Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Alanyunk egy nem mai darab RS50.
Sajna valamiért önindítóról, csak hébe-hóba indul be. Hidegen egyáltalán, melegen 1x-1x.
Tolásra kb fél! méter alatt már pöfög is, úgy hogy nagyon meg sem kell tolni. Miért lehet ez?
Akku majdnem uj, Dugó gyűrűk, gyertya, főtengelyszimeringek, önindító cserélve.
Ahha köszi..
Neked is 5sebességes? Mert hát ugye az sem mind1...
Akkor majd meglátom.... de szerintem akkor lehet veszek egy 14-est... és majd meglátom... vagy lehet inkább maradok a 13-asnál mert azért 3 foggal nagyobb lánckerék eléggé legyengítené? nem?
Írok hülyeségeket. Először 14-essel próbáld meg, és ha nagyon gyenge lesz vele, akkor felteszed a 13-ast, így csak egy szemet kell majd kivenned a láncból, fordított esetben, amit az előbb írtam, venned kellene új láncot is, mivel rövid lenne. Így látatlanba nem tudom, hogy mire lesz elég, de kb foganként 7-8 km/h val számolhatsz végsebességre.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy az áttétellel akarok variálni és most van rajta 11/44-es áttétel... így megy 80-at 10000-nél, de elééggéé erős.. szóval az érdekelne hogy melyik lenne az ideálisabb előre? A 13-as vagy a 14-es lánckerék ahhoz hogy olyan 70-80at tudjak utazóba menni..olyan 8000-nél... és azért ne állítson meg a szembeszél...
szóval szerintetek bírná a 14-est? Mert erő az van benne...
Am egy 94-es extremarol van szó.. AM5-ös blokkal.. és egy 17.5es karbival sportlégszűrővel...
Köszi a válaszokat....
Ezt mondom én is, hogy meg kellene keresni a hiba okát. Ha gyári 50-es akkor nem szabadna forralnia a vizet. Szintén a termosztátra tippelek első körben.
Itt lesz róla a kép.Csak a vezetékeket kell összecsatlakoztatni értelemszerüen és máris lesz tökéletes szikrád.Vadi új 7000ft.Van belölle több is ha érdekell még valakit
Valószinű tönkre ment a termosztátod vagyis nem nyit ki ezért melegszik a vized.Vagy a henger fej tömitésed el van égve ez is okozhat melegedést de akár a vizszivattyú hibájából is melegedhet!Szerintem elsö körbe vedd le a hengerfejet és vedd ki a termosztátot anélkül is tökéletesen fog működni a moci nagy melegbe még jobb is ha nincs benne
Nem biztos, hogy ventilátort kellene beépíteni, hanem inkább meg kellene keresni, hogy miért melegszik. Kellene még hozzá valamilyen hőérzékelő is, ami szabályozza a be-ki kapcsolást, mivel folyamatos üzemelés mellett a motor sem tudna bemelegedni, ami nem biztos, hogy jót tenne neki.
Sziasztok! RS 50-emre (2003) kellene egy hűtő ventillátor mert nagyon melegszik sajnos, hegyekbe gyakran a pirosba is belemegy a mutató, valakinek nincs 1 de inkább 2db ventillátora? Minimum hány fr./perc-es ventillátort vegyek? Köszönöm!
Sajna valamiért önindítóról, csak hébe-hóba indul be. Hidegen egyáltalán, melegen 1x-1x.
Tolásra kb fél! méter alatt már pöfög is, úgy hogy nagyon meg sem kell tolni. Miért lehet ez?
Akku majdnem uj, Dugó gyűrűk, gyertya, főtengelyszimeringek, önindító cserélve.
Mi lehet a problémája?