Van 3db felesleges indexrelém 30Amper terhelhetőséggel így vészvillogó is kivitelezhető vele akár.LED -es indexhez is! Érdeklődni adatlapomon van email!
tudom hogy ez nem ehhez tartozik de nincs véletlen egy hőgombád rs 50-re a gyári hengerhez? Olyan amit a hengerfej hátuljába,vízszintesen kell belecsavarni?
Köszi
valószinü kinai generic blokk van a motorodba mert futurát gyárilag nem szerelték am6 blokkal.Azért nem forog ki mert nem gyári ducati energie gyujtás van rajta hanem rajta hagyták a kinait.Aminek nem sok köze van az aprilia.-hoz.Szerintem ott kell keresni a hibát.
Konkretan nekem sem nagyon porog ~9.500 fole, pontosan hol kellene a folytast keresni? Ill. hogy kell eltavolitani, ha belebotlok?
Illetve lehet ez a jelenseg a tul sok/keves levegotol is?
akkor mi lehet, gyertyát most kapott br9-es ngk, ha a blokkban nem szol bele valami pl főtengely csapágyak vagy akármilyen szimering akkor talán a levegő, de szerintem ezen a karbin hangolni sem lehet semmit egy csavar van rajta ami az alapjáratot állítja, a gyújtás meg fix azon nem mehet el semmi tudtommal, mondjuk a hőtővíz is olajosnak tűnik
Nekem gyári karbi van fenn a motoromon, így üresben leforog az óráról, fokozatban meg kb 11500-at. Szóval szerintem ne a karbival kezd, de a sűrítési végnyomás mérés az jó ötlet, bár mondjuk nekem kopott hengerrel is leforgott.
Értem, de elvileg a 14-es karbi elforgatná e 11 fölé, vagy visszafogja a kis átmérő, vagy kezdjem egy kompresszió méréssel?egyáltalán megfelelő e a kenése a hengernek végül is a pumpa megfelelőt nyom csak ez a típusu karbi jól keveri e be?és mi lenne a megfelelő torokméret az am6-ra?
Szevasztok
A héten szereztem egy 91-es futura 50cc, am6-os blokkal, menet közbe nem forog 8 ezer fölé, és 85-90 et mutat az óra max gázon, valami sha 14.9 es karbi van rajta ami az am3- mas karburátora lehet ez a probléma, vagy ezek ennyit mennek?
Ha tényleg 15Le akkor kell rá. A dolog megtévesztő mert ugye gyári porlasztóval 10Le, de ha tuningolod akkor nagyon elveszti a nyomatékát alulra. Kipróbáltam 19-es porlasztóval szinte semmi változás, ebből következően minimum 21, de ha a hengert is tuningolod akkor már 24. A blokkhoz 28-asig lehet kapni mindent. Az meg jó, ha 70-es 80-as.
Az biztos hogy eléri mert most töltöttem fel vízzel az egészet mert cseréltem hengert...
Szóval akkor biztos a hőgomba a hibás..
Esetleg valakinek nincs felesleges BIZTOSAN MŰKÖDŐ hőgombája eladó?
Gondolom a műszervilágításnak is kellenek vezetékek és a műszert is el kell látni energiával. A gombákat végülis lepróbáltad, mert a műszer jó, de a gombák nem adnak jelet neki. Esetleg ha a gombákat nem éri el a vízszint az okozhat ilyen tünetet de az más tüneteket is okozna.
Tuji ezért mondta hogy valószínű a hőgombának van a baja... mert ha hozzáérinted a blokkhoz akkor rövidre zárod, azaz semmi ellenállása nincs (jó persze a vezetéknek van, de ebbe most ne menjünk bele mert itt nem számít). A hőgomba meg csak egy ellenállás, ami hőre változik (pl.: egy potméter meg csavarásra). Nem tudom mennyit kéne mérj, de azért írd majd meg de én szinte biztos vagyok benne hogy nem jók a hőgombáid. Melegen kevesebbet kéne mérj jóval, mint hidegen.
Köszi
Illetve lehet ez a jelenseg a tul sok/keves levegotol is?
A héten szereztem egy 91-es futura 50cc, am6-os blokkal, menet közbe nem forog 8 ezer fölé, és 85-90 et mutat az óra max gázon, valami sha 14.9 es karbi van rajta ami az am3- mas karburátora lehet ez a probléma, vagy ezek ennyit mennek?
Nézzétek meg.
http://www.kepesmotor.hu/april...
Eggy nagyon jó ajánlat
Ha valakinek van hőgombája eladó akkor szóljon ,mert kéne !
Szóval akkor biztos a hőgomba a hibás..
Esetleg valakinek nincs felesleges BIZTOSAN MŰKÖDŐ hőgombája eladó?