Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És azt meg tudnád mondani hogy azt miért csinálja hogy ha a hőgomba kábelját hozzáérintem a hengerhez például, ami hideg.. akkor teljesen felmegy a mutató?
akkor biztos a hőgombával lehet a gond.. nem?
És amúgy ha multiméterrel mérem le az ellenállást akkor mennyit kéne mérnem hidegen és melegen?
Köszi a válaszod. :)
Ha a hőgomba szar, akkor irány egy elektropatika, és vegyél egy 10KOhm -os vagy 100KOhm -os potmétert. Elég egy trimmer is, az olcsóbb is (100-200Ft). Kösd be a hőgomba helyére, csavargasd. Ha a hőgomba szar, akkor a csavargatásra fog reagálni a hőfok jelző óra..
Vagy, ha van multimétered akkor villanytűzhely/rezsó = és mérd ki egyszer hidegen az ellenállását, utána pedig mérd ki úgy hogy a hőgombát ráteszed a rezsóra melegedni.
Röviden ennyi.
Lehet.
De azt nem tudod megmondani hogy a másik 2 kábel ami kijön a mérőből az hová megy? Az ilyenekhez hogy fesszabályzó vagy másik vmi elektronikai cucc nem lehet köze?
És azt hogy lehet megnézni hogy jó e a jeladó?
Lehet döglött is a motor. Elsőnek az alapjárat lesz egyenetlen, ha nincs elég nyomás a hengerben.
Esetleg lehet két rossz jeladód is. A hőfokmérő egy ellenállás mérő a jeladó meg egy változó ellenállású cucc.
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!
Tavaly óta szét van szedve a gép sárkányom (2003-as olasz 50-es RS). Most nagy valószínűséggel össze tudom rakni, de sajnos nem lesz mindenre pénzem amit szerettem volna bele rakni. Tehát egyenlőre kapna új csapágyakat, egy 70-es hengert és egy 19-es karbit (következő lépésként gyártatnék hozzá kipufogót is).

Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek kell-e cserélnem a főtengelyt (esetleg a hajtókart) vagy elbírná a gyári is? Konkrétan ez a henger szett kerülne rá: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Továbbá tudnátok ajánlani Budapesten megbízható gépműhelyest (ahol például megnéznék a főtengelyt, hogy milyen állapotban van)?

Előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Sgab
köszönöm a korrekt választ! :)
Ha sokat mész egyhuzamban, akkor előfordulhat, hogy elcseppen az elektróda, és rosszabb esetben kilyukaszthatja a dugattyút, vagy a hengerbe került anyag csúnya dolgokat csinálhat a henger falával.
Helló
Olyan kérdésem lenne hogy nem működik valamiért a hőfokmérő a motoron. ez mitől lehet? Mert szerintem a jeladója az jó, mert van még 1 ami,előtte volt rajta azzal sem működik most pedig eddig jó volt vele.
Valaki meg tudná mondani hogy a műszerfalon,a fokmérőnél mi az a másik 2 kábel ami kijön belőle ( a világításon és a jeladó kábelján kívül) ?
És ha azt csinálom hogy a jeladó kábelját hozzáérintem a hengerhez például akkor egyből felmegy max-ra. tehát olyan mintha most csak egy lenti és egy fenti állása lenne... közte semmi... ez itől lehet?
Köszi
De akkor nyáron nem elég a 8as is? azzal nagy kárt csinál valaki, ha azt hagy benne?
Ezer oka lehet. Elsőre karburálásra tippelnék, vagy falsolhat is valahol.
az mért van h alacsony fordulaton hirtelen gázt adok akkor hörög. de magasabb fordulatnál már nem . és az alapjárat sem vmi jó.
Télen nem melegszik úgy be a motor, nem tudna a 9-es hőértékű gyertya tisztulni.
De télen miért kell 8as?
NGK R BR9ES, télen pedig: NGK R BR8ES
Alternatíva: CHAMPION RN1C
98-as rs-be milyen gyertya való ?
Hello, aprilia rs50-em eladó lett, nagyobbra váltás miatt, 2001-es, felujitva, előző tulaj ujitotta fel, én októberben vettem, ha valakit érdekel, pontosabb infó mailben. vesedonor@hotmail.com
Viszont az én DR hengerem nem 70es, nekem a gyári teljesítmény bőven megfelel, ezért vettem ezt a hengert, így az élettartama is hosszabb lesz. Így most akkor 1-1
Most néztem a DR hengered,ugyanilyen van az én motoromon is.
Polini még perselyezve is sokkal nagyobbat szól annál :))))
De az ára se annyi mint egy alunak...
Értem én, de ez akkor is csak egy perselyes henger, ami soha nem fog annyit tudni mint egy alu.
Vezérlés a lényeg,van vas DR hengerem is amihez tudom hasonlítani.
Valakinek nincs eladó plexije 94'es rs 50 extremara? Esetleg ilyen füstszínű? Köszi
Mivel vasperselyes, így nyugodtan hasonlíthatjuk szerintem egy sima vas DR, és hasonló hengerhez, mivel már nem alu, nicasil bevonattal. Gondolom én.
Eladó 46,5-es Polini vasperselyes alu henger dugó nélkül.
47-es dugót lehet hozzá kapni de még több túlméret is van benne.
Nem lehet a DR és egyéb gyenge hengerekhez hasonlítani.
Irányárban 15 pénz.

Hírdetéseim között képpel megtaláljátok.