nem vagyok szakértője ennek , de szerintem a porlasztódal van valami, talán sok cuccot kap ( nézd meg a gyertyád, ha fekete a vége és benzines akkor szerintem az )
Újonc vagyok itt a fórumon, olvasni olvasok egy ideje, de eddig nem szóltam hozzá. HA5MI barátomat már ismeritek itt a fórumon.
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy szükségem lenne 2004es RS50-re tükörtartóra. Eldőlt egyszer a moci, és letört a bal tükör. Nagy mázli hogy csak a 2 csavarral rögzített gömbcsuklós műanyagtalp tört el, így csak azt kellene cserélni. próbáltam már sokféle ragasztóval, rendszeresen elengedett, szóval muszáj cserélni. Van esetleg valakinek eladó darab?
Sziasztok!Az RS 50-esem 7200-nál többet nem pörög és 70-től többet nem megy.Ilyenkor mi lehet a baja?Az áttétel 12-40-es.Ha valaki segítene megköszönném!
szagszerűtlen szerelésel kb azonnal tönre lehet tenni a vadiúj szimmernget is, illetve, ha az alőző volt valami hulladék, megdarálhatta a főcit, és ha íg y van, akkor azon semmiylen szmmering nem fog tömíteni.
Akkor sem nézhetne ki így, meg ahogy nézem sok koksz is lerakódott a tetején. A gyertyakép sem valami jó, úgyhogy szerintem karburálási probléma is lesz, vagy nem elég jó minőségű az olaj amivel hajtod, és az rakódik le mindenhol. A fúrás viszont szerintem aktuális lesz. Kompressziót mértél mielőtt szétszedted?
Velemenyem szerint megtellt a kipud dzauvaval, ami a vegen lefolytotta a mocit. Mikor beindult meg lehet, elkezdett izzani azert fustolt. Meg kellene probalni kiegetni szerintem.
Halihó. Segítséget szeretnék kérni hibakiszűréssel kapcsolatban.
Minap 3 km erős igénybevétel után fékezéskor lefulladtam, mintha elfogyott volna a benzinem. Belenéztem a tankba, félig volt, itt gondoltam hogy nagyobb a baj. Megálltam, kegyetlen büdös szaga volt a gépnek, majd körülbelül harmadik tolásra beröffent, irdatlan füsttel ( annyira hogy autósok megálltak, mert azt hitték ég ) De a kipufogóból jött.. megjegyzem a füstöt soha nem éreztem még ilyen forrónak. Járattam, a füstölés 10 perc után elmult, most pedig mintha mi sem történt volna.
Megjegyzem, utóbbi 2 hétben folyamatosan épült le a teljesítménye, normális olajat és benzint kap, ez biztos nem lehet baj.
Főtengelyszimering 1 hónapos, dugattyú 8 hónapos, nemtudom mennyire játszik szerepet..
A lényeg az lenne hogy a füst mitől jött, miért állt meg a motor, és hogy mit kéne megnézni\cserélnem rajta.
De ilyen mint ami a képen van!
Újonc vagyok itt a fórumon, olvasni olvasok egy ideje, de eddig nem szóltam hozzá. HA5MI barátomat már ismeritek itt a fórumon.
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy szükségem lenne 2004es RS50-re tükörtartóra. Eldőlt egyszer a moci, és letört a bal tükör. Nagy mázli hogy csak a 2 csavarral rögzített gömbcsuklós műanyagtalp tört el, így csak azt kellene cserélni. próbáltam már sokféle ragasztóval, rendszeresen elengedett, szóval muszáj cserélni. Van esetleg valakinek eladó darab?
Üdv, Robi
A motor járásakor a kipufogóbol szabályosan égett műanyag szag jön..
Dugócsere furással + gyertya megoldaná?
Minap 3 km erős igénybevétel után fékezéskor lefulladtam, mintha elfogyott volna a benzinem. Belenéztem a tankba, félig volt, itt gondoltam hogy nagyobb a baj. Megálltam, kegyetlen büdös szaga volt a gépnek, majd körülbelül harmadik tolásra beröffent, irdatlan füsttel ( annyira hogy autósok megálltak, mert azt hitték ég ) De a kipufogóból jött.. megjegyzem a füstöt soha nem éreztem még ilyen forrónak. Járattam, a füstölés 10 perc után elmult, most pedig mintha mi sem történt volna.
Megjegyzem, utóbbi 2 hétben folyamatosan épült le a teljesítménye, normális olajat és benzint kap, ez biztos nem lehet baj.
Főtengelyszimering 1 hónapos, dugattyú 8 hónapos, nemtudom mennyire játszik szerepet..
A lényeg az lenne hogy a füst mitől jött, miért állt meg a motor, és hogy mit kéne megnézni\cserélnem rajta.
Előre köszönöm a jó szándékúaknak.
YC
Új dugó,fúrás,meg új tömítés a hengerfejhez :)