Ezért felhívni telefonon, mikor leírni is le lehet..
A szervizjelet úgy lehet eltüntetni, hogy össz km-re váltasz a műszerfalon. Benyomod a MODE gombot (bal piros gomb), nyomva tartod miközben leveszed a gyújtást, majd gyújtás vissza, (közben nyomva tartod folyamatosan) és addig ne engedd fel, míg el nem tűnik. Ennyi.
Bocs de nem hagyjuk akkor.Én is behasználom.A sport légszürö 6000ft.-ba van nekem is a fékkar szintén 3000ft-baSokba kerül ha boltból kell meg venni.Na de te is tudod.Most fizettél ki x összeget am cuccokért.Nekem is lett volna minden hozzá barátibb áron.23 000ft.Ha jó jó ha nem az sem gond
hali!
1 kérdésem lenne 2003mas am6os blokkom mikor felmelegszik és leállítom utána mér nem indít az önindító? csak a relé kattog de miután lehűl ugyanúgy indul. Előtte ugyan ez volt csak akkor hidegen nem indult az a tömítés hiánya miatt volt.
Itt lesznek a képek a cuccokról.Ford spirált bontott gyári jó állapotú van a tükörnek a külseje nem annyira szép ráfujt valami fekete festékkel az olasz de szerkezetileg jó hibátlan benne a tükör lap és a talp is jó.Kuplug karom nincs csak fékkar
Sziasztok! Légszűrőhöz megfelel a Castrol Air Filter Spray vagy nem túl jó választás? Ti mit szoktatok használni illetve mi a jó választás? 2004-es RS.
keresek rs 50 blokkot frankó állapotban...oylan kell amit ha berakok a blokkba már indíthatom is és évekig eljárhatok vele melózni szolidan nem pörgetve....leygen rajta karbis --önindíttó és bontatlan blokk...ki mit ajánlana? de generic trigger am6 os blokk már nemnagyon érdekel....csak olasz....!
Banális, de az izzó is lehet rossz annak ellenére, hogy egyébként nem égett ki, mert máshol is szakadhat az áramköre. Meg kő mérni. Korrodált lehet a foglalat, vezeték, kapcsoló, test hiba stb.
A szervizjelet úgy lehet eltüntetni, hogy össz km-re váltasz a műszerfalon. Benyomod a MODE gombot (bal piros gomb), nyomva tartod miközben leveszed a gyújtást, majd gyújtás vissza, (közben nyomva tartod folyamatosan) és addig ne engedd fel, míg el nem tűnik. Ennyi.