Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyrtya
Fellazítod a tengely anyát és ezután ottvan spanoló tengely amit spanolni kell hogy feszüljön minkét oldalon egyforma legyen ez fontos..:)
210 ezer FT!
Az ár alkuképes. Vadonat új blokk van benne. Valós 800km-el. Napi számlálón mérve! Legjobb olajjal használva ( Castrol ).Szóval motorikailga teljesen PATIKA állapotban van.Végsebességet nekérdezz mivel még bejáratósnak mondható ezért még megsem néztem.Nagyobbraváltás miatt adom el. Csre nemérdekel és alkatrészként sem adom. Tel/: 0630-505-3836
Köszi tesó megnyugtattad a lelkem
Elvileg nicasilos hengert nem kell járatni. Gyakorlatilag illik egy kicsit, de nem 550 km-t
Sziasztok..
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy kicseréltem a dugattyúmat vertexre..
Az 550-km hagytam el a mai nap. Ma megnéztem mit tud a kisrs már nembírtam 9-10ezrig forgattam.
Kérdésem lenne hogy ezzel ártottam a dugattyúnak a nicasilos hengerem a régi csak dugattyút csréltem szterintetek már bejáródott?8bár volt elötte ma mérettem 9ig felszökkent!
Válszotokat köszike
Szét kellene kapni, és belekukkolni, hogy mi történt, az a biztos.
Őszintén szólva nem hiszek már egy szerelőnek se :)
Azért köszönöm a segítséget :)
Gondolom fél lengőkaros az RS. Fellazítod, az excenter két rögzítő csavarját (2db M8-as csavar van benne), ezután a kipufogó felőli oldalon van a felnin egy 8mm-es furat, és az excenterben is van egy. a motort hátrafelé gurítod, míg egybe nem esik a kettő, ezután beledugsz egy csavarhúzót, vagy valami hengeres anyagot, utána csak hátrafelé kell húznod a motort, még el nem éred a kívánt feszességet (a lengőkar közepén kb egy cm-es belógás az optimális). Ezután kiveszed a cuccot, meghúzod a két csavart, és készen is van.
Akkor ha ő mondja, biztosan úgy is van
Nem tudom . 9 ezer kilóméter van a motorba , és azt mondta ,hogy így jó !
Szép kis szerelő lehet, ha futott hengerbe új dugót tett . Fúrni kellett volna, és a hozzá illő méretű dugóval és gyűrűvel összerakni.
Nem tudom azért kérdeztem mert nem annyira értek hozzá !
Majd beszélek a szerelővel és majd mondja hogyan tovább akkor .
Dugót és gyűrűt cseréltél egy kopott hengerben, vagyis ami már használt volt? Legalább hónolni lehetett volna, mivel a henger oválisra kopik, és ugye azt nem látod, ezáltal nem is fog úgy illeszkedni ahogy kellene, viszont ha neked megfelel így, és nem hallassz semmi furcsát, akkor használd, csak nehogy valami gond legyen belőle.
Vas henger, fúrva nem volt , alapméretes dugóval mert nem volt kopott a henger ...
De akkor most újrabontsam meg ? Vagy mi a teendő ?
Igaz nem tudjuk az előzményeket. Milyen henger, vas, vagy nicasilos?, fúrva, vagy hónolva volt-e?, gyűrűhézagot néztél-e? stb.
Valószínűnek tartom, hogy megakadt egy pillanatra.
Üdv ! Lenne egy kérdésem :) Igaz hogy Tzr-em van ,de itt több a hozáértő :) Namost a motor kapott egy új dugó gyűrű szettet , be lett járatva semmi probléma nem volt vele . Olyan csinált ma ,hogy jöttem vele olyan 7000 fordulattal és egyszer csak egy nagy "fütyülős" hang és a motor megállt , kuplung be , félre álltam. Megpróbáltam beindítani motor szépen jár teszi a dolgát . Erő van benne semmi egyéb hangja a motornak. Most kb felújítás óta 750-800km-nél tartok . Megragadhatott volna ? Vagy milyen jelei vannak a megragadásnak ? Olajt kapott bőven (különolajzás +még a tankba is keverék van )
Köszönöm előre a segítséget !
Lehet hozzá kapni aprilia millénél de van vagy 6-7 e ft ujonnan
A Sportszűrő hangja a gyárihoz képest?
hajaj! nem kicsit!
Elég nagy a szívó zaj...
H.h nagymértékben változott?
Nem régóta van fenn a sportszürő(2 nap) de már kezd az agyamra menni a hangja
Más téma.:
Szerinted a gyári légszűrő dobozban ki lehet cserélni azt a gumit amivel illesztve van a karburátor torokra?
Ha igen lehet olyat szerezni?
Szia.
Milyen évjárat?
Természetesen köszönöm-előre is.