Hello! Tanácsot szeretnék kérni hogy, ha 6.-ban van a sebességváltó és jön egy kanyar viszaváltanák de csak néha rakja vissza abba a sebességbe amelyikbe én szeretném ha visszavált akkor is vissza kell engedni de akkor se 100%, mitől lehet ez? 5.-ig visszamegy utánna megál a tudomány!
Sziasztok.! Az a problémám hogy szét szedtem a blokkot blokkoldal hegesztés miatt és most össze szereltem de csak 1-es és üres váltása lehetséges pedig mindent úgy raktam vissza ahogy volt... Mit tanácsoltok?
valaki megtudná mondani hogy milyen legyen a keveréke a benzin/ motor olajnak ? és ezt hogyan tudnám majd beállítani, mert új bowdent teszek fel a mocira, és nem igazán tudom hogy állíthatnám be (szerintem kicsit sok olajat vesz fel most )
Keresek aprilia rs 50 2004-es tankot. Csak a belsejére van szükségem bortás,tanksapka, csap nélkül.
Ha valakinek van vagy esetleg tud kérem jelezze.
Előre is köszi!
A lengés csillapító állapota ellenőrízhető. Kell segítség, leveszed sztenderről mögé hatolsz és az ülés végét erőteljesen lenyomod és azzal a lendülettel el is engeded. A legjobb ami történhet, hogy teszi a dolgát a csillapító és elnyeli az energiát ami a rugót lengésekre késztetné. Ha leng a hátulja akkor rossz a csillapító, ha le sem tudod nyomni akkor kemény lehet a rugó vagy beállt a csillapító. Esetleg még túl kis viszkozitású olaj is lehet benne amennyiben csillapít, de keveset.
Hát az jó kérdés hogy gyári-e!
Max így tudom gyors megmutatni.
Ha kicsit hepehupásabb az út már nagyon rossz...
Olyan mint ha már csak a rugó dolgozna és a teló semmit.
Sajnos nem értek hozzá,de lehet hogy a telót kellene cserélni(tatarozi).
Nem is tudom hogy javítható e valahogyan a teló vagy ha tönkremegy akkor kuka?
Nem jellemző az állíthatóság. Amúgy milyen úton, mert rossz úton büntet, de hát nem arra lett kitalálva. Esetleg beleraktak egy nem belevaló rugóstagot.
lendkerékkel együtt?
Üdv.