Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok ! Kaptam egy doboz Stihl 2T olajat eredetileg fűkasza olaj.
Bele merjem önteni a motorba ?

http://www.czetka.eoldal.hu/im...
Ez viszont ellentmnd annak amit az előbb mondtál, miszerint 45ös keveréket használsz, vagy ennyit ad az olajpumpa normál esetben. számitottam osztottam szoroztam, és 450-500 km jött ki.
Húzd le az olajcsövet, és ha alapjáraton csepeg belőle, fordulaton jobban csepeg, akkor elvileg működik. Persze kösd "infúzióra", amibe keveréket teszel. Így le tudod ellenőrizni a működését.
Úgy tudom 800-1000 kilóméterre elég egy liter olaj, de ezt majd megmondja olyan akinek nincs kikötve a különolajzás.
Ez a helyzet áll fent most , teszek a tankba egy kis olajat, és mégis bekövetkezik a hiba.. márcsak azért is pótlom a tankba, mert a külön olajzo tartálybol alig fogy az olaj.. ami nem túl bíztató ..
Azt nem mondtam, hogy egyet értek, én is csak muszájból keverem a benzinbe az olajat. A helyedben én megnézném, hogy működik-e rendesen az olajzás, és ha igen akkor meghagynám. Elvileg sok minden nem romolhat el benne, de ha nem bízol benne, akkor minden tankhoz tegyél fél, max egy deci olajat, és ha elájúlna a különolajzás, az a kis plusz olaj megmenti a motorodat.
Értem.. akkor 45-ös jó lesz. Egyetértesz a megoldásban?
Közben rájöttem, köszi..
Tuji nem neked írta amit írt
Nem használtam még ilyen olajat, és szerintem nem is fogok, de utánanéztem. Be lehet keverni előre, úgyhogy 45-ösre jó lesz. Elvileg az olajpumpa is 42-48 as keveréket csinál.
Minarelli henger, ennyit tudok, egy képet tudok csatolni, ha segít.
http://www.formula3000.hu/shop...

Ilyen olajat használok, ehhez is 45-50 es keveréket ajánlasz?
Mivel az én motoromon is ki van kötve (az előző tulaj által), én 45-50-es keverékkel használom, de ahhoz olyan olaj is kell, ami jó előkeveréses üzemanyag rendszerhez.
Ezt azért egy kicsit pontosítsd, mert AM6-ra való henger az RX-é is de az nem jó az RS-re.
Mi odáig nem szedtuk szèt, elvileg azzal nem lehet gond, a dugo nincs egy èves.. esetleg ha kulon olajzás megszuntetèsère jutna a sor, milyen keverèsi arányt javasolsz?
Mivel azóta csinálja, ezért valószínű, hogy ott lesz valami gond. Mindent jól raktál össze? Henger, gyűrűk épek?
Köszönöm a válaszod. Karburátor tisztítás volt 1 hónapja, a fúvókákat is A-tól Z-ig ki fújattuk. Volt egy hűtővíz-forrásom 2 hete, azóta csinálja igazából. Hengerfej tömítést szétnyomta, kicseréltem. Esetleg ebből fakadhat még valami hiba..
Elsőre karburálási problémára gyanakodnék.Benzinszintet ellenőrizhetnél, karbitisztítás sem árthat, ugyanígy a benzincsap. Esetleg próbálhatnál bele kicsivel nagyobb főfúvókát. Írod, hogy membrán csere is volt, esetleg ott szívhat fals levegőt, ha nem megfelelő a tömítés.
Üdv mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni a problémámban, pontosabban ki szeretném deríteni az okát.. A jelenség.:

Semmi baj nincsen egészen addig amig nyugodt tempoban, alacsony fordulaton ( max7-8 ezer) járok a motorral. Viszont amint feljebb megyek, rá egy pár percre elkezd fulladni, mintha kifogyna belőle a benzin, és nem jön ki füst a kipufogóbol, majd leállás a vége. Pár perc várakozás után újból megy, és nagyon kezd füstölni. Nem vagyok otthon nagyon a témában, de én a külön olajzás pumpájára gyanakszom, ezért gondoltam kikötni a másik bowdent, megszüntetni a külön olajtartályt, és egyenesen a tankba tölteni a kenőanyagot.Nemvagyok biztos benne, ezért írok ide..
Várom a válaszokat mielőbb. Előre is köszönöm..

Aprilia RS 50 / TOP Kipufogórendszer / Malossi membrán / AM6 /
sziasztok! AM6 ra kellene nekem jó állapotú henger.Van valakinek eladó?
Lenne több tippem is.
Pajti szerinted hol bukik meg ez a hirdetés?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_50-5619
286
!KERESEK!

14-es gyári Dellorto karburátort Aprilia Rs 50 (1998)-ashoz. Árral, képpel várom az ajánlatokat akár ide, de jöhet freemailomra is: kadar96@freemail.hu

Üdv.
Ki kell mérni ahoz nem fontos szét szedni külsöre nem látszik rajta semmi.ha közeleb lennél szivesen segitenék de amúgy tuti az lesza gond.
Apuval mi is a jeladóra gondoltunk,a napokban szét is szedjük a motort és megnézzük a jeladót (legkésöbb hétvégén) aztán ha az a hibás akkor csere, ha nem akkor majd visszaküldöm a CDI-t a címedre. köszi