Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"A keverék-olajozású motoroknál kb. 1:20 arányú olaj-benzin keveréket használjunk. Az olajszivattyús típusokhoz a bejáratás alatt 1:40-es keveréket tankoljunk. A nagy fordulatú motorokhoz, robogókhoz, jó minőségű, kizárólag kétütemű motorhoz való, szintetikus olajat vásároljunk. A közúti bejáratáshoz kb. 1000 km futásteljesítmény ajánlott. Ezalatt kis terheléssel, óvatosan forgassuk a motorunkat és ne legyünk kíváncsiak a végsebességére." http://www.taborituning.hu/sze...
Okés , köszönöm szépen . Eddig bennevan kb. 114 km és olajat meddig kell önteni még a tankba ? Jah és , hogy hány km a járatás ? :D Köszi
mert a leo vince v-6 az tudtommal 50-esre való sportkipuf
a leo vince álló am6-ra csak 50 ccm-esre való sportkipufogókat gyárt?
( 70-80ASRA NEM GYÁRT?)
Hát azért nem kellet volna ilyen alpárin leírni de amúgy az utas ülése alatt a kipufogó van Ja és én úgy vagyok vele addig jó még nem kell megimerni a motort mert ha meg kell az pénzes!
Hát 7-nél tovább szerintem se pörgesd,meg ilyenkor kicsit több olajat raknak bele hogy jó kenést kapjon,inkább jobban füstöljön mint besüljön.Ha jó a külön olajzás akkor a tankba is rakj egy kevés olajat,ha nem jó a külön olajzás akkor sztem 33-as keveréket rakj bele.Ez az én véleményem.Remélem tudtam segíteni valamit.
Hát 7-nél tovább szerintem se pörgesd,meg ilyenkor kicsit több olajat raknak bele hogy jó kenést kapjon,inkább jobban füstöljön mint besüljön.Ha jó a külön olajzás akkor a tankba is rakj egy kevés olajat,ha nem jó a külön olajzás akkor sztem 33-as keveréket rakj bele.Ez az én véleményem.Remélem tudtam segíteni valamit
Helo!
Most lett kész a motorkám:D ! Ami lett bele véve : Dugó , gyűrű stb. tömítések , főtengelycsapágy , főtengelyszimering , légszűrő , hengerhónolás , főtengely meglett csinálva . kb ennyi.
Járatást kérdezném , hogy mit , hogy kell ?!. A szerelő aki összerakta , aztmondta , hogy max 7 ezerig szabad . Míg nem kezd el húzni. Kérném a ti véleményeteket , hogy kb meddig és mit hogy kéne. Köszi csáo
üdv. valakinek kilométer óra meghajtó csigája eladóba van?


előre is köszi!
hali..
Az rs-be most egy malaguti mgx blokk van.
Raknám vissza a régit.
Valakit nemérdekel? Nagyon pöpec erős motor csakhát nem gyorsasági vázba való...
nekem főtengely szimmeringnél összefolyt a váltóolaj a benzinnel, ugyanezt csinálta..
Benzincsap, üzemanyag ellátás. Esetleg fals levegő.
Sziasztok srácok Egyik haverom most vett egy rs-t asszem 98asat és valamiért egy idő után lefullad ha nagyobb fordulaton meghuzatja. Mi lehet vele a problem? én mondtam h a karbi az. De kipucoltuk a csészét meg a fuvokákat is és ugyanugy lefullad. Ha valaki esetleg mondana egy jo tippet mi lehet a gond azt jolenne köszi
Köszönöm.Vettem a lapot.Szóval nem egyszerű!
2006 UTÁNI KIS RS -re, RX -re, SX -re, SENDA -ra, GPR -re, stb.. HENGERSZETT! kATT
Valamit nem lehetne faragni még az árból,?
Az elég sovány. Vas hengert fúrni, hónolni, új dugó, gyűrű, csapszeg, tűgörgö. Nicasilos hengert hónolni, új dugó, gyűrű, csapszeg, tűgörgő kb.
Sziasztok.Az rs-embe megnéztem a kompressziót és csak 4.5 volt.Elég meggyűrűzni vagy fúrni is kell?Vagy valami mást kell csinálni esetleg?
Az utóbbit látni kéne, az előbbit meg máshogy nem tudod megoldani. Legfeljebb leveszed a vízpumpa fedelet, aztán kijön amennyi kijön, valamennyi úgy is keveredik.
Még szerencse, hogy sem az akksi, sem a kiegyenlítőtartály nincs az ülések alatt. A tank alatt van mindkettő, nagy kárt nem tud csinálni semmiben ha 3 csavart kicsavar....... Elől fogja 1 csavar, + 2 csavar fogja az első ülésnél a tankot. Szép óvatosan megemeled és 10 centit hátra csúsztatod max. Úgy odaférsz mindenhez amihez kell...
nekem 2 bar van mindkettőbe..
Ha,meg akartad volna találni,akkor már
réges-rég megtaláltad volna!
Szedj le pár idomot ,és ismerkedj meg vele mi is van alattad!
Ha,meg apa nem engedi,akkor bízd szakemberre!
Mert csak több kárt fogsz csinálni mint hasznot!
Apropó 2 ülése van a motorodnak nem?
Ha,már annyira kerested volna az akksit levetted
volna mindkettőt!
Csak nem bújt el máshova!
hely sincs máshol)
Már kérdeztem ezt a kérdést de még1x feltenném, hogy hol található az akksi és a hűtőfeltöltő sapka? Már 1x lett írva hogy a bal idexnél a sapka de ott nem találom sehol, és az akksi se az ülés alatt van mert ott az olajtartály van. Az RS 2007-es évjáratú. Előre is köszönöm a választ. :)
Megtaláltam közben, 1 ATM = 1 BAR :D
Szerintem az lesz az!