A gyűrűzést nem ajánlom.
Ha szét van szedve akkor meg kell fúrnia következő méretre mert én is próbáltam új dugattyúval(én spec. PROX) új gyűrűkkel és nem lett benne sok kompresszió és zörgött is utána stb. Elvileg hengerfej gumitömítést csak egyszer lehet szerelni...
Ha olcsón akarod akkor nem kell tömítés, de akkor óvatosan szedd szét, hogy ne szakadjon. Dugattyú kell, én mondjuk 13K-ért vettem Vertexet, de olcsőbbat nem is vennék bele. Esetleg próbáld meg meggyűrűzni, de előbb le kellene mérni a hengert és dugattyút.
Sajnos most már biztos ,hogy fúrni kell a paripámat :(
A gyári 11,5 helyett 4 bár van a hengerben :(
Akinek van már ilyen tapasztalata azt megköszönném ha megosztaná velem.
Megkérdeztem egy erre szakosodott emberkét és ő 4000HUF ért fúrná meg , de ehhez mit kell még venni ? Tömítéskészlet az tudom hogy kell és még mi ilyenkor ? Valamint honnan lehetne ezeket legolcsóbban beszerezni ?
jo otlet koszonom. Sikerult szereznem kompresszort :) Kifujatom, meglottyintem olajjal hogy ne rozsdaljon es remelem este mar verethetem az ejszakaban.
Hát, ezt inkább privátban:) De tőled várnék egy árat, Te vagy az eladó:) Jöhet e-mailben: gurabli kukac gmail.com
Az egész rendszer eredeti Arrow, nem csak a hangtompító, ugye? Milyen állapotban van? A régebbi változat vagy az újabb, 'E' jelzésű?
A felitatas nagyon jo otlet, koszi!
Ki fogom probalni. A cso+fecskendos kiszivas csak reszben volt sikeres, mert nincs olyan vekony csove, ami teljesen lemegy az aljaig. Sajnos magara kell hagynom a vasat, mert meloba kell mennem, de akkor utbaejtek hazafele egy OBI-t meg egy cipoboltot
Megegyszer koszonom mindenkinek a gyors segitseget!
Vedd le a hengert, és dugj bele egy cipőfűzőt, aminek levágod a végét, azzal ki tudod itatni belőle a vizet, vagy egy csík ronggyot nyomj bele egy hurkapálcával.
Sajnos már elköszörültem a teljes akku powert, és még mindig sok van benne Semmi ötletem nem maradt, ha hagyom, hogy magától száradjon ki, tuti berozsdásodik?
Sürgősen öszerakod, mielőtt berozsdál a csapágyak futófelülete, és kivett gyertya mellett indítózol, a nagy részét kiköpi, a maradék meg kijön ha elindult.
Oltári nagy faszságot sikerült elkövetnem, miközben lekaptam a hengerem. Nem engedtem le rendesen a hűtővizet, és egy része befolyt a főtengelyhez. Hogy a viharba tudom kiengedni onnan? A blokkot biztosan nem akarom megbontani. Az idomokat levettem. Haverral fejre borítottuk, a karbi helyén a nagyja eltávozott. A maradék viszont még mindig sok ahhoz, hogy beinduljon :(
Kompresszorom sajnos nincs, de annyi időm se, amíg kiszáradna magától. Kérlek segítsetek ötletekkel, mert nincs mivel munkába járnom
Köszönöm.
A bovdent próbálgattam állítani de ha húzok még rajta elkezd csúszni és akkor se emel ki rendesen.
Én is úgy tudom hogy a lamella csúszik ha kopott. Volt is már kiszedve és a vastagsága megegyezett a gyárival.
Szerintem bovden nincs jól beállítva.
Ha még is akkor lamella csere.(bár ilyenkor nem fogni hanem csúszni szokott)
Ha nem jól mondom akkor majd kijavítanak a hozzáértők.
Sziasztok
Olyan problémám van hogy szerintem ragad a kuplungom mert ha berakom sebességbe leesik a fordulat és elkezd gurulni a motor meg álló helyzetbe nehezen lehet megtalálni az ürest.
Friss olaj van benne, a bovden nem rég lett cserélve.
Mivel lehetne orvosolni a problémát?
Válaszokat előre is köszönöm.
Fuuuu skacok derég jártam itt.. :D Több mint egy év után most gyűlt össze a zsém hogy megcsináltassam a kisRSt, és márcsak 2 hét aztán hasíthatok! :P :D
De a lényeg az hogy kellene nekem AM6os blokkba lendkerék . Ha valakinek van valahol elfekvőben jóáron, akkor vevő lennék rá :D válaszokat vagy ide írjátok, vagy erre az e-mailra (gericsi56@gmail.com) a mailnak jobban örülnék mert gyakrabban nézem :) Kösziszépen! További szép napot nektek! :)
Ha szét van szedve akkor meg kell fúrnia következő méretre mert én is próbáltam új dugattyúval(én spec. PROX) új gyűrűkkel és nem lett benne sok kompresszió és zörgött is utána stb. Elvileg hengerfej gumitömítést csak egyszer lehet szerelni...
2001-es Rs50-hez keresek jobb első lábtartó taposót. Valaki tudna olcsón?
Sajnos most már biztos ,hogy fúrni kell a paripámat :(
A gyári 11,5 helyett 4 bár van a hengerben :(
Akinek van már ilyen tapasztalata azt megköszönném ha megosztaná velem.
Megkérdeztem egy erre szakosodott emberkét és ő 4000HUF ért fúrná meg , de ehhez mit kell még venni ? Tömítéskészlet az tudom hogy kell és még mi ilyenkor ? Valamint honnan lehetne ezeket legolcsóbban beszerezni ?
Az egész rendszer eredeti Arrow, nem csak a hangtompító, ugye? Milyen állapotban van? A régebbi változat vagy az újabb, 'E' jelzésű?
Köszönöm
Ki fogom probalni. A cso+fecskendos kiszivas csak reszben volt sikeres, mert nincs olyan vekony csove, ami teljesen lemegy az aljaig. Sajnos magara kell hagynom a vasat, mert meloba kell mennem, de akkor utbaejtek hazafele egy OBI-t meg egy cipoboltot
Megegyszer koszonom mindenkinek a gyors segitseget!
akár ki is tologathatod belőle.
Oltári nagy faszságot sikerült elkövetnem, miközben lekaptam a hengerem. Nem engedtem le rendesen a hűtővizet, és egy része befolyt a főtengelyhez. Hogy a viharba tudom kiengedni onnan? A blokkot biztosan nem akarom megbontani. Az idomokat levettem. Haverral fejre borítottuk, a karbi helyén a nagyja eltávozott. A maradék viszont még mindig sok ahhoz, hogy beinduljon :(
Kompresszorom sajnos nincs, de annyi időm se, amíg kiszáradna magától. Kérlek segítsetek ötletekkel, mert nincs mivel munkába járnom
Köszönöm.
Én is úgy tudom hogy a lamella csúszik ha kopott. Volt is már kiszedve és a vastagsága megegyezett a gyárival.
Ha még is akkor lamella csere.(bár ilyenkor nem fogni hanem csúszni szokott)
Ha nem jól mondom akkor majd kijavítanak a hozzáértők.
Olyan problémám van hogy szerintem ragad a kuplungom mert ha berakom sebességbe leesik a fordulat és elkezd gurulni a motor meg álló helyzetbe nehezen lehet megtalálni az ürest.
Friss olaj van benne, a bovden nem rég lett cserélve.
Mivel lehetne orvosolni a problémát?
Válaszokat előre is köszönöm.
De a lényeg az hogy kellene nekem AM6os blokkba lendkerék . Ha valakinek van valahol elfekvőben jóáron, akkor vevő lennék rá :D válaszokat vagy ide írjátok, vagy erre az e-mailra (gericsi56@gmail.com) a mailnak jobban örülnék mert gyakrabban nézem :) Kösziszépen! További szép napot nektek! :)
Eladóvá vált a gépsárkányom.
Üdvözlettel:
Sgab