Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nekem van egy yamaha TZR 50-es motorom amiben minarelli am6 blokk van és olyan problémám van vele, hogy ma beindítottam és egy idő után a kipufogóban valamilyen fehér szinű vizes dszuva volt.Ez mitől lehet, netán attól, hogy egy kis hütőviz bekerült az égéstérbe és az vagy a hideg miatt, mert majdnem 0 fok volt.
gumik jók?
Hátsó ülésem van, piros.
Tágulási tartályt megnézem, meg kell lennie.
A többiben nem tudok segíteni,sajna.
Írj egy mailt ide, és válaszként küldök képeket.
ms1964@freemail.hu
Milyen évjáratúra kell henger?
Henger, dugó, gyűrű 8000? Ha használtan is veszel egy hengerszettet, azt 20000 alatt nem kapsz. Újonnan a legolcsóbb meg 40.000Ft
Hengert, dugó, gyűrű, esetleg hengerfej (de az nem muszály)
Hátsó ülés (ha lehet piros, de jó a fekete is)
Matrica szett
Tágulási tartály
Ezek érdekelnének :)
RS váz eladó! Fekete, de asszem ALU. Nem törés miatt bontottam a mocit, 2004-es (volt.)
Köszi
Ahogy elszámoltam, megérte megvennem és úgy összességében tetszik a motor
Grat! Élvezetes használatot!
Váltóba ilyen olajat kell önteni? :)
Vázad érdekelne! mennyit kérsz érte?
Matrica szett: 10.000Ft
Henger dugó gyűrű: 8.000Ft
Tágulási tartály: ?
Hátsó ülés: idomostól 10.000Ft, de nekem nem kell idom.
Ahogy én nézegettem az árakat!
Ha suzuét vetted, azzal jól jártál.
Most nem mondod, hogy megvettél egy leamortizált rs-t... Örülj ha 70-80k elég lesz, az időről nem is beszélve.. NA persze te tudod milyen hengert akarsz hozzá venni, meg hogy szerelővel rakatod-e össze amit igen javasolt.
Na megvettem az Rs-m
Már szét van szedve és kell egy pár dolog hozzá :)
Hengert, dugó, gyűrű, esetleg hengerfej (de az nem muszály)
Hátsó ülés (ha lehet piros, de jó a fekete is)
Matrica szett
Tágulási tartály
Ha valaki tud ezeket, akkor kérem szóljon és hogy mennyi!
És szerintetek ez anyagiakban mennyibe fog megállni :)
Előre is köszi :)
Ezzel tisztában vagyok én is, de hogy jött most ide? :D
Egyébként meg ma létezik rengeteg féle színhőmérsékletű fehér led. De nem mindegy tulajdonképpen a színe, ha úgy is a piros búra alatt marad?
Még mindíg nem érted.

A tekercsek oylan álaltok amiknek az ohmos ellenállásán, és a nyilvánvaló induktivitásán kívül, KAPACITIV paraméterük is van.
A sokmeneteseknek meg pláne.

NAmost, ebben a felhazsnálásban a tekercs kapacitása nem annyira hasznos paraméter:)

A kapacitás minél nagyobb, annál jobban akadályozza a mágneses tér felépülését és összeomlását .
(mondjuk lassítja)
Ebből következően, célszerű a tekercs belső kapacitását csökkenteni, mondjuk egy külső kondenzátorral.
(általános iskolából tudjuk, hogy két sorbakapcsolt kapacitás eredő kapacitása hogy alakul)(csökken:)

HA úgy tetszik, a külső kondenzátorral a tekercs belső szökségszerűen létrejövő kapacitását csökkented.
(amúgy emiatt a kapacitáscsökkenés miatt szikrázik kevésbé a megszakító)
(na, ettől a szakik agyhugykövet fognak kapni, de mondjuk konyhanyelven elfogadható)

Magyarán, a kondenzátornak nincs szerepe a gyújtás teljesítményében, h az elfogadható értékű, akkor a nagyobbal sem lesz jobb.
(sőt:)

Amit te tapasztaltál, annak más oka lehet.
(mondjuk például az, hogy notoriusan nem hozzá való trafóval ahasználtad, autótrafót tettél be, ami egyenáramú akkumulátoros rendszerhez van méretezve, ami eléggé teljesen más trafót kíván:)
Itt igazán a kondinak a tekerccsel együtt fázisjavítási szerepe van. Leírhatnám mi hogy de inkább nem fárasztalak ezzel.
Tehát nyugodtan próbálkozz, de nézd meg magas fordulaton is a szikrát.
Mi inkább a trafót cseréltük nagyobb menetszámúra, ami némi változást hozott, de a megszakító nyitási ideje határozta meg a szikra nagyságát.
Az Apriliánál nem messze van a max teljesítménytől a LE érték (50ccm-nél elvileg 15-17LE a max)
Szia!
Képeket tudnál küldeni az említett alkatrészekről?

ali13@citromail.hu

Köszi szépen!
Nekem egy ledes 8W-os izzóim vannak. 120 fokot világítanak, de nappal ez kevés egy szoba bevilágítására. Olvasó lámpának nagyon jó. Hát tényleg szokni kell a színét.
Oké, de akkor miért lesz? Mert annak idején tanultam a szikra színekhez tartozó feszültség értékeket. Van változás és nagyobb feszültségre! Legalábbis a vizsgált gyújtásnál volt. Én azért abban sem vagyok biztos, ha már rezgőkör, hogy azok a tekercsek mind ugyan úgy üzemelnek és a menetszámuk és a tekercselésük minősége is tökéletes volt és a lendkerék mágnesek sem tértek el egymástól. Érted segíteni akar az ember a simsonosoknak, mert 0,4-es gyertyahézaggal járnak valami melegedési és szikra gyengeségi probléma miatt. Eszembe jut ezer éve hogyan tuningoltam a megszagyulát és nem ám kipróbálják hanem rugdosnak. Tuningtanácsot adok akkor ugyan ez semmi próba azonnal rugdosás. És elvárnák, hogy én a közelre nem látó szememmel konyha készre faragjam nekik a tuningot, csak azért mert nem hajlandük semmit csinálni. Büszke a tuningjára amit összecsapott és benne hagyott 1,5-2 lóerőt. Bocs az offért.
Az elsőú időkben nem is létezett fehér LED. ( 1970-es évek) Csak piros volt ( ami rózsaszanes volt) meg sárga és zöld. Később fejlesztették ki a kéket és a fehéret. A fényerő tekintetében hatalmas fejlődésen mentek keresztül az utóbi 5-10 évben. Lehet már kapni olyan 230V-ról működő ( tehát tápegységgel felépített) lámpákat, amiben majdnem 100 db nagy fényerejű LED van, és kb. egy 60W-os hagyományos izzó fényerejét adja mindössze 3-5W fogyasztással. A baj csak az, hogy a színhőmérséklete annyira eltér a napétól, hogy az élő szervezetnek nem tesz jót lelkileg.
96.-os évjáratu rs 50.-röl!De minden évjáratra jó 93.-tól 2005.-ig.
Ha a hátsó lámpa ledjei pirosak, akkor nem lesz baj... de az még nem ért ide sajnos, addig nem tudok nyilatkozni.
Nekem a hátsó lámpában úgy világít a LED, a piros lámpa rózsaszínnek látszik, viszont az a H1-es sztem világítani nem lesz jó.