Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LED-nek miért ne lehetne? Én a fényerejében nem hiszek! Egy 55W-os halogénnel nem hinném, hogy vetekszik.
PayPal-lal fizetek, teljesen biztonságos. Dombornyomott bankkártya kell hozzá csak.
Egyébként nagyon sok olcsóság van itt, hamar el lehet költeni egy fél havi fizut!
Kb. 2-3 hét a posta.
Elég hihetelen hogy 5500K a színhőmérséklete! Biztos, hogy ez minőségi cucc? Ennyiért? ( 1USD)
Kíváncsi lennék, tartós lesz-e, majd írj a fórumra, ha már használod is!
Hogyan fizecc? Átutalás vagy valami prepay módszer?
H1 pótló: http://www.ebay.com/itm/110769... (Erre nem mertem egyenlőre benevezni...)
Műszerfal ledek: http://www.ebay.com/itm/180749...
Hátsó villany: http://www.ebay.com/itm/270841...
Az USD árfolyam jön-megy, de a relatív olcsóság akkor is marad
Az indexeket meg bármelyik morotos boltban megkaphatóak, ill. ledes pótlók vannak a madaras teszkóban vagy a homasitában is.
Én is... de akad más tennivaló is rendesen, szóval most ez volt az optimális megoldás
Az eBay-en:)
Én szeretek bütykölni meg szinte inygyen vannak a Ledjeim
A Te apukád kinél bankol? Akarom mondani, hol vásárolsz?
Minek szenvedjek bármivel is, amikor megvettem a gyárival megegyező foglalatú 10db ledes izzópótlót, 350Ft/ért?
Plusz 400Ft volt az 5/25W-os hátsó led, és 600Ft a 4db indexbe. 1350Ft-ért annyi a dolgom, hogy kicsavaroz, betesz, becsavaroz. Nekem ennyit megért. Az egyetlen feladat az indexrelét kiváltó áramkör volt. (újabb 300Ft kiadás )
Ez a hütő milyen motorról lett levéve és milyen évjáraturól?
Nekem Simom is van, hátul Led-es világítással elöl 12V 35/35W-os halogén izzóval. A világtástekerccsel sorba van kötve egy 5000uF-os kondi, alapjáraton gyenge viszont 3000-es fordulattól szépen világít (mint az rs tompítottja) ja és 6V-os eredetileg a rendszer
Képet tudnál róla csinálni?
Én saját magam szoktam led-es megoldást kreálni
Valahol azt is kifejtettem (lehet, hogy nem pont itt:) hogy nyilván a generátor úgy van méretezve, hogy az értelmezhető(hazsnálható) motoroható tartomány alján már leadja a max kakaót terhelten is.
Ha nem így lenne, csak nyélen világítan rendesen.
Megjött a LED-es műszerfal villany, index, és a hátsó lámpa is hamarosan itt lesz. Az egészre költöttem kb. 1500Ft-ot :D
I eBay
Amint lesz időm foglalkozni vele, beteszem és kipróbálom. Hátha más is kedvet kap hozzá, ha használható az eredmény.
Ha már így ébren maradtunk, ÍGY van ha valahogy nem viszünk be arendszerbe plussz energiát cserélhetünk bármit a hagyományos gyújtásnál,-több nem fog kijönni ez tény!
Ezeket több mint 25 éve tanultuk szakmain,hirtelen csak ennyi jutott eszembe.Ennél jobban nem tudtam összefoglalni,de egyébként ennél még százszor több dolog történik az ív létrejöttekor. Ezt illett legalább 2 A4 -oldalon kifejteni dolgozatban .
Na jó éjt mindenkinek !
Ott a kulcs a középső mondatodban! A FELESLEG---AMI VAN--na azt lehet felhasználni !. a15,vagy 35W-osizzóval terhelt ,legyen össz mondjuk 45-50W állandó --- a kb 100W-os RS generátor esetén. Szimónál a kb21W-os tekercsből nyilván csak max annyit.(Pl.:a féklámpája)
Én ezt már elmondtam tujinak konyhanyelven, hogy a teljesítményt, a gyújtótekercs állítja elő, képzeletben helyettesítheti az akkuval (mondjuk) magyarul, hogy a kakaó nem abból származik.
Iylen rezgőkör, meg hasonlókat nem merek írni, mert azonnal továbbugranak:)
A kondi problémája,többek közt az,hogy a kapacitása,és a megszakító nyitásakor, a vele sorba kapcsolódó primertekercs induktivitása ÖSSZEILLESZTETT !- SOROS REZGŐKŐRT alkot . Lényegében együtt felelősek azért ,hogy az ívfenntartószültség,és ívidőtartam összhangban legyen, és a lehet legnagyobb értékű.Bármelyik változtatásával lehetséges, hogy max 1 paraméteren kis javulás elérhető, a másikon pedig biztos a romlás ! További ,a kondi megszakító beégésgátló szerepe (ne égjen kráteresre)sem elhanyagolható a fentieken kívül,ami szintén csak jól méretezve működik.És igen ,hiába a nagyobb kapacitás ha az őt feltöltő energia forrás marad u.akkora....
Jó, van valami primitív elektronika (mint a későbbi simsonokban:)
ez csepept sem változatat a tényen, hogy a generátor terheléses szabályzású.

CSak nyilván a felesleget valamilyen elem fogja eldisszipálni.

Amit mondtam, azon ez nem változat, merthogy én mindössze azt próbáltam megvilágtani, hogy a teljesítméyn az annyi amennyi, több nem lehet.
Van az a nyomorult tekercs.
Az egyik kapcsa, test, a másik a megszakítón keresztül dettó test.

HA nekem egy tetszőleges generátor mindkét kapcsa azonos potenciálon van, akkor az zárlat.

De ismétlem, a teljesítméynt kívántam vele megvilágítani egy szélsőséges példával, hogy akkor sem lesz, nem lehet nagyobb, mint ha csak egy 10 wattos izzó fityeg rajta.
Nem hülyültél el, csak nem érted, hogy a nagyobb konditól nem lesz nagyobb a gyújtás teljesítméyn.
A zárlati áram kifejezést azért nem lehet egy jólműködő zárt áramkörre mondani ,mivel ebben a NÉVLEGES áram folyik,pár amper, míg egy zárlatos áramkörben ennek az értéknek a többszöröse . Amitől pl.leéghet egy tekercs,ha nincs megfelelően méretezett biztivel védve. Ezek a hálózatok nem hasonlíthatók az nagyfesz hálózatokhoz,mivel itt kis fesz .hez relativ nagy áramok tartoznak,emiatt jóval problémásabb is. Nem véletlenül szüntek meg a 6V-osok,és az új autóknál már a többszázaknál járunk
Ott a gond,hogy az eredeti téma az RS fényszóró gyengesége,telj.növelése, ami nem magyarázható az általad példának állított világítótekercs rendszerrel,amilyen a még elektronikák nélküli szimó rendszere - aminek a max feszültségét a tekercséhez telj.-ben hozzá méretezett izzóval állítják be! ott igaz:ha nagyobbW-os izzóval kisérletezünk :csökkenő fesz-növekvő áram -kis fényerő--kisebb wattossal pedig fordítva, és még ki is ég .DE a témában szereplő RS -nél ez nem így működik ! (Kivéve ha agyament mértékben terhelnénk túl, mondjuk100W-felett, a generátorát de erről nem volt szó)
De az elmélet általában eltér a gyakorlattól
Mivel a megszakítási idő nem változik így a nagyobb kondenzátor sem fog jobban feltöltődni ergo nem lesz nagyobb szikra.
A megszakítos gyújtás tuningja (70, 80-as évek) az teljesen más mint az elektronikus.