Nagyjából az a magyarázat, hogy hidegen a motor keveset kap. Dúsítani kell a keveréket, hogy teljesítményt tudjon létrehozni a motor. Alapvetően üzemmeleg motort illik beállítani. Ha hideg motorhoz állítod be gond nélkül indul hidegen is, de melegen belefullad a benyába.
Én tuning szempontjából mondom. Se a rövid se a hosszú nem jó. Persze ezt ki kell próbálni. Tölcsér az érdekes téma. Amit lehet kapni a PHBG 19-hez mindet végig próbáltam aztán a saját tervezésűnél maradtam.
Ha hosszú, akkor le lehet vágni, ha rövid, akkor meg cumi van, igazából túl rövid ne legyen, mert az összefogatás cinkes, a légszűrőhöz meg csináltatnom kell tölcsért, amit a szívócsonk alapján tudok.
Hm értem. Ne nézzetek hülyének, csak nekem is AM blokk van benne, azért ide írok, úgy gondoltam ez a legjobb. Szóval szerinted azért lehet ilyen, mert a hideg levegő meg miegymás miatt nem tud normálisan égni? Amikor elsőre betolom, pufog párat, de ha a gázt húzom, akkor sem indul...normális ez tőle?
Á értem, köszi . Egyszerűen leveszem, felakasztom mondjuk dróttal valahova oda ahol nem gyullad ki semmi, és kívülről melegítem?
Az sem biztos, hogy egyáltalán kell...csak az elején nagyon nehezen indul, nem tudom mi lehet a baja. Az önindító kerepel, az forgatja, de ilyenkor inkább tolom, akkor általában másodjára indul, elsőre írtó gyengén, és ritkán pöfög. Szerinted mi lehet? Vagy szimplán már hideg van, és rá kéne húzni a szívatót?
Sürgősen vásárolnék szívócsonkot, rs 50 hez. Dell'Orto 25-os karburátorhoz, nem számít, hogy beletolós, vagy gumitoldásos, gyári vagy épített, belső átmérő 25mm, külső 30mm körüli legyen, akinek van hasonló szívócsonkja az írjon, nagyon fontos!
Sziasztok!Segitséget szeretnék kérni tőletek,hogy am3nak az öninditója jó e az am6ra? Valakinek van am6ra öninditója,és 2000-2001es rs-re gyári légszűrője?köszi
Olcsón eladó ami még megmaradt a gépből..AM5-ös trapézlámpás alkatrészei! Csak az van ami a képeken látszik! Ha valami érdekel megegyezünk!
Nagyjából:Műszerfal,komplett első fékrendszer,hátsó fékcső nyereg,hátsó lámpa,váz,első lengéscsillapító,fékpedál,láncvédő,tankidom,faridom,első idom,tanksapka,70ccm-es pollini henger,olajpumpa teteje.....stb.A dolgok nem újak,egy garázsban porosodtak,idomok karcosak festésre kis javításra szorulnak!ha valami érdekel akk e-mailban! üdv.!
Az sem biztos, hogy egyáltalán kell...csak az elején nagyon nehezen indul, nem tudom mi lehet a baja. Az önindító kerepel, az forgatja, de ilyenkor inkább tolom, akkor általában másodjára indul, elsőre írtó gyengén, és ritkán pöfög. Szerinted mi lehet? Vagy szimplán már hideg van, és rá kéne húzni a szívatót?
Sürgősen vásárolnék szívócsonkot, rs 50 hez. Dell'Orto 25-os karburátorhoz, nem számít, hogy beletolós, vagy gumitoldásos, gyári vagy épített, belső átmérő 25mm, külső 30mm körüli legyen, akinek van hasonló szívócsonkja az írjon, nagyon fontos!
Csak vigyázz vissza ne robbanjon
Abban tudnátok segíteni, hogy a kipufogót hogy tudnám kiégetni?
Köszi!
Ha jól tudom gianelli márka.
Vég egy roszdamentes végdob.
Ára: 13000Ft.
Olcsón eladó ami még megmaradt a gépből..AM5-ös trapézlámpás alkatrészei! Csak az van ami a képeken látszik! Ha valami érdekel megegyezünk!
Nagyjából:Műszerfal,komplett első fékrendszer,hátsó fékcső nyereg,hátsó lámpa,váz,első lengéscsillapító,fékpedál,láncvédő,tankidom,faridom,első idom,tanksapka,70ccm-es pollini henger,olajpumpa teteje.....stb.A dolgok nem újak,egy garázsban porosodtak,idomok karcosak festésre kis javításra szorulnak!ha valami érdekel akk e-mailban! üdv.!
nekem van egy joálapotu müködik rendesen 1500 ft-ért
kistutu.rx@gmail.com ha érdekel akkor irj
Nem tudjátok mennyiért lehet kapni olajpumpát? Vagy valakinek nincs esetleg az olaj pumpának csak az a teteje?