Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!Mi újság a cuccokkal!Vártam a héten a hivásod!Nem sikerült még összecsomagolni?
Van hozzá bontva 4000ft.Vagy van komplett vizpumpa szettem fogaskerékkel együtt újban 8500ft
Ja, ha kiszeded a zajcsökkentőt, karbit állítsd hozzá. Jobb oldalt, felfele néz egy csavar, azt kezd el tekergetni, aztán próbálgasd üresben, egy helyben. Ha túl lassan esik a fordulat vissza akkor befele csavard, olyankor sok levegőt kap. Érezhető lesz a változás utána alacsony fordulaton. Nekem nagyon nyomatékos lett alacsony fordulaton
link1
link2
Itt van. Első képen kezemben a kiszedett cucc. Le kell hozzá szedni a légszűrő fedelét, óvatosan kipattintható.
A tank alatt, bal oldalt. De mutatok képet mindjárt. A főfúvókát ki kellene cserélni a karbiban. Kipróbálhatod így is 68 -as főfúvókával, de ajánlon a 95 -öst vagy 90 -est.
RicaRs!
Hol van ez a légszűrő benyúlás?Szét kellett szedni a karbit?Azt,hogy csináltad?Köszi
Júúj. Tipikus hiba lehet ez? Nekem is detto. Én nekem egyik tankolás után borzasztó szar lett. Össze vissza fulladt, minden baja volt, 6000 alatt semmi ereje nem volt. Túl sok anyagot kapott. Megoldás az volt, hogy a légszűrő benyílásánál van egy zajcsökkentő, na azt ki kell venni. Csak lefolytja a motort, másrészt ha kiveszed érezhetően jobban fog menni. Gyárilag 68 -as fúvóka van rajtuk, csere. Elbír 90 -et, de inkább 95 -öst. Utána egy kicsit esetleg állítani a levegő csavaron, és érezhető lesz a változás. Ennyit tudok mondani. Nekem is szar benzin hozta ki belőle ezt. Megpróbálhatsz egy karbi tisztítást is előtte.
Van 2006 utáni RS -hez normális áron vízpumpához fogaskereked? Fogaskerék kell, nem lapát.
Ja igen:normál karburátor,a gyertya kicsit fekete ,de semmi különös.Mikor beindítom először minden oké,majd egy kicsit talán bemelegszik/gondolom/ és kezdődik ez az akadozás.Nem fullad le,alapjárat kicsit kevesebb lett.elindulok 4000 fordulatig nagyjából oké,4000-6000-ig borzalmas-nem akar gyorsulni csak köhög stb-7000től megy mint a golyó.Gyertyát NGK -R BR9 ES vettem bele.Eredmény ugyanaz.
Helló Tuji!
Kevés volt a benzin már a mociban,és kb 2l benzinnel fel lett töltve.A benzint 1 hete vásároltam, kannában tároltam.Sanyi 502-vel beszéltem telefonon,azért írta,hogy talán a benzin a ludas.Tényleg egyik pillanatról a másikra történt.Előtte szépen ment,most meg alsó fordulaton borzalmas kipufogó hangnál dadog,köhög stb.6000 fordulattól meg mint a rakéta 10000 fölé!
Szétszedném a karburátort kitisztítani,de rengeteg üzemanyagcső megy rá.Ezért írtam,hogy lefotózom előtte.Valami ötlet?Hogyan álljak hozzá?Vett le már valaki ilyen "új típusú"Rs -ről karburátort?Bocs,ha hosszú voltam.
Főtengely, fogaskerék alatti reteszre tippelnék.
Sziasztok!
Am6-os blokkot rakunk épp össze és elkelne egy kis segítség, aki tudja,hogy hová kerül ez a kis darabka az kérem írja meg!
Előre is köszönöm szépen!
Azt tudjuk,hogy ebből a két helyből az egyik de azt nem hogy melyik.
Azért kicsit több információt adhatnál. Mert pl. ha megnézted a gyertyát akkor az árulkodhatott arról sokat avagy keveset kap a motor. Mi nem tudjuk, hogy széria porlasztó van-e a motorodon. A semmi előzménybe beletartozhat az is, hogy nőtt a levegő hőmérséklete. és egyéb ilyenek amik megkönnyítik a segítséget.
A neten mindent meg lehet hozzá találni, ami csak kell, (henger, főtengely, karbi, szívócsonk, membrán, kipufogó) de nem lesz olcsó, ráadásul a blokk élettartama is jócskán lecsökken.
Gondolkoztam rajta , lehet többre jön ki de akkor már érdemes lenne 70es-re építeni ? Netről nem lehet venni elfogadható árba hozzá cuccot ?
Az lesz a legjobb ha lefényképezem mielőtt nekiállok.
Hogyan tudom leszedni a karburátort legkönnyebben.Most a jobb oldali idom van leszedve,de rengeteg cső megy rá.
Akkor semmi változás! A rossz benzint leengedtétek a mociból?Szerintem kikellene takaritani a karbit lehet bekerült valami kis kosz a fúvókába és ez okoz problémát.
Sziasztok!
A következő problémám akadt 2008-as Rs -sel:alapjárattól kb 6000 fordulatig csak dadog, nem húz a motor.Gyertyát cseréltem,semmi változás.Minden előzmény nélkül történt.Mikor eléri a fordulatot/6000-7000/ onnan 10000 fölé csak úgy gyorsul mint állat,de lent egyszerűen fuldoklik,dadog a motor.Mi lehet a baj?Történt-e valakivel ilyen hiba?Üdv
Jól megy, jól pörög, kategóriájához képest elég erős,ehhez képest viszonylag keveset fogyaszt, jó anyagokból rakták össze. Hátránya, hogy 400+ Ft-os benzinnel megy
Üdv! Érdekelne, hogy mi ez az AM6-os blokk? Mik az előnyei illetve hátrányai?
Azért említettem, hogy gyűrűzés előtt mérni kell a hengert és dugattyút, mert előfordulhat, hogy már nem menthető. Ha szerelőnél kérdezed akkor az agyasabbja azonnal furatna, a hozzá nem értő meg dugattyút cseréltet veled ( hozzátenném ez a legrosszabb megoldás, mert a dugattyú sose fog idomulni a kopott hengerhez) mérés nélkül és jön a második megvásárolandó dugattyú. Ha OLCSÓ megoldás kell jöhet szóba a gyűrűzés akkor, ha még van értelme!
Én azért nem értek annyira hozzá, de alu hengernél, Nicasil esetén ugyan lehet, de igen csak drágán felfúrni és hónoltatni. Pl akit én ismerek, azok a nicasilos hengereket Németországba küldi ki, ők nem is tudják elvégezni vagy nem vállalják. Tudtommal ide alu hengerbe való dugattyú is kell. De olyan is van, hogy hónolással megoldható (talán ha nem túl nagy a kopás)? De erre a szakértők mondanak majd pontosat, lehet, hogy én hülyeségeket írok.

Szerintem jobban jársz egy vas hengerszettel, ami ugyan kevésbé jó, mint az alu (pl hűtés és kopás szempontjából), de többször is és olcsón és egyszerűen lehet felfúrni nagyobb méretre.

Vagy egy TP Black 73ccm hengerszett és rakéta lesz az RS-ből (igaz, akkor kell nagyobb karbi, erősebb főtengely sem árt, stb).
Hát mihez képest?
De keresd itt a fórumon Sanyit.
Szerintem neki egy ilyen projekthez minden van!
Sziasztok tegnap vettem egy Rs 50-et ,még nincs képem de ma csinálok mert pár dolgot még pótolnom/javítanom kell rajta.
Esetleg tudja valaki hol tudok hátsó féknyereg javítószettet venni ? vagy Van valakinek eladó ? (csak jó érdekel) 2003as a gép