Sziasztok!
Lánccsere előtt állok, többen is a DID láncokat ajánlották. Elméletileg a 420-as kellene az RS50-re (nem tudom milyen méretben, 126?). de az eladó ajánlotta a DID420NZ3 cross versenyláncot, mondván, hogy az sokkal erősebb és jobb. Persze dupla annyiba is kerül. Van bármi hasznom abból, ha a drágább. cross láncot veszem, vagy nyugodtan maradhatok a normál 420-nál?
Motor gyári állapot.
Egyben cserélem az első és hátsó fogaskereket is (JT), maradok a gyári méretnél, 12/47.
Köszönöm!
Sziasztok! Ha valakit érdekel 2004es rs-hez gyári plexi vagy gyári kipufogó akkor nállam érdeklődjön mert van eladóm 06209581770-es számon esetleg van még motor tartó bakom az is eladó!
cpi sx 50 eladó eredeti minarelli am6 blokkal(aprilia rx) mostlett a motorja 200kmel ezelőtt felújítva:top dual +80 hengerszett,koyo c3 csapágysor,skf szimeringsor,polini hajtókar,felső alsó ezüstözött tügörgővel,vízpumpafelújítva,top lamellák,karbo membrán lapok körülbelül ennyi persze tudom igazolni és ha valaki érdekel írjon az emailemre mindent elmondok róla cpisx@citromail.hura írjon és 120.000ért szeretném eladni minimum
Írod, hogy gyári RS-nél rögtön cserélni kell a lánckereket. Ez csak a 2006-- modellekre érvényes, vagy a 1999-2006-ra is? Mert most akarok új láncszettet venni, de gondoltam maradok a gyári méreteknél. Semmi tunning, eredeti minden.
Levegőszűrőnél szintén nem érvényes, amit írsz, csak az újra?
Az nagyon nagy a 16.-os lánckerék.De ha eddig ment vele akkor szerintem a karbinál lesz a hiba ki kellene takaritani fuvókákat átnézni nincs e valameik eldugúlva.de akár a kipuffogó is bekokszolódhatott. és nem tud a kipuffogó gáz teljes kereszmetszetben kiáramlani.Nehéz igy távgyógyitani de ha esetleg Debrecen közelében laksz szivesen megnézem neked!
szia. a mocit én hoztam a szalonból azóta nálam van. igaz, hogy 16os lánckerék van elől de mindig is ment vele, egyszer csak fellépett ez a hiba egy tavasszal...
amúgy köszi a segítséget! :)
Megnézegettem őket. Amúgy nagyon úgy néz ki, hogy tőled fogunk motort venni, de a kérdés az, hogy mikor, mert pénteken műtöttek meg elméletileg a robogómat holnap veszik meg, gyakorlatilag pedig még nem biztos. Ha minden igaz akkor vagy a fehér-fekete vagy a piros-fekete moci lesz.
Amit egy gyári RS -en cserélni kellene egyből, az a hátsó lánckerék kisebbre. Egy jó 5-7 foggal, de az 53 helyett elbírja simán a 43 -at is. És még a fogyasztás is jóval lejjebb megy, ami valljuk be nem egy utolsó szempont.... (Ha érdekel, akkor tudok 43 -as lánckereket rá, vagy 50 -est. Nekem amúgy 43 van hátul, elől 14. :) )
A légszűrőben van egy zajcsökkentő, azt ki kell venni, mert lefolytja a karbit, és egy nagy fos lesz. Ha meg lesz az RS, akkor majd írsz és magyarázom hol van, ha nem találod. + Cserélni a 68 -as gyári főfúvókát nagyobbra. Elbír egy 85 -öst is.
A többi már csak ráadás lehet, mint pl. kipufogó. :) Ha van rá $ és úgy érzed, hogy neked megérné, akkor vegyél.
Jó vásárlást, nagyon nézd meg hogy mit veszel. Nagyon sok a hulladék a piacon. Szövetig kopott gumi, meg hasonló motorokat szerintem hanyagold. Nagy valószínűséggel ilyen esetekben nem csak gumira nem tellett... de persze nem kizárt az ellenkezője sem
Üdv emberek,
A következő hetekben fogok egy 2007-es vagy egy 2009-es évjáratú Aprilia RS-t venni, mivel úgy érzem, hogy ideje átülni robogóról egy igazi váltósra. Na most eléggé kezdő vagyok a témában, de a segítségeteket szeretném kérni. Mire figyeljek motorvásárlásnál, valamint ha megvan a moci milyen cseréket ajánlotok rajta, például kipunál és hasonlók?
Előre is köszi a segítséget.
http://tuji.fotoalbum.hu/index... Eladó! Új aksi, új hátsó gumi, Vertex dugattyúval felfúrva a hengere. 195K irányár. 2000-es. 0630-391-97 -91 tuji@chello.hu
Lánccsere előtt állok, többen is a DID láncokat ajánlották. Elméletileg a 420-as kellene az RS50-re (nem tudom milyen méretben, 126?). de az eladó ajánlotta a DID420NZ3 cross versenyláncot, mondván, hogy az sokkal erősebb és jobb. Persze dupla annyiba is kerül. Van bármi hasznom abból, ha a drágább. cross láncot veszem, vagy nyugodtan maradhatok a normál 420-nál?
Motor gyári állapot.
Egyben cserélem az első és hátsó fogaskereket is (JT), maradok a gyári méretnél, 12/47.
Köszönöm!
Levegőszűrőnél szintén nem érvényes, amit írsz, csak az újra?
Honda Nsr-em cserélném Am6 blokkos Sport vagy Supermoto-ra!
Kérésre bármit leírok.Mennyit megy..stb.
E-mail: tiszo.zsolt@freemail.hu
Valakit érdekel 130/60*17-es Bridgestone gumi ?
Hibátlan,szinte új.
amúgy köszi a segítséget! :)
A légszűrőben van egy zajcsökkentő, azt ki kell venni, mert lefolytja a karbit, és egy nagy fos lesz. Ha meg lesz az RS, akkor majd írsz és magyarázom hol van, ha nem találod. + Cserélni a 68 -as gyári főfúvókát nagyobbra. Elbír egy 85 -öst is.
A többi már csak ráadás lehet, mint pl. kipufogó. :) Ha van rá $ és úgy érzed, hogy neked megérné, akkor vegyél.
Jó vásárlást, nagyon nézd meg hogy mit veszel. Nagyon sok a hulladék a piacon. Szövetig kopott gumi, meg hasonló motorokat szerintem hanyagold. Nagy valószínűséggel ilyen esetekben nem csak gumira nem tellett... de persze nem kizárt az ellenkezője sem
A következő hetekben fogok egy 2007-es vagy egy 2009-es évjáratú Aprilia RS-t venni, mivel úgy érzem, hogy ideje átülni robogóról egy igazi váltósra. Na most eléggé kezdő vagyok a témában, de a segítségeteket szeretném kérni. Mire figyeljek motorvásárlásnál, valamint ha megvan a moci milyen cseréket ajánlotok rajta, például kipunál és hasonlók?
Előre is köszi a segítséget.
Honda Nsr-em cserélném Aprilia Rs 50-re.
Ha érdekel írj és mindent elmondok róla.