Sziasztok!
kérdéseim a következőek lennének: gyári gyújtás korlátozza e a fordulatot? ha igen akkor hogyan? és meg lehet e szüntetni? a másik kérdésem pedig hogy ami van a cdi-n testkábel, az nekem le volt vágva de én visszakötöttem, az számít e valamit?
válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy létezik e olyan hogy a nikaszilos henger "elkopik" vagy lekopik róla a nikaszil réteg?
Mert most vettem a hengerbe új dugattyút és még így sem akar 8000 fölé pörögni.
Valaki valamit tud erről?
Köszi
Generic trigger blokkot keresek..nemtudja valaki hogy hol lehet venni null kilóméteres blokkot?! akár magyarországon akár az ausztriai bolt is érdekel..
30 605 6883 gabor8181@freemail.hu
Üdv! Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hol tudok venni aprilia rs 50 hez egy lábtartó konzolt? Bontott is érdekelne ha valakinek van :)
Előre is köszönöm :)
Miért kellene látatlanba? Körbe tudom fotózni neked. Pontosan nem tudom hány km-es a henger, mert tavaly vettem a motort, de működött rendesen vele, az biztos, hogy fúrni kell. Nekem csak a helyet foglalja, csak felajánlottam a lehetőséget. Ezért nem is hirdetem sehol, ha nem kell senkinek, megtartom tartaléknak. Ha érdekel, nemezis59@hotmail.com.
A kereskedők szolgáltatók egy része csak a saját érdekeit veszi figyelembe. Jobb egy egészséges tartózkodással viseltetni irányukban. Megmérted, megnézted a hengert? Méretben van olyan állapot amikor már tényleg egyszerűbb másik hengert venni. De azért jobb mérni előtte.
Üdv!
Tanácsotokat és a véleményeteket szeretném kérni .
Van egy Rs50 -en 1999 évjárat. Elég gyengének tűnt így rászántam magam a felújjításra , dugó stb. Viszont a henger el lett víve hónoltatni és a csávóka nem jósol sok jót... Ha netalántán netudná megcsinálni , akkor miben gondolkozzak ? Vegyek rá ismét 0-es hengert vagy próbélkozzak a 70-essel ? Mondjuk az neccesebb mert karbit is kellene rá venni + főtengelyt meg egy két dolgot. Mondjuk reménykedem h meglehet hónoltatni és nem lesz problem , de mi van ha nem ?!
Ti mit tennétek , vagy mi lenne a helyes ? Köszi dv.
kérdéseim a következőek lennének: gyári gyújtás korlátozza e a fordulatot? ha igen akkor hogyan? és meg lehet e szüntetni? a másik kérdésem pedig hogy ami van a cdi-n testkábel, az nekem le volt vágva de én visszakötöttem, az számít e valamit?
válaszokat előre is köszönöm.
Olyan kérdésem lenne, hogy létezik e olyan hogy a nikaszilos henger "elkopik" vagy lekopik róla a nikaszil réteg?
Mert most vettem a hengerbe új dugattyút és még így sem akar 8000 fölé pörögni.
Valaki valamit tud erről?
Köszi
30 605 6883 gabor8181@freemail.hu
Esetleg valakinek nincs jó állapotú gilardoni 1-esre való hengerfej eladó?
Ha valakinek lenne küldene képet róla, és árat.
Köszönöm
ide írj, ha kell:
ms1964@freemail.hu
Előre is köszönöm :)
már csak az árát kellene összeszedni valahogy! :)
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Mondjuk így láthatatlanban nem akarok hengereket vásárolni , de azért érdekelne. hány kilóméter van benne , és árat is mondj légyszives?! Köszi
na kellene nekem egy ilyen :D
Tanácsotokat és a véleményeteket szeretném kérni .
Van egy Rs50 -en 1999 évjárat. Elég gyengének tűnt így rászántam magam a felújjításra , dugó stb. Viszont a henger el lett víve hónoltatni és a csávóka nem jósol sok jót... Ha netalántán netudná megcsinálni , akkor miben gondolkozzak ? Vegyek rá ismét 0-es hengert vagy próbélkozzak a 70-essel ? Mondjuk az neccesebb mert karbit is kellene rá venni + főtengelyt meg egy két dolgot. Mondjuk reménykedem h meglehet hónoltatni és nem lesz problem , de mi van ha nem ?!
Ti mit tennétek , vagy mi lenne a helyes ? Köszi dv.