Hát, le is tettem a rendszámoztatásról, legalább is addig, amíg nem teszik kötelezővé (hamarosan az lesz, gondoljatok csak bele mekkora bevétel lesz az).
A 2 személy csak minimális és rövid utakra kellene, különösebben nem hiányzik.
A külföldi helyzetre rákeresek, elég bosszantó egy helyzet ez. Kíváncsi vagyok, hogy találok e valamit, gyakorlatilag szerintem lehetetlen.
"ha van"- mivel 50-esről van szó nem tudom, hogy volt-e forgalomban. Itthon rendszámoztatni 50-est nagyon drága és körülményes.
Ha jól tudom megbüntetnek, ha rendszám nélkül mész ki egy olyan országba, ahol smkp kategóriára redszám kell. Erre keress rá! Valahol olvastam régebben.
Ne hiányozzon:D Szerintem a 2 személy 50-esnek csak szükségmegoldás.
Értem. Nem is igazán tervezem, de érdekelt a dolog. Lábtartó van hátul (Ausztriából lett hozva a motor), kapaszkodó szerintem nincs.
Számla nincs, az adásvételin szerepel az összeg. Forgalmi és kivonó papír szintén nincs. Ezek hiánya akadály is egyben, mivel írod, hogy "ha van"?
Gondolom több tízezres tételről beszélünk:(
És mi a teendő akkor, ha olyan országba utaznék vele, ahol kötelező a rendszám, mint pl Horvátország vagy Szerbia? Erről valakinek tapasztalata?
És egy kicsit hiányzik, hogy nem lehet rajta utast szállítani:(
De szerintem nem érdemes 50-est rendszámoztatni. Az 50 ccm-70 ccm-es átalakítást meg lehet csinálni: kurva sok idő és pénz. A hazai rendszer nincs kitalálva az átalakítások papírozására.
A rendszámosítás menete és költségei engem is érdekelnének (még nem tervezem). Papírom az adásvételi szerződés van, semmi más. Mi kellhet még és kb mennyibe kerül? Egyáltalán hol tudok ennek utánajárni?
Véleményem szerint olcsóbb, ha WD-40-et használsz, vagy valamilyen kenőspray-t, mivel a lényeg, hogy a porszemeket megfogja a szivacs felületén. Gondolom nem fogsz off-road-ozni az RS-el, így nem is kell Motul olaj.
Sziaztok lenne egy pár kérdésem van egy 50-es rs em 70 hengerrel mennyibe kerülne hogy rendszámos legyen és utast tudjak vele szálítani ja és még plussz a lábtartók mennyíbe fájna ez nekem? előre is köszönöm a válaszokat.
Még egy kérdésem lenne az előző kérdésekhez:)
Tudnátok adni egy pontos linket melyik szivacsos légszűrő kell nekem (RS 50 2004), pontosan melyik méret és melyik olajat érdemes hozzá megvenni? A szerelő azt ajánlotta, hogy ne sprayt vegyek, hanem sima olajat, de melyiket?
Szia!
Nincs RS-em de Am6-os blokk van az én motoromban is.
A fúvókát ne bántsd ha jól van behangolva mert csak rontani tudsz vele.Légszűrő a gyári szerintem teljesen jó de ha másikat akarsz csak is szivacsosat (Polini,Stage6 stb...)
Ha a mostani áttételt vígan elbírja és még érzed hogy van benne kraft akkor megpróbálhatod a 13-ast.
Üdv.Gergő
Köszönöm a válaszokat! Akkor szerintem nem költök most DID420NZ3 láncra, mert elég drága, a JT vagy az EK is csak kibírja az idei évet:) Gondolom attól nem kell félnem, hogy normális használat mellett elszakad vagy bármi baja lesz (persze láncsprayt használok).
Most két változat maradt, ez közül kell döntenem, van szerintetek valami különbség köztük?
JT ASAHI 420H vagy EK 420SR
Árban kb egyforma. Ja, és milyen hosszút kell vennem: JT van 120, 126 és 134.
EK: 108, 116, 126, 140?
A szerelő ismerősöm fogaskeréknél előre egyel nagyobbat ajánlott, 13-ast, hátul pedig marad a 47-es. A motor alap, nincs tuning. Kb mennyivel lesz gyorsabb így a 12-vel szemben, illetve mennyit veszítek a gyorsuláson? Ti mit ajánlatok? Emígy az JT lesz.
A karbit illetően (gyári van rajta, de nem tudom, hogy pontosan milyen, még nem lett szétszedve): ajánlott a nagyobb fúvóka és ha igen, akkor melyik (linket esetleg ha tudtok). Mivel lesz jobb a nagyobb fúvókával?
Légszűrőből pontosan melyik kell nekem (2004-es a motor)?
Szerintem mindenki a saját tapasztalata után megy. :)
Enyém:
Én azt veszem az enyémre amit 250 -es ETZ -re szokás. 2500Ft. Igaz, 428 -as méret és nem is DID hanem YBN, de sosem volt vele komolyabb problémám. Lehet ahhoz is köthető, hogy 5000km -erenként ígyis-úgyis cserélem pedig nincs rossz állapotban. ÉN nem költök drága láncra. Biztos kifizetődő a drágább, mert biztos jobb. De nekem ez is jó:) Pedig nem csak az utca végéig használom a motort.
Sziasztok! Láncot kell cserélnem az RS-en. Ugyebár 420-as kell, ebből van több is. DID-et akartam, abból is a 420NZ3-at, ami kb 9e, és talán a legjobb/legerősebb lánc, ami rámegy az RS-re.
A lánckerekek JT-k lesznek.
Közben találtam egy JT-ASAHI 420-as erősített láncot, kb 4e-ért, ami azért jóval barátságosabb ár. JT-ASAHI Van valakinek tapasztalata ezzel a lánccal, megéri megvenni? Eleve ki milyen láncot szokott használni?
A motor tuningmentes, gyári állapotú, 2004-es.
Köszönet!
A 2 személy csak minimális és rövid utakra kellene, különösebben nem hiányzik.
A külföldi helyzetre rákeresek, elég bosszantó egy helyzet ez. Kíváncsi vagyok, hogy találok e valamit, gyakorlatilag szerintem lehetetlen.
Köszönöm!