Helosztok köszönöm a hozzászolást!Karbit kitakaritottam! levegőszürőt kitakaritottam!megnéztem a membránt az is jo! cseréltem benne egy NGK B8ES gyertyát! és akkor is dadog! eggyik haverom azt mondta lehet hogy a rezonátorba dugulás van! mert igazából nem akar nagyon pörögni se meg olyan mint ha visszafojtaná valami!A gyujtása jo mert rá lett mérve!
Valaki tudna nekem segiten ! van nekem egy rs 50-em 98-as!Az a bajom vele hogy 5000 pörög és utána ledadog rángat! olyan mint ha nem kapna lég benzint! mert ha lassan huzom a gázt akkor oké csak ha odahuzok neki akkor ledadog rángat de ezt is csak 5000 után! elöre köszi a segitséget
Hi!
Váltó olajban ki mire esküszik... Kocsiét semmiképp ne!
Szerintem ez a legjbb: AGIP GEAR SYNTH 75W-90
Nem olcsó olaj,de ez szerintem nem véletlen...
Hy! Köszi a választ! Meglátjuk, de bízok benne hogy nem a ház.Azért ez érdekes, hogy nem lehet az úszószinten állítani.Nekem még simson motorom volt " anno", de azon volt lehetőség az állításra. Na de a kettő karbi között is van csepnyi különbség.Ha már csak a hűtővizet nézzük
Hali! Köszi szépen a linket. És akkor ez a tűszelep amit belinkeltél elvileg jó ehhez a karbihoz? Mert ha igen , akkor rendelek egyet azonnal.De azt írja hogy 12-es től, egészen 17.5-ig úgyhogy szerintem jó lesz.Megrendelem, és aztán szólok is hogy tapasztalataimat tovább adjam. JAAAAA még annyit szerettem volna kérdezni, hogy a váltóhoz milyen olajat kell ezeknek a motoroknak önteni?
Hát azt mondják hogy állítólag a légszürű és a karbi közt van egy kis lemez meg a kipufogóba tudtommal de nem biztos,egy próbát megér megnézni.Amúgy GRAT az Rs-hez :D
A segítségeteket kérném: 2001-es Apilia Rs50-nel van az a gond, hogy beállt a kormányzár és nem tudom kinyitni ... ha valaki tud valami hasznosat kérem segítsen.
Tegnap tulajdonosa lettem egy 2010-es használt aprilia rs 50-esnek.
A folytás is benne van.
valaki le tudná nekem írni hogy hol keressem .
előre is köszönöm .
Jól gondolkozol a csavarral kapcsolatban szerintem. elég sokfelé lehet találni olyan tűt. http://www.egumotors.hu/4379-p...
Csak egy példa... Azt a lerakódást ismerem még régről... elég nehéz kimosni a karbiból mindenhonnan... Lehet hogy a tű végén a gumi is azért nem zár.
Üdv! Köszi szépen a választ! Már második ízben is szétszedtem ma a karbit, és gázolajban elmostam.Nem egészen az egészet, de az ülepítő poharat, és fúvókákat, az úszót a tűszeleppel együtt ismételten megtakarítottam.Rettenetesen koszos volt.Vagyis ilyen kristályos réteget takarítottam le róluk.Amit Te mondasz csavar, azt is kitakarítottam, és a helyét is a pohárban.De a benzin nem itt ereszt, hanem az alján található kis cső csonkon.Ami szerintem maga az úszóház túlfolyója " már amennyire én ott abból kinéztem". Ha magasabb az úszószint, szerintem itt távozik el a fölösleges üzemanyag.Amit Te mondasz csavar, azt tökig behúztam és ott nem is ereszt.Az meg szerintem azért van ott, ha vizes a benzin a karbiban, akkor ott tudom le ereszteni.De javíts ki ha tévednék. Esetlegesen nem az lehet a probléma, hogy az úszón lévő tűszelep végén található narancs sárga kis gumi nem zárja jól el a bejövő üzemanyagot, és ezért van több üzemanyag a karbiban? De ma mentem is vele, bár még soha nem ültem ilyen motoron, jól húzott, és egy kicsit sem mozdít az önindító már röffen is a moci! De ha viszont magas lenne az úszószintem, akkor szerintem fulladna. És nem is menne jól. Hol lehet ehhez a tipushoz esetlegesen tűszelepet kapni?
Aprilia Af1 futura 50 bontódik.
Majdnem minden megvan még belőle.
Teljes idomzat,kerekek,blokk alkatrészek,kormány,plexi,első hátsó futómű stb,komplett motor bontódik.
Vannak olyan alkatrészek amik megegyeznek az újabb testvéreivel pl kuplung,gyújtás,van egy fél 6-os váltóm is stb.
Hali!
Nekem is ilyen karbim van. És volt már hasonló problémám. Nekem megoldotta hogy kivettem a leeresztő csavart majd visszatettem. valószínűleg valami kosz volt alatta. Szerintem egy próbát megér a dolog nálad is.
Üdv Mindnkinek! Segítséget szeretnék kérni! Sógornőmnek van egy Aprilia rs 50 tipusú motorja.Kb 3 êve nem volt beindítva.TIszta trutymó volt a porlasztója.Karburátor tisztítàsa után küllőre indult.Ami a probléma! Nagyon pöpecül jàr, de valamiért az ulepítő pohàr alján a tulfolyón, csepeg az üzemanyag.Ez egy Dellorto 17 5 karbi. Én az úszószintre gyanakodom de a felrakása előtt néztem akkor azt mutatta hogy jó. Van lehetőség az úszószintre állítására, vagy azt az úszón
lévő tűszelep szabályozza? A segítséget előre is köszönöm
Váltó olajban ki mire esküszik... Kocsiét semmiképp ne!
Szerintem ez a legjbb: AGIP GEAR SYNTH 75W-90
Nem olcsó olaj,de ez szerintem nem véletlen...
Tegnap tulajdonosa lettem egy 2010-es használt aprilia rs 50-esnek.
A folytás is benne van.
valaki le tudná nekem írni hogy hol keressem .
előre is köszönöm .
http://www.egumotors.hu/4379-p...
Csak egy példa... Azt a lerakódást ismerem még régről... elég nehéz kimosni a karbiból mindenhonnan... Lehet hogy a tű végén a gumi is azért nem zár.
Majdnem minden megvan még belőle.
Teljes idomzat,kerekek,blokk alkatrészek,kormány,plexi,első hátsó futómű stb,komplett motor bontódik.
Vannak olyan alkatrészek amik megegyeznek az újabb testvéreivel pl kuplung,gyújtás,van egy fél 6-os váltóm is stb.
Érd.:Adatlapomon található elérhetőségen.
Nekem is ilyen karbim van. És volt már hasonló problémám. Nekem megoldotta hogy kivettem a leeresztő csavart majd visszatettem. valószínűleg valami kosz volt alatta. Szerintem egy próbát megér a dolog nálad is.
lévő tűszelep szabályozza? A segítséget előre is köszönöm
Eladó ÚJ gázbowden!
Sajnos az én motoromhoz nem lett jó évjárat probléma miatt!
Aki holnapig utalja a pénzt annak 3000.- (+posta)
http://www.easyparts.nl/choose...