Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem sürgős, csak addig nem igazán tudok haladni vele.. Vmi támpont kellene h milyen karbi van rajta mert ami "ezen" van egy nagy kalap kaka.. :S
néztem már csak az a baj hogy azok más évjáratúak és 2 izzósak nekem a régi 98-as lámpa kéne szív/ tulipán ki hogy ismeri egy olyan kellene nekem kompletten.
Lapoz vissza láttam elado holmikat lámpa ia volt
Sziaztok!

Tönkrement az első lámpám szétolvadt ... mert sajnos az izzó felfele elfordult és totál elolvadt az egész lámpám elfolyt 98-as rs 50-em van olyanban kérném a segítségeteket hogy egy komplett bontott aránylag jó állapotú első lámpája nincsen-e valakinek foglalattal együtt nagyon fontos és sürgős lenne.
Ha megkérlek titeket segítsetek ebben mert a hétvégén lenne egy gurulás a haverokkal a balatonra de lámpa nélkül nem merek elindulni.

Előre is köszi a segítséget.
dirtyfree@freemail.hu
Dobj mailt és megbeszéljük!
Esetleg valaki adna ezért a carbon végdobért 1 gyári végdobot?
És esetleg 1 sportlégszűrőért 1 gyári légszűrő doboz illesztő gumiját?
Alapjárati is számít? azzal együtt dolgozik a főfúvóka?
Gyere majd msn-re pajtás!
Sziasztok! Szeretném a szaktudásotokat, segítségetek kérni! Olyan problémám lett a motorommal (RS 75 - 1996.évj.), hogy leállítás után nem mindig indul be, főleg 24°C környezeti hőmérséklet fölött, csak betolásra. Illetve a másik, hogy ha motorfékkel gurulok rövidebb távon, akkor egy utána következő megállásnál (pl.: lámpa, kocsisor) magától lefullad és nem indul be csak tolásra, akkor is van hogy nehezen. Rohadtul idegesít és már nem tudok mit csinálni vele, kérem, ha tudja valamelyikőtök, hogy mivel lehetne ezt a hibát megszüntetni, vagy esetleg én csinálok valamit rosszul, akkor segítsetek! Köszönöm előre is! Üdv.!
A gugliban rákeresel az eladó porlasztóra és teménytelen RS gyári porlasztó képet fogsz találni.
Esetleg az alapjárati fuvid is lehet nagy kb. 35 kellhet bele.
Persze, de sajna várnod kell rá egy darabig, mert holnap elutazom egy hétre, a vas pedig egy kollégám garázsában pihen, ezért nem jutok most hozzá.
Sürgős?
Áááááhh, rendesen beállított motornál a főfúvóka háromnegyed gáz fölött működik. Ha alacsony fordulaton jobban megy a kisebb főfuvival akkor az olyan keveset kapott, hogy csoda hogy nem ragadt meg. Alapjáratot alapjárat állítóval, közepes fordulatot tűvel a tetejét főfuvival állítjuk. De a sorrend a főfuvival kezdődik utána megnézed a tűvel, hogy gyorsításra mikor megy a legjobban, majd beállítod az alapjáratot. Állítás előtt ellenőrízendő a gyújtás gyertya úszószint és a úszóház nulláról feltöltési ideje. A főfuvi körülbelüli méretét úgy tudod megnézni, hogy hatodikban állványon megnyelezed és közben óvatosan megfékezed a hátsó kereket. Ha belefullad akkor kisebb kell, DE NEM 15-20-szal kisebb fúvit rak bele az ember, hanem 2-2,5-es lépcsőkkel. A másik az, hogy nem kevés veszélyt rejt magában a művelet úgyhogy alaposan átgondolni mit miért és legyen segítség.
Szia. Lefénykepeznéd nekem a gyári karbit?!
Egyépként ha valakit érdekel van egy am5-ös blokkom alkatrésznek hiányosan ha valakit érdekel email:eres012345@freemail.hu
Múltkor kitárgyaltuk, hogy nem jó bele.
Hali..
Mi a véleményetek a sthil olajról mert azt vettem a vasba bejáratáskor szerintetek?
Köszi szépen mindenkinek!
Közben gondolkodtam amit mondtál.
Azért nem igaz,hogy keveset kap mert amikor próbálkoztam a főfúvókákkal akkor minél kisebb volt annál jobban ment lenti fordulaton és font annál szarabbul de ha ráhúztam a szívatót akkor fent is ment! most fent megy de szerintem lent megfullad az üzemanyagban.
az igen!
Igen, végre össze is állt a moci, igaz, még nem olyan, ahogy szeretném, de alakul:) Tegnap egész délután szereltük, lecserélve minden olaj, fékek, gyertya, gumik, tisztogatás, stb. Kegyetlenül jól üzemel, és olyan szép is
Megkapta a Motul 300v 10W40-et a váltóba, ekkora különbséget, ez hihetetlen. Öröm a váltás:)
A fékolajra erősen ráfért a csere, szinte fekete volt a régi cucc (most Repsol 5.1-et kapott), és Ferodo Platinum betéteket (előtte Brembo volt).
DID420NZ3-as lánc és JT 12/47 ment rá, és a Michelin Pilot Sporty gumik.
Még a villaolaj maradt, már nem bírtuk befejezni, mert kezdődött a Holland Német
De a gyári karbival nem vagyok teljesen elégedett, ezért keresek egy PHBN-t vagy PHBG-t.
hello
Probáld meg nála!
http://www.kepesmotor.hu/matri...
No, sikerült bevásárolni?

Megy a kis bringa?
ebay.co.uk és easyparts.nl - elég nagy a választék, de persze érdemes rákérdezni, hogy az van-e, amit te keresel.