Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok nem tudja valaki hogy mekkorának kell lennie az előgyujtásnak?mert akitől én vettem a motort össze vissza állította.
persze AH-s méreter (ahogy sikerül) könyvben nem térnek ki rajta.
ki mivel szokta állítani a gyújtást?én készítettem egy készüléket indikátor órához de ez még anó simson korszakom ban volt .
tirisztornál nemtom még hogy oldom meg a megszakítás kémlelését.Ha tud valaki valamilyen megoldást akkor azt megköszönném.
köszi
Ha minden igaz akkor a barnát kell összekötni a zöld pirossal.
úgy ahogy mondod a pipa és a pipakábel között akkora oxid réteg volt hogy azt hittem ez gyárilag ossze van öntve mert nem lehetett letekerin .és aztán levágtam a gumi borítást és kiderült a turpisság nem tekerős hanem dugós fajta. na mindegy vaterázok egy trafót oszt annyi. köszi szépen a sok tippet és segítséget!
a trafó (normális motoron) vizsonylag ritkán purcan ki magától, érdmes megnázni, nem kontaktos e valhol gyertyakábel, vagy a trafó testelése, mert ha a trafó a gyertya felé nem tud energiát ledni akkor saját magát üti át előbb utóbb.
meg van a hiba ! trafó baja volt.
Malaguti f12 trafója első osztályú és olcsóbb is.
gyújtás kapcsolót hogyan lehet kikerülni hogy adjon szikrát ?
nem vagyok elektromos guru de remélem van köztetek egy :)
itt a kapcsrajz. http://i574.photobucket.com/al...
Bakker, most jól rám ijesztettél . Azt hittem, már valami baj van, amúgy csak kb fél percig járt így a motor, nagygenerál utáni első indításban, de akkor majd visszateszem az akksit. Köszi
Arra utaltam, hogy ne hazsnáljad akku néálkül.
legalább egy pár 1000 mikrós kondit e kelle küldeni az akku helyére.
Akkor mégiscsak valami gáz van?
Értem, köszi
Nem fogja szeretni a fesszab, ha nekikell eldisszipálni a generátor teljesítményét.
Járó motor mellett normális.
Üdv. Ha már az elektromos részénél tartunk a dolognak, akkor azt mondjátok meg, természetes dolog az, ha nincs a motoromban az akksi, akkor megy az index, duda, visszajelzők, vagy valami elkötés lehet a dologban? Hozzáteszem, persze csak haloványan, az index meg rendszertelenül. Bogarásztam a kapcsolási rajzot, de nem találtam semmit
mit hova kössek.
Arra rájöttem hogy a csíkos vezeték megy a kapcsolóra de az csak negatívot szakít ha lehúzom akkor az ugyan az nem?
ha leveszem a gyújtást akkor test és a kábel közt zárlat van.
hogyan kerüljem meg?
Pont ezért veszek mindent egyenesen Kínából az eBay-en
ez így megy, ennek ez a lényege.
1dollárból előállítható alkatrész, ami kíában 2 dollár némtroszágban 10 nálunk meg 20 :)
Gondolom a gyertya cserén túlvagy a gyulakábellel együtt, ha kivehető
(én javítottam mrár gyújtást 2 napig, mert szar volt a ygerta és a kontroll is.)

Kerüld meg a gyújtáskapcsolót
Ezen borul mindíg az agyam... 5 perc alatt elkészíthető vackokért 3-6 ezreket kérnek...

Egyébként jelentem, az index relé helyettesítő elektronika kész, és működőképes, 20A-t elkapcsol 14V-on. Össz költség kb. 600Ft volt. (Boltban LED kompatibilis index relét 5ezer alatt nem nagyon láttam)
Ha valakit érdekel utánépítésre, a projektet szívesen közzéteszem.

Rakok fel egy fotót is, mielőtt kiöntöm műgyantával
Szóval 19x1-es a nyerő méret 5perc alatt meg volt.
kimértem a vezetékeket és minden annyit mutatott
ahogy a nagykönyvben meg van írva.
trafót levettem egy működő képes motorról és azzal se semmi nincsen.
ezt nem értem valaki ha tud segíítsen mert megőrülök .
Nem tartom valószínűnek, mert a lépcsős gyűrűt, csak süllyesztett csapra tudod feltenni.
19 X 1-es a lehúzó mérete
Fejbő nem.
Keresnék mauált amiben benne vannak az érékek.
HA lendkerékmágneses gyújtás(tehát nem akkus-inverteres) akkor a gyújtótekercs pár 100 ohm 1k ohm kzött lesz valahol,de ez rendszerint nem segítség, mert a tök halott tekercsnek sem változik sokat.
(előfordul hogy a tök halott tekercs is mutat valamiféle ellenállsát, ami azért van mert sok menetű tekercs)
szóval pontos érték kell...

A jeladó egy nagyságrenddel ksiebb érték szokott lenni


A motelek oldalon keress rá a gyújtásodra