Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért nem ártana a hőfokjelzőt megcsinálni! Főleg ráköltöttél egy csomó pénzt a motorfelújításra, aztán ha túlmelegszik, cseszheted. Persze ha észen vagy, és gyengül,lassúl a moci behúzod a kuplungot, megszorul a dugó. Megállsz, kihül, és mehetsz tovább, de nem szerencsés. Ha meg nem veszed észre, megy minden a kukába.Dugó,henger...és még ki tudja mi minden....
Sajnos a hőfokmérőm nem jó,ahogy ráadom a gyújtást az órája kiakad, de eddig nem tapasztaltam túlmelegedést pedig a nagy hőségben is motoroztam elég sokat a városban .
Szerintem fokozatosan kezdheted húzni neki, persze ha már bemelegedett, és szemed a hőfokjelzőn tartsd, ha melegszik, akkor vedd visszább. Nekem az első 100km-en melegedett eléggé. 1x annyira felment, hogy meg kelett álljak. Azóta nincs baj. Lámpánál ilyen melegekbe felmegy 80 Cfok-ig, de ahogy elindulok, szépen visszakúszik. Mondjuk 80ccm, nem 50. Ha véletlen melegszik nagyon, vedd ki a termosztátot belőle, és ha télen is motorozol, majd ősz végén vissza kell tenni.
Fúrás,új dugó óta 300km van a motoromba, eddig max 60-65-el mentem vele ,fordulat se ment 7000nél tovább. Már mehetek vele kicsit gyorsabban vagy tartsam ezt a tempót ?
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy hol találok szilentet (gumibakot), ami a kipufogót rögzíti a blokkhoz (M8-as méret)? Gyárit találok webshopban, de nem akarok érte 3-4e forintot adni, van utángyártott is és elméletileg autós is megfelelhet. Remélem tudtok segíteni!
1999-2005-ös RS.
Köszönöm!
képen látható maradék alkatrészek eladók:
érd:spmito@freemail.hu-ra
Nem az enyém!
1 kérdést megér.
Lehet meg van még neki...
Bár ez 125ccm RS -re való.
Sajnos nem tudom jó e rá.
Kérdezd meg.
http://vateraauto.hu/hirdetes/...
A képen lévő lábtartó pár a tied ? :D ha igen akkor eladod ? :D
Helló! Eladó 1 vadonatúj, Minarelli Am-re való gyári 50ccm hengerfej hőgombával dobozában. Sosem volt motoron, ára 5 000 Ft.
E-mail: somodibence@vipmail.hu
Úgy kell elképzelni,hogy egy ilyen konzollal van felcsavarozva az ülés alatt vázrészre..
Szerintem mindegyiken meg van a helye...
Hogyan lehet ezekre a gépekre hátsó lábtartót rakni amelyiken nincsen? Mindegyik évjáratnak el van készítve a felfogató része a vázon vagy van amelyiknek nincsen?
Sziasztok!

Aprilia Rs 50-hez (1998) keresek SÜRGŐSEN megvételre kipufogórendszert.

Ajánlatokat képekkel, árral várom ide: kadar96@freemail.hu

Előre is köszönöm.
Nem szívesen távgyógyítok, mert általában a páciensek azt sem tudják elmondani mi történik. Hajtókarnak kelepelő hangja van. De például elég ha egy kicsit többet kap a kelleténél akkor is keményen jár. Hajtókar csapágy hézagot a helyén "csavargatással" kiszerelt állapotban ütögetéssel lehet ellenőrízni. Főtengely csapágynak morgó csörömpölő hangja van. Az elbaszot nagy hézagú fúrás meg kopog.
Ez gyakorlatilag ma lett összerakva.
De ha rá is fogom , hogy járni kell vele és lesz benne erő akkor is ott van még a hajtókarcsapágy szerintem.
Mennyi kilóméter van benne? Az enyémben olyan 600 körül és most kezd erő lenni benne. Valamennyit azért járatni is kell.
Honnan tudni a kis lemeztáblán ami a tanknál van,hogy milyen évjáratú egy 99-05-ig gyártott rs?
Igen főtengely ne haragudj csak az ideg... :S
Tehát megmértük a kompressziót 4bár volt fúrás előtt , aztán meg 5 lett. Érezni hogy picit jobb. Beindulni beindul de ha nem adok gázt egyből le is áll. Fúrás előtt olyat csinálta hogy ha mentem vele rendesen 20 perc után egyszer csak mintha elment volna a gyújtás és lámpánál megállt a motor nem volt benne erő akkor mértem a 4 bárt . Megcsinálták a hengert és most előjött egy furcsa "klattyogó" hang. Arra gondolok hogy mivel picit nagyobb lett a kompresszió így már a rossz főtengelycsapágyat mozgatja . Most menet közben elengedem a gázt és mikor újra adom érzem hogy mintha odaütne a főtengelynek . Ami jelenség még , hogy fúrás előtt induláskor betettem 1esbe felpörgettem 6000 ig engedtem finoman a kuplungot és 2000 re esett vissza a fordulat hatalmasat fogott rajta valami ezt is az erőtlenségnek tulajdonítom mert ezt is kicsit jobb lett. A magas alapjárat néha néha előjött de nem jellemző.
Mikor széthúztam a hengert a dugó elég kopott volt meg is volt égve a teteje. Az előző gazdája megölte :S
Első motorom fizetem a tanulópénzt...
Örülnék neki ha jó eséllyel megoldaná a bajom a szimering + főtengelycsapágy. :S
Mi az a tőtengely? Inkább főtengely nem? Mi az, hogy nincs kompressziód? Egyáltalán nincs? Mert ha most lett fúrva, és új dugó az elég baj, ott valami más baj van.
Főtengely szimeringet kicserélheted, de óvatosan. Ne csavarhúzóval piszkáld ki. Ha nem tudod hogyan kéne nekiállj, akkor írj és mondom hogyan lehet úgy, hogy ne bassz szét semmit. Csapágyat nem kell cserélni ha nincs baja, ami jó azt ne piszkáljuk, mert az jó. Ha főtengely szimeringes, akkor lehet, hogy kurva nehezen indul hidegen, vagy egyáltalán nem. Ha mondjuk kinyomta a szimeringet egyik oldalt (mert megtörténhet) akkor ha elindul akkor magas lehet az alapjárat.
Valami más jel nincs? Elindul egyáltalán?
Sziasztok. Mióta megvan az RS csak a bajom van vele :(
Nincs kompresszióm még mindig pedig most fúrva volt új dugó tűgörgő csapszeg . Azt hiszem ( a "gépész" részhez csak konyítok ) a tőtengelynél szökik a kompresszió. Elvileg tőtengelycsapágy és szimering megoldaná a gondot ? :S már ráköltöttem nem is tudom mennyit :S
Pofon egyszerű. Ne fulladj le.
na most már rájöttem, hogyha lefulladok vele akkor nem indul ujra, csak betolni lehet, viszont miután mentem vele, rendesen betudom indítani xD na erre valaki ha megmondani a megoldást nagyon örülnék neki mert marha rossz így motorozni :S
Még több!
Nem fog elmenni egyik napról a másikra,ha csak nem
kínálsz alacsony árat vagy nincs nagy szerencséd!
Én nem nagyon engednék ebből az árból a helyedben!
Sziasztok! Eladó RS Chesterfield-es matrica szett Ami a képen van kivéve az IP és az RS250-es feliratok. George Design-nal csináltattam.
9000ft a szett.
Annyira sokat kérek érte?
Mi a reális áruk ezeknek a motoroknak?