Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés?
A lámpában milyen égőt használtok (RS50 95-ös egy égős) nekem 55/60W-os van benne és elég gyenge a tompított a Simomban a 6V-os rendszeren jobban világít a 12V 35/35W-os izzó (igaz csak közepes fordulattól)
A gyári érték 12V 35/35W ti is ezt használjátok?
Várjuk a fejleményeket!
De majd azért ossz meg velünk pár infót
henger,karbi stb...
Nekem va rs 50.-hez vadi új 4500ft+posta
Hali mindenki a hétvégén rá vettem magam és esztergáltam egy 15-ös lánckereket előlre . eddig 12-es volt fent rajta és ágaskodott rendesen leszámítva azt a bökkenőt hogy 9000-től nem pörög valamilyen oknál fogva a motor. de így is szépen teljesített. hétvégén szét kapom ha hazamegyek és ha bele döglök is rájövök mi a probléma vele. addig nem nyugszom míg 6-ban nem pörög legalább 12000-et. persze 15-ös első lánckerékkel
annak már elég szép az utazója .
úgy látom, nemn olyan, mint a ROTAX 122-es blokkban. Lehet, hogy be tudnád szerelni, de pld. az útja eltérő hosszú.
Nem tudom lefotozni, mert benne van a vasban. Az egyik vegen egy menetes allito van, itt egy kep rola.
nekem van, igaz, 125-ről való. Gondolom ugyanaz. Összemérhetjük, én pesti vagyok.
Vagy add meg a hosszát, fényképezd le a végeit, és megnézem. Esetleg fordítva is csinálhatjuk.
SOS szuksegem lenne egy kuplung bovdenre! Hol tudom pesten beszerezni viszonylag olcson? Esetleg van valakinek elfekvoben?
Kipuf volt takarítva valamikor?
Nekem egyik indításról a másikra csinált olyat hogy 6 000 ledadogott üresbe is. Kimostam, hőléfújóval égettem kifele, dob jó lett mert pici és ki tudott égni de a reó csak füstölt nem akart égni, kalapáccsal kicsit adtam neki és vagy 2 maréknyi koksz kijött belőle, lefestettem felraktam és még egy kicsit erősebb is lett a motor mielőtt elkezdett dadogni.
De gurulni könnyen gurul a motor!
Nemrég volt egy nagyon meghökkentő hibám ami ugyan ilyen
hibát generált!
Miszerint az első féknyereg egyik munkahengere berohadt
& nem húzott vissza!
2002es aprilia rs50emet cserélném 2ütemü poweres crossmotorra.

vagy eladnám. ár: 220 000ft az ár alkuképes
Nem, a lánc az már régi volt.. tuti hogy azért szakadt el, nem ragadt meg 100% Kompresszio elötte, utána ugyanaz,

Már nem értem.. valaki valami tippet..
Nem lehet hogy megragadt és azért szakadt el a láncod(nem lenne szabad elszakadnia de ha már régi volt a lánc akkor lehet)?
Előtte vagy utána lett kompresszió mérve?
Hali!
van egy olyan gondom, ha egyik nap elszakadt a láncom.. kiütöttem egy szemet.. és rövid lett, elég feszes volt.. mentem vele ugy kb 10 km-t mig meglett rá a jó láncom!
de mig feszes lánc volt rajt erőtlen volt, ugye gondolom fogta a lánc a motort.. nade megcsináltam a láncot és mégis erőtlen.. már tiszta ideg vagy..
1 hete lett dugo gyürü cserélve henger furva.. kompresszió jó!
valaki valami tipp?
am6 blokkos motorhibás, generál előtti, vagy motorhiányos motort vennék! Ha van ilyen géped irj: norbert.rovid@citromail.hu
Elképzelhető h falsot szív valahol
Rendben, délután elmegyek a szerelőmhöz és csinálok róla képet, meg megnézem a furat távolságot is.
de viszont tegnap észrevettem hogy 6 ezer fölött ha fordulaton akarom tartani bedadog ez miért lehet?
13-14 között van a kompresszió , olajat meg csak szemre tudom hogy nem füstöl annyira, főleg nagy fordulaton.
Akkor arról kellene egy kép mert abból sokféle van!Meg felfogatási furat távolság!De elvileg tudok adni hozzá
Annyit kellett rajta alakítanom,,hogy a műanyag kis pöcök túl rövid volt, ezért vágnom kellett valamit a helyére,
Én Brembo kapcsolót vásároltam,, úgy 3 hónapja,, 5 rongyba fájt :S
http://www.italmondo.hu/index....
Itt a link ha kellene,:)
rendben van
de most is fent leszek.
Felvettelek, holnap akkor beszélünk msn-en, ha te is ráérsz.