néztem már csak az a baj hogy azok más évjáratúak és 2 izzósak nekem a régi 98-as lámpa kéne szív/ tulipán ki hogy ismeri egy olyan kellene nekem kompletten.
Tönkrement az első lámpám szétolvadt ... mert sajnos az izzó felfele elfordult és totál elolvadt az egész lámpám elfolyt 98-as rs 50-em van olyanban kérném a segítségeteket hogy egy komplett bontott aránylag jó állapotú első lámpája nincsen-e valakinek foglalattal együtt nagyon fontos és sürgős lenne.
Ha megkérlek titeket segítsetek ebben mert a hétvégén lenne egy gurulás a haverokkal a balatonra de lámpa nélkül nem merek elindulni.
Sziasztok! Szeretném a szaktudásotokat, segítségetek kérni! Olyan problémám lett a motorommal (RS 75 - 1996.évj.), hogy leállítás után nem mindig indul be, főleg 24°C környezeti hőmérséklet fölött, csak betolásra. Illetve a másik, hogy ha motorfékkel gurulok rövidebb távon, akkor egy utána következő megállásnál (pl.: lámpa, kocsisor) magától lefullad és nem indul be csak tolásra, akkor is van hogy nehezen. Rohadtul idegesít és már nem tudok mit csinálni vele, kérem, ha tudja valamelyikőtök, hogy mivel lehetne ezt a hibát megszüntetni, vagy esetleg én csinálok valamit rosszul, akkor segítsetek! Köszönöm előre is! Üdv.!
Persze, de sajna várnod kell rá egy darabig, mert holnap elutazom egy hétre, a vas pedig egy kollégám garázsában pihen, ezért nem jutok most hozzá.
Sürgős?
Áááááhh, rendesen beállított motornál a főfúvóka háromnegyed gáz fölött működik. Ha alacsony fordulaton jobban megy a kisebb főfuvival akkor az olyan keveset kapott, hogy csoda hogy nem ragadt meg. Alapjáratot alapjárat állítóval, közepes fordulatot tűvel a tetejét főfuvival állítjuk. De a sorrend a főfuvival kezdődik utána megnézed a tűvel, hogy gyorsításra mikor megy a legjobban, majd beállítod az alapjáratot. Állítás előtt ellenőrízendő a gyújtás gyertya úszószint és a úszóház nulláról feltöltési ideje. A főfuvi körülbelüli méretét úgy tudod megnézni, hogy hatodikban állványon megnyelezed és közben óvatosan megfékezed a hátsó kereket. Ha belefullad akkor kisebb kell, DE NEM 15-20-szal kisebb fúvit rak bele az ember, hanem 2-2,5-es lépcsőkkel. A másik az, hogy nem kevés veszélyt rejt magában a művelet úgyhogy alaposan átgondolni mit miért és legyen segítség.
Közben gondolkodtam amit mondtál.
Azért nem igaz,hogy keveset kap mert amikor próbálkoztam a főfúvókákkal akkor minél kisebb volt annál jobban ment lenti fordulaton és font annál szarabbul de ha ráhúztam a szívatót akkor fent is ment! most fent megy de szerintem lent megfullad az üzemanyagban.
Igen, végre össze is állt a moci, igaz, még nem olyan, ahogy szeretném, de alakul:) Tegnap egész délután szereltük, lecserélve minden olaj, fékek, gyertya, gumik, tisztogatás, stb. Kegyetlenül jól üzemel, és olyan szép is
Megkapta a Motul 300v 10W40-et a váltóba, ekkora különbséget, ez hihetetlen. Öröm a váltás:)
A fékolajra erősen ráfért a csere, szinte fekete volt a régi cucc (most Repsol 5.1-et kapott), és Ferodo Platinum betéteket (előtte Brembo volt).
DID420NZ3-as lánc és JT 12/47 ment rá, és a Michelin Pilot Sporty gumik.
Még a villaolaj maradt, már nem bírtuk befejezni, mert kezdődött a Holland Német
De a gyári karbival nem vagyok teljesen elégedett, ezért keresek egy PHBN-t vagy PHBG-t.
Tönkrement az első lámpám szétolvadt ... mert sajnos az izzó felfele elfordult és totál elolvadt az egész lámpám elfolyt 98-as rs 50-em van olyanban kérném a segítségeteket hogy egy komplett bontott aránylag jó állapotú első lámpája nincsen-e valakinek foglalattal együtt nagyon fontos és sürgős lenne.
Ha megkérlek titeket segítsetek ebben mert a hétvégén lenne egy gurulás a haverokkal a balatonra de lámpa nélkül nem merek elindulni.
Előre is köszi a segítséget.
És esetleg 1 sportlégszűrőért 1 gyári légszűrő doboz illesztő gumiját?
Sürgős?
Mi a véleményetek a sthil olajról mert azt vettem a vasba bejáratáskor szerintetek?
Azért nem igaz,hogy keveset kap mert amikor próbálkoztam a főfúvókákkal akkor minél kisebb volt annál jobban ment lenti fordulaton és font annál szarabbul de ha ráhúztam a szívatót akkor fent is ment! most fent megy de szerintem lent megfullad az üzemanyagban.
Megkapta a Motul 300v 10W40-et a váltóba, ekkora különbséget, ez hihetetlen. Öröm a váltás:)
A fékolajra erősen ráfért a csere, szinte fekete volt a régi cucc (most Repsol 5.1-et kapott), és Ferodo Platinum betéteket (előtte Brembo volt).
DID420NZ3-as lánc és JT 12/47 ment rá, és a Michelin Pilot Sporty gumik.
Még a villaolaj maradt, már nem bírtuk befejezni, mert kezdődött a Holland Német
De a gyári karbival nem vagyok teljesen elégedett, ezért keresek egy PHBN-t vagy PHBG-t.
Probáld meg nála!
http://www.kepesmotor.hu/matri...
Megy a kis bringa?