Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 120-as van fent. Galériámban lesz róla kép szerintem.
Ennyiért sajnos nem tudok neked adni blokkot.
Eddig nekem még mindegyik tökéletesen működött.De semmi gond küld vissza simán bélelt boritékba és küldök egy másikat.A,múgy ki lett mérve a gyujtás jeladód? mert az is szokott ilyen problémát okozni vagyis ez a két dolog lehet!Lehet a gyujtás jeladód hibás ezért nincs szikra.Meg kellene nézetni egy eletromossal hogy feljön e onnan az áram
Srácok! Nincs fent valakinek véletlen hátul 120/60 R17 gumija?
Kíváncsi lennék rá,hogy hogy mutat!
Nekem 130 van fent,de hamarosan váltok!
előre is köszönöm
Sanyi502
am nemtudom tudnál e segíteni nekem ajánlottak téged hátha tudsz majd
azvolna a gondom hogy rs50-hez kéne valahonnan komplett váltó kuplungal minden alkatrésszel valahogy olyan 10-20 ezer között mert a motoromban szétment a primér tengely és újonnan 32-60 ezer között mozog nemtudom tudnál-e ajánlani nekem valami helyet ahol belehet szerezni
Elvileg 8,2 dl olaj van a blokkban, tehát a többi valahogy oda jutott. A hűtőrendszerből fogyott víz? Gondolom igen. Valószínű vízpumpa szimmering lesz a ludas.
Hali! Ma megérkezett a CDI beis kötöttem ahogy lerajzoltad az első indításnál volt szikra.. most már semmi sincs.. én nem tudom mi lehet de ez így nagyon nem jó..
Képek lemaradtak. Valami folyadék került bele, én vizre gyanakodnék, és akkor vizpumpa szimering. Egyébkén AM5 blokk, és több mint 1 liter "olajat" sikerült bele leereszteni. Azután töltöttünk bele egy másik használtat megnézni mit csinál, azis ilyen lett egyből.
Fagyállós viztől lehet ilyen az olaj?
Valószinűleg most került rá a kicsi. ( Mivel ami rajta volt a sok indítózástól szétolvadt ) De amig a nagyobb volt rajta azzal sem akarta az igazat.
Na szóval. Egy nikaszilos henger van rajta. A nikaszil hibátlan, nem hordós én nem volt kikopva sem. A régi dugattyú is elég szép volt a gyűrűhézag volt kicsit nagy. Ezért lett cserélve egy Prox-ra.
Igen ami rajta volt nikaszilos henger
Nagyon jól látod!
Én is úgy nézem hogy nem 1 lépcsőben égett ki.
Nem rég vettem ezt a motort.
Olaszoktól jött!
Sokáig állhatott mert a hátsó ülés idom alatt darázsfészket is találtam és kormánycsapágyat is kellett már cserélnem mert az is nagyon össze volt rohadva és még pár dolog.
Nem volt túl jó állapotban és még most se nagyon van..
Amikor hozzám került beindult de elég szarul ment..
Adtam neki levegőt (valószínű sokat mert alapjárat is nehezen esett vissza) és elég jól ment.
Tegnap elmentem vele motorozni,olyan 80km/h volt az utazó sebesség 296km keresztül. de mielőtt megállt kb 5-6km-t mentem vele 90-95km/h val. Víz végig középen állt!
Variós mina blokkokat építgettem már többet is.
Ezt is magamnak szeretném megcsinálni.
És a hengert is jól látod szoknyájára tettem le a földre....
Viszont fogalmam nincs hogy milyen márkát vegyek bele és hol!
Ha ebben tudna valaki segíteni azt megköszönném!
kép a fejről.:
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net...
Ha jó minőség akkor Vertex. RMS DR ugyanaz, használható minőség semmi extra.
Érdekes a kép, mert mintha nem egy lépcsőben égett volna át a dugattyú. Ahogy elnézem a kipufogó is kifújt a könyöknél ahol falsot kap a motor. Meg én nem raknám a hengert a szoknyájára és a földre. Mutathatnál képet a gyertyáról és a hengerfejről is.
Az RMS és DR alkatrészek milyenek?
Meg lehet venni vagy nem érdemes?
A gyertya jó!
De a második igaz..
Szóval én voltam a Fa...
Milyen dugattyút tegyek bele?
minarelli dugattyú volt benne?
Az jó minőség?
Valami jobbat szeretnék bele...
Fötengely csapágyakat is cserélnem kell meg szimeringet is...
Blokk szét huzásánál mire kell figyelni?
Elcseppent a gyertya elektródája, vagy sok volt a levegő, ezáltal elszegényedett a keverék.
Helló
Valaki tudna segíteni?
Ezt most miért?
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net...
Nekem is ugyan ezt csinálta!
Volt itthol gyertyakábel ilyen nemistom milyen a közepe nem fém ilyen szálas mittom én és arra cseréltem ki... 1 hét múlva nem indult az istenér se önindittóval de tolásra pöcc röff.. Beletörődtem h kopott a motor míg ki nem pucoltam a karbit.. Mondom én visszarakom a régi gyertyakábel ami benne volt szénné égett ahogy kicseréltem pöcc röff önindítoval is ugyhogy jah..
Akkor a kopott hengerben cserélve a dugattyú, vagy felújítás volt?
Ha megnyugtat, nekem is ezt csinálja. Ha beindul, akkor következőnek tolni kell. Ez főleg a 0km dugó-nál jelentkezett. Már 500km van benne, most már behúzott kuplungnál töbnyire indul önindítóval. Egyébként az,hogy új az akku, manapság nem mérvadó. Nekem is volt már új akkumulátorom, ami nem tudta azt, amit kelett volna.
Vagy, ha mondjuk nagyobb henger van rajta, akkor lehet nem bírja átfordítani, vagy kicsi az akksi teljesítménye. Az új dugó miatt szorosabb is szerintem.
Lehet a kissebfajta önindító van rajta az enyém is ezt csinálja