Ahogy a szavaidból kivettem, gyújtás alaplapot akarsz cserélni, ugye? Ami mindkét blokknál ugyan az, tudtommal. Viszont a helyedben én inkább először gyertyát, pipát, kábelt cserélnék, ha ez nem segít, akkor megpróbálnék kölcsönkérni valakitől egy cdi-t, és ha ez sem segít, csak akkor cserélnék alaplapot. A ducati, és a no name közt pedig a különbség, hogy az egyik gyári, még a másik kínai.
Bajban vagyok sajnos a motor a napokban lefulladozott először, arra gondoltam hogy túl sok benzint kap, meg a meleg és azért, aztán amikor este jöttem vele haza és mikor legurultam a ház elé , amint üresbe váltottam lefulladt a motor... hagytam másnap reggel nem indult.. szét szedtem karburátor, légszűrő megtisztít majd összerak, de semmi... aztán néztem a gyújtópipát nincs szikra.. vagyis van de úgy van hogy kb az első másodpercig van és utána semmi (minden indításnál). Jólvan mondom akkor veszünk bele másikat igen ám.. itt jön az hogy nem találtam AM5öshöz valót mert amiket néztem mind AM6ra vannak.. Megszeretném kérdezni hogy esetleg valakinek lenne e eladó működő vagy lehet e használni az AM6osat? Esetleg mi a különbség azon ami rajta van (ducati energia) meg a fele annyiba kerülő névtelen között?
Válaszokat előre is köszönöm!
Valaki nem tudja hogy mi lehet a baja a hőfokmérőnek ha a hőgomba esetleg biztosan jó? Más baja mi lehet? Mi az a másik 2 kábel ami kijön belőle? Hova megy?
Köszi
Sziasztok!
Egy héten belül ma már másodszor fordult elő hogy menet közben "eltűnt" a kuplungom. tipikusan ugyanaz mint amikor elszakad a bovden,de NEM! Maga a kiemelő tengely csúszott ki mind a kétszer a blokkból fölfelé. Járt már így valaki? Esetleg valami ötlet hogy mi okozhatja? Városi forgalomban elég kellemetlen dolog....
Előre is köszi ha válaszol valaki!
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne hogy van egy 17.5-s karbim amit rá szeretnék tenni a gépre. jelenleg 14es gyári van rajta a fémszívócsonkkal. na nekem a 17.5-höz van gumicsonkom. az lenne a kérdésem hogy az nembaj e hogy ezen a különolajzás csatlakozó baloldalon van nem pedig jobb oldalon. és emiatt hosszabb olajcső kellene az nem befolyásolja e az olajozást? meg az a baj hogy ebben a karbiban elég vastag a síbertű de nem találok hozzá vékonyabbat. akkor tegyek bele nagyobb fúvókát és jólvan? ha van valakinek 17.5-s karbi a gépén az írjon már hogy mit és hogy oldott meg. előre is kösz a segítséget. Széles utat!
Értem csak mert ugye alapból 10w30-at írnak elő meg minden.
vagy esetleg valami jó fajta váltó olaj ami biztosan jó most lett a kuplung totál kicserélve.
Sziaztok!
Ma voltam bent Apriliaba és váltó olajat szeretnék venni.
Nekem bent REPSOL Transmisiones 10w40 2T ajánlották.
Nem ismerem nagyon nektek mi a véleményetek róla? Érdemes megvenni bele?
Előre is köszi a válaszokat.
Sziasztok! Szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy oldalt! http://www.facebook.com/Aprili...
Kérlek csatlakozzatok minél többen, akinek persze van rá lehetősége, kedve. Ott is meg lehetne egymással osztani tapasztalatoka, segítséget nyújtani egymásnak. Széles utat mindenkinek!
Szerintem gyújtás alaplap jeladója zárlatos vagy jobb esetbe a gyujtás elektronika lesz a ludas.Ha Debrecen közelébe laksz akkor szivesen segitek kiszürni a hibát.
Sziasztok !
Megbetegedett a vasam :(
A tünetek a következők :
- Nehezebben indul hidegen.
- 1esbe nem tudom 6000es fordulatnál tovább pörgetni
- 20 perc után, főúton folyamatos tempó mellett azt csinálja, hogy gondol egyet és mintha "elszakadna" a gázbovden hiába húzok gázt semmi válasz ... aztán egy pillanatra megint gáz megint nincs és rángat mint az állat mert ugye fogja a motorfék , és ha 30km/h alá csökken a sebesség le is áll és utána csak 20 perc pihi után nehezen indul újra.
SEGÍTSETEK :S
én a karburátorra tippelek , lehet túl sok benzint kapna és nem bírja égetni ?
Gyári ducati gyújtás van rajta, am6-os eredeti minarelli blokk, a kipuff-ot nem néztem de kétlem, hogy 91-ota benne lenne a fojtás.de végül is a gyanum az hogy bedolgozik a henger a hűtővízbe és ez folytja vissza rendelek egy tömités készletet és meglátjuk, azért ha valakinek van valami ötlete...
Köszi a választ!