És azt meg tudnád mondani hogy azt miért csinálja hogy ha a hőgomba kábelját hozzáérintem a hengerhez például, ami hideg.. akkor teljesen felmegy a mutató?
akkor biztos a hőgombával lehet a gond.. nem?
És amúgy ha multiméterrel mérem le az ellenállást akkor mennyit kéne mérnem hidegen és melegen?
Köszi a válaszod. :)
Ha a hőgomba szar, akkor irány egy elektropatika, és vegyél egy 10KOhm -os vagy 100KOhm -os potmétert. Elég egy trimmer is, az olcsóbb is (100-200Ft). Kösd be a hőgomba helyére, csavargasd. Ha a hőgomba szar, akkor a csavargatásra fog reagálni a hőfok jelző óra..
Vagy, ha van multimétered akkor villanytűzhely/rezsó = és mérd ki egyszer hidegen az ellenállását, utána pedig mérd ki úgy hogy a hőgombát ráteszed a rezsóra melegedni.
Röviden ennyi.
Lehet.
De azt nem tudod megmondani hogy a másik 2 kábel ami kijön a mérőből az hová megy? Az ilyenekhez hogy fesszabályzó vagy másik vmi elektronikai cucc nem lehet köze?
És azt hogy lehet megnézni hogy jó e a jeladó?
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!
Tavaly óta szét van szedve a gép sárkányom (2003-as olasz 50-es RS). Most nagy valószínűséggel össze tudom rakni, de sajnos nem lesz mindenre pénzem amit szerettem volna bele rakni. Tehát egyenlőre kapna új csapágyakat, egy 70-es hengert és egy 19-es karbit (következő lépésként gyártatnék hozzá kipufogót is).
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek kell-e cserélnem a főtengelyt (esetleg a hajtókart) vagy elbírná a gyári is? Konkrétan ez a henger szett kerülne rá: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Továbbá tudnátok ajánlani Budapesten megbízható gépműhelyest (ahol például megnéznék a főtengelyt, hogy milyen állapotban van)?
Ha sokat mész egyhuzamban, akkor előfordulhat, hogy elcseppen az elektróda, és rosszabb esetben kilyukaszthatja a dugattyút, vagy a hengerbe került anyag csúnya dolgokat csinálhat a henger falával.
Helló
Olyan kérdésem lenne hogy nem működik valamiért a hőfokmérő a motoron. ez mitől lehet? Mert szerintem a jeladója az jó, mert van még 1 ami,előtte volt rajta azzal sem működik most pedig eddig jó volt vele.
Valaki meg tudná mondani hogy a műszerfalon,a fokmérőnél mi az a másik 2 kábel ami kijön belőle ( a világításon és a jeladó kábelján kívül) ?
És ha azt csinálom hogy a jeladó kábelját hozzáérintem a hengerhez például akkor egyből felmegy max-ra. tehát olyan mintha most csak egy lenti és egy fenti állása lenne... közte semmi... ez itől lehet?
Köszi
Hello, aprilia rs50-em eladó lett, nagyobbra váltás miatt, 2001-es, felujitva, előző tulaj ujitotta fel, én októberben vettem, ha valakit érdekel, pontosabb infó mailben. vesedonor@hotmail.com
Viszont az én DR hengerem nem 70es, nekem a gyári teljesítmény bőven megfelel, ezért vettem ezt a hengert, így az élettartama is hosszabb lesz. Így most akkor 1-1
Eladó 46,5-es Polini vasperselyes alu henger dugó nélkül.
47-es dugót lehet hozzá kapni de még több túlméret is van benne.
Nem lehet a DR és egyéb gyenge hengerekhez hasonlítani.
Irányárban 15 pénz.
akkor biztos a hőgombával lehet a gond.. nem?
És amúgy ha multiméterrel mérem le az ellenállást akkor mennyit kéne mérnem hidegen és melegen?
Köszi a válaszod. :)