Hát, én ez alapján nem tudom sajna megmondani, de ez biztos, hogy az 1999 előtti RS 50-es. Ha jól tudom, akkor erre másfajta lánckerék kell, mint a 99-06-ra, de a JT katalógus nem listázza az Extremát, vagy 99 előttit (de lehet, hogy nem is gyártanak rá). Az Italmondo-n biztos van hozzá, igaz, nem a legolcsóbb.
Talán valaki, akinek 99 előtti RS-e van, tud majd segíteni.
A külföldi Aprilia fórumon egy kimondottan kétütemű motorokkal foglalkozó mérnök, akinek többek között van RS 50-ese is, csakis a 4T 10W40 olajat ajánlotta, azon belül is a Motul 300V Factory Line-t. Én is azt használom (ő még ajánlotta a Shell Advance Ultra 4T 10W40-et is, az olcsóbb, és biztos, hogy jó).
Ha tudod pontos a típusszámot, hogy JT lánckerékből melyik kell a 93-as (?) RS-re, akkor ajánlom a speedmoto.hu-t. DID420 és az erősített, DID420NZ3 (erősen ajánlott) lánc is a legjobb áron van náluk.
Külön búrát nem lehet kapni hozzá kompletten van csak új árban 13000ft egy index.Nekem van hozzá bontott hibátlan 4500ft+posta!Elsö vagy hátsó kellene?
Üdv Mindenkinek!
2008-as RS50-hez keresnék indexbúrát/4 ledeshez/.Parkoláskor valaki idióta beletolatott/látták,csak aztán elment/.1-2 karcolás ill.a törött irányjelző búra,és az egyik idom felfogatása törött el.Itt a képen még csak elöl vannak gyáriak,azóta már mind a 4 gyári/volt/.
Hát, úgy van, hogy a gyújtáskulcsnak van ugye a LIGHTS állása, ekkor pedig a kormánykapcsoló alapból Lo állásban van, gondolom ez lenne a tompított fény. Van a kormánykapcsolón egy High állás, ez a fényszóró, és a high és low állásnak van visszajelzője is a műszerfalon(High beam, Low beam). És még van egy olyan állása a kapcsolónak, ahova feltolom kézzel, és egy rúgó visszatolja, gondolom ez a fénykürt. Az a bj, hogy erről a szerencsétlen foglalatról még képet sem találok....Hogy kéne kinéznie. Mert ami ebben van, abban simán van egy test csatlakozó, és egy darab érintekző, ami az izzó közepére megy...Ennyi.
Mint szerelő annyit tudnék segíteni, hogy nézd át a rendelkezésre álló alkatrészeket. Gondolok itt arra, hogy az izzó foglalata lehet két izzószálasé. Egyáltalán van-e kapcsoló ami váltaná a fényeket? Egy régebbi oknyomozás során arra jutottunk, hogy a generátor terhelhető az aksi töltés rovására, egyébként meg ráakasztasz egy 35 wattosat és megnézed, hogy funkcionál-e. Ha van akkor bármi megfelel a kipróbáláshoz, egyébként venni kell.
Nekem olyan problémám volna, hogy kaptam átnézésre egy rs50 extremát. Nem tudom mikori évjárat, de trapézlámpás. És az a panasz, hogy igen halovány a lámpája. Nah most szétszedtem és volt benne egy 15W-os egy szálas izzó, meg egy helyzetjelző izzó. Ebben hogyan működik a távolsági és a tompított fény? Nem volt még ilyen motorral dolgom, ezért nem értem a helyzetet.
Első lánckereket, és láncot a motoroswebáruház.hu-ról érdemes, náluk a legolcsóbb a JT. Hátsót meg mindegy, hogy hol nézel, mert mindenhol 10k körül van (nagyvas.hu-n asszem 9600)
Én egy cigit el szoktam szívni, addig melegítem, utána kicsit megyek vele finoman, mondjuk 500 métert, utána gooo. Nekem az átlagos üzemi hőfokom 55-60 fok.
Sziasztok! :)
Az lenne a kérdésem, hogy meddig melegítsem a motort álló helyzetbe? kell e egyáltalán vagy lassú tempó mellett megvárni míg bemelegszik?
és mennyi az "üzemi" hőmérséklete az RSnek? 98as évjáratról lenne szó :)
Szép estét! Eladó a kis rs-m :) Teljesen gyári semmi tuning, motorikusan javítva nem volt egyedül a kopó alkatrészek voltak kicserélve benne! Hajtva nem volt és jóformán csak iskolába jártam vele. 2. tulaj vagyok én nem estem vele ennek ellenére van a burkolaton egy kis horzsolás mert egyszer sajnos eldőlt :( Egy jó műanyagos kitudja javítani csak sajnos én nem ismereka környéken egyet sem. 2003-as és 27000Km van benne, évente cseréltem olajat!
Érdeklődni e-mailban: rozor15@citromail.hu
Képet e-mailban küldhetek de azért ide is feldobok egyet!
amit akarok elöl 13 hátul maradna a 43