Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A következő dolgokat keresném, hátha valakinek van jó áron, jó állapotban:
- DellOrto PHBN 12 vagy 14-es karbi, AM6-ra
- hátsó fékhez fékkapcsoló (gomba, vagy mi a fene)
- rugó, ami a kipuffot rögzíti a blokkhoz, alul, a hengernél (kettő van, az egyik eltört)
- egy kipuff tartó bak(?) lövésem nincs mi a pontos neve, szintén a kipuffot tarjta, rögzíti a blokkhoz, úgy láttam, hogy ua, mint a hátsó keréknél, amivel rögzítve van, mert a blokk alatti szintén cserés

Ha valaki tud segíteni, vagy linkelni ezeket jó árban, akkor várom az emailt: gurabli kukac gmail.com
Köszönet!
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Tud valaki egy jó helyet, ahol olyan matricaszettet lehet beszerezni, ami ugyanolyanokat tartalmaz, mint ami gyárilag van a motoron? Köszi előre is! :)
Dobj egy mail címet nekem!
Lenne egy kérdésem!
dirtyfree@freemail.hu
Értem és köszönöm.
Az általad leirtakat még megnézegetem.
Ha nem változik akkor ez a motor ilyen....
Akkor viszont elengedem a kezét....
A maradég ha valakinek kell ocsoért egybe vihetö.
Hetven az utazója! Ha erőtlen akkor meg kell mérni a sűrítési végnyomását, mennyire kopott a motor. Gyertyát esetleg érdemes megnézni, hátha keveset kap a motor. Ha állítható a tű akkor rakd lejjebb rajta a klipszet, hogy többet kapjon részterhelésre. Amúgy meg 2-3km alatt nem szokott bemelegedni, arra nekem is rá kellett jöjjek, hogy ez nem munkába járó motor. Az évjáratának megfelelő a lánc áttétel, mert ha hosszabb az áttétel attól is lehet gyenge, esetleg még a hangtompító is ronthat a rugalmasságán.
Ez engem is érdekelne!
Hali!
Itt egy kép arról a fülről amiről Tuji beszélt... Ebbe kell beletenni az állítócsavart a bowden végén... ;)
Helló
Esetleg valaki nincs Vác környékén Aprilia rs 50 motorral?
Megnézném hogy kezelhető valójában 1 ilyen motor..
Nekem elég komoly beállítási problémáim vannak a motorommal.
Egyszerűen nem bírom beállítani.
Nem vagyok teljesen kasu hozzá de ez már meghaladja a tudásom.
A motoron ami van.:
AM6 blokk
gyári henger 40,3mm
16 os karbi elvileg(100 as főfúvóka)(próbáltam 75őstől 100 ig )
12/47lánckerekek
gianelli carbon dob(a kipu rendszer gyárinak néz ki)
sportlégszürő
110/70 gumi hátul.
Dolgozni járok a mocival összesen 30-32km/nap városban.
Gyakorlatilag 8000es fordulat alatt mindent csinál a motor csak normálisan nem működik.
elég régóta motorozom már lenyomtam pár km-et és ezzel a motorral úgy járok mint ha közöm nem lenne a motorozáshoz..
Nagyon nehéz így használni és kezd már elegem lenni belőle...
Reggelente páromat viszem az állomásig kb 2km és 3. ba nem tudok váltani mert le akar fulladni.
Sík úton alattam 100-at megy de pici emelkedő és már válthatok visszafele 3-4 be 10 ezren tartva...
Megköszönném ha valaki rá tudna nézni itt a környéken..
A motor alvázszámának 10-ik karaktere adja meg a gyártási évet! Google-ban találtok az alvázszám karaktereihez értelmezést!
heló új fajta rs 50re van egy polini 80ccm hengerszettem eladó ha érdekel valakit írjon
A szívócsonkhoz kell rögzíteni egy bowden ház akasztót. Egy kb. hatos furat van rajta és egy olyan kampó amibe a bowden belsőt is bele tudod akasztani.
E-mail: somodibence@vipmail.hu
Helló! Eladó 1 vadonatúj, Minarelli Am-re való gyári 50ccm hengerfej hőgombával dobozában. Sosem volt motoron, ára 6 000 Ft.
Sziaztok!
Olyan kérdésem lenne hogy valakinek nincsen otthon elfekvőben egy Rs 50-es (1998)-as első lámpa foglalata nem törött/ragasztott jó állapotú vevő lennék rá képet meg egy árat küldhetne akinek van.
fontos lenne nagyon.

Előre is köszönöm.
Hát igen én is most állok láncszett csere előtt és akkor már váltok áttételt is... nekem elég lenne a végsebessége most is csak nem akarom nagyon forgatni se 10000 fölé, inkább legyen kicsit gyengébb.
hááát nekem 11-44-es volt fenn,de akkor ment 10000nél 80-at.. most vettem egy 13-ast előre és most megy 9000-nél 80-at.. olyan 95 a vége kb.. picit gyengébb lett de annyira nem vészes... de a 11-44es az nekem kicsi volt.. kevés volt az utazó..
Köszi szépen. Neked milyen áttétel vált be?
Hali! Nekem is ilyen motorom van és én is most vettem lánckereket rá.. AM5-re ez kell..
http://www.robogowebshop.hu/la...
De nem értem,hogy 12-43assal miért 85megy 11 ezren.Nekem anno az rs-en 13-46 volt és 100-nál forgott 10500,ismerősömnek az rs-en 14-47 van és 110-et megy neki 11 ezernél. 50-esek amikről beszélek
Valaki letudná nekem fényképezni hogy a kuplung bovden házát hova kell beaksztani a bloknál.Mivel most raktam ösze a blokot és amikor vetem az rs-t akor egy kosárba volt a motorja igy nem tudom hova akaszam.Valamint van eladó rs50hez idomjaim váz,telo,lámpa stb.
Mind1 majd a hátsó fogasból veszek kisebbet az első meg marad 12es.
12-47 az nekem nem lenne jó mert akkor még lassabb lenne.
Uh nekem 12-47-essel megy 11 ezren majdnem 110-et. Én próbálkoztam 14-47-el nagyon szarvolt nekem 1 2 3 4 be iszonyatosan ment hosszú volt a sebesség de 5 6 ba már nagyon sokáig kell üvegelni h forogjon 10-11 ezret.Nekem 13-47 ami bejött de 12-47 el szeretem a legjobban pörgös megy és erőis van benne
Te milyen áttételt ajánlanál(ajánlanátok) gyári 50-es (semmi tuning) motorra, hogy jól is menjen de legyen is benne erő? 12-43 fogassal megy 85-öt 11000 fordulaton.