagy a váltóban lévő olaj színén látod, hogy anyag van benne, akkor főtengely szimering.
dugó furás és csere folyamatban, de alul a blokkbol csöpög valami barna folyadék, ami irtó büdös, égett szaga van. amikor keveredett pár honapja, akkor is ez csöpögött..
Nekem az RX csinálta ezt, és a membrán csere megoldotta.
henger meglett furva gyertya kilett cserélve ngk 9 höértéküre ami jo hozzá de a problémám még mindig fennál nem akar menni az istenért sem még nem is pörgetem mert járatos 5000 ig huzatom csak de most olyat csinál hogy ha a levegöszürö rajtavan akkor bekajál tehát nem megy ha leveszem rolla akkor viszont kicsit jobban megy de a levegöszürö fele löki a benzint és a szürö az uj benne karbi tiszta !segitsetek elöre is köszönöm
Ez mit jelent? Kicsi a fúvóka így is?
Itt mindent megtalálsz! :)