Anno kértétek páran, hogy jelezzem mennyire bírja a zománcfesték a hátsó gátló rugóján. Jelentem, hogy így 1500km után is tökéletes, úgyhogy hajrá srácok
Van egy AM6 hengerbe való Prox dugóm ha esetleg valakit érdekel.
1200km ment egy gyári hengerben.
Nekem elvileg nem lesz ilyen motorom.
Hátha valaki el tudja használni.
elvileg alap méret. 40,30mm
Ilyen nekem is volt.
Én fogtam 1 marék O- gyűrűt és rápróbálgattam úgy hogy szintjelző külső átmérőjére legyen jó és a tartály belső átmérőjére.
Elég nehéz volt úgy visszatolni a szintjelzőt a tartályba de utána hibátlanul működött.
Sziasztok!
A fiam RS 50-ese olajtartálya szintjelzőjének gumi kupakjánál el kezdett szivárogni a kétütemű olaj. Mi lehet az oka és hogyan szüntethetem meg a problémát?
Hőátadásnak is meg kell történnie. És az áramlást is a megfelelő irányba kell terelni. Tömítéseken hengerfejeken látható, hogy a kipufogó oldalhoz több vizet engednek. Szerintem más probléma is lehetett a motoroddal, mert gyakorlatilag minden 80-as hengerhez van méretezve rajta, csak 50-esnek árulják, nem kellene melegednie. Esetleg a termosztát volt rossz.
Nézegettem a képeket... Egy kérdés eléggé foglalkoztat a motoforce 80-as fejbetétes. Ezen 4 kis furat van amin a fejbetét fölé jut a hűtővíz. elég az a kis keresztmetszet? A mostani 70es athena-t is termosztát nélkül kell használnom, mert ha benne van azonnal túlmelegszik. Ilyen fejbetétes hengerrel valakinek tapasztalat?
Apropó ha már itt tartunk lenne még egy kérdésem. Mégpedig hogy a főtengely szimering a kuplung felőli oldalon direkt van "talpával" kifelé, vagy csak utoljára rosszul rakták össze?
Köszi a válaszokat előre is!
Most egy 70es athena van rajta ami alu, de sajna besült... Egyébként is megérett már a cserére (elég hordó alakú...). Ezzel a hengerrel olyan 120 körül van a vége 80al kényelmesen tudtam haladni. Ennek a teljesítményével meg voltam elégedve.
Mindennapi használatra kell elsősorban nem versenyzésre. Kapott egy motoforce evo főtengelyt. Pénzben olyan 60 körül jó lenne megállni. http://italmondo.hu/shop/27-mo... http://italmondo.hu/shop
/27-mo...
Az italmondo-ban ezt a kettőt találtam csak. így már van 5-6 amiből választani kellene.
Nehéz ügy. Ha lenne pénzem akkor komplett tuningszettet vásárolnék. Nem tudom az elvárásaidat. Ha főleg tartósságot akarsz akkor "széria" 80-as henger ami nem pörög a halálba de azért elég dinamikus a városi közlekedésben. Alu henger többet bír, ha csak azt nézzük, hogy egy lépcsőben mit tud. De a felújítása meglehetősen borsos árú és macerás. A vas henger simán fúrható sokkal kedvezőbb áron. Szerintem nézz máshol is körül az Italmondót többen ajánlották mint az SPD-t.
Úgy fest hogy hengerszett vásárlás elé nézek.
Vélemények, tapasztalatok érdekelnének az alábbi hengerszettekről. Alu vagy öntvény legyen inkább? ( A tartósság is szempont... )
Előre is köszönök minden véleményt! A hozzáértőkét ( mint pl Tuji ) különösen!
Nekem van 1 eladó turbo kit sport kipufogóm AM blokkos motorokra az van fent most nekem is mert én is felhúztam a gépet 70-es dr henger 19-es karbi ...stb nagyon szép hangja van mint egy 125 gépé hibátlan állapotban és kis gázra is ugrik nagyon szépen megy vele. ha érdekel email címem :kadar45@freemail.hu
Hali Am6 50cc csak az első sorban lemaradt a 0 gyári henger marad csak kicsit felokosítom,magyarul húzok a szívon egy keveset és a kipufogón is egy-két apró összeigazítás és annyi,mert napi használtaos motorra kell,ehhez kellene nekem vagy gyári kipufogóról rajz vagy valami olyan kipufogóról rajz ami jó egy 50-es Am6 sporthengerhez.Mert a minarelli blokkos robogóét hiába szabom rá úgy se ér semmit sem,mert abból van itt hon 4-5db.
AM5? Ez azért nem teljesen úgy van, hogy bármi bármihez jó! Az"okosítást" ki csinálta, mennyire volt megtervezve? Maradt a széria szívó készlet vagy az is tuning?
Hali tudna nekem valaki segíteni?AM6 gyári 5-es hengerhez kellene nekem méretezett rajz valami jó kipufogóról.Jó a gyáriról is (mekkoráról-mekkorára kúpol milyen hosszan stb..)vagy ha van valakinek olyan kipufogója ami jó egy okosított 50-es hengerhez az is jó lenne.Előre is köszi!
danielk1@citromail.hu
Valaki állított már rajta?
Ha igen hogyan kell?
Az enyém sajnos olyan kemény,hogy pattogok a motoron
mint kecske szr a deszkán