Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm! Szóval mégsem hülyültem el!
A kondenzátor energiatároló eszköz. Kapacitását Faradban mérik, a mikrofarad a Farad egymilliomod része. A rajtuk lévő feszültség érték a maximális feszültséget jelenti, ameddig használni lehet, az energiatárolásra nincs hatása. Nagyobb fesznél áthúz és elpusztul.
Ha cserél ni kell a kondit, a feszültségértéket be kell tartani, azaz kisebbet semmiképpen nem lehet betenni, de nagyobat igen. Ettől viszont nem fog másként viselkedni.
A nagyobb kapacitás ( Farad érték) nagyobb töltéstárolást jelent, azaz elvileg nagyobb szikrát képes biztosítani, DE CSAK AKKOR, HA FEL IS TUDOD TÖLTENI.
Kérdés!
Gyújtó kondenzátor ügyben, ha 220V 0,22 mikrofarádos helyett egy 400V 0,44 mikrofarádosat rakok bele akkor mi változik? Mert szerintem a kondi energia tároló cucc és ha a nagyobb betárolt energiát szabadítja rá a gyújtó trafóra akkor azért valaminek történnie kéne. Tapasztalataim szerint erősebb lesz a szikra. A 20Kv-os kékes fehér helyett fene tudja hány kilovoltos rózsaszín. 70-es 80-as évek tuningja, de valamelyik topikban ledorongoltak, hogy semmi változás nem lesz, holott kipróbáltam és láttam, ha nem is mértem.
Elado! nem mindennapi szinte makulátlan gyári állapotban,ez nem felujitott . garantáltan 14ekm gyártási év 2005. forgalomba 2006ban került papirjaival
Jólvan.

Gondolom, csak átfutottad, mert:

Az állandómágneses gerjesztésű gyulánál zárt megszakítónál a tekercs mindkét lába testpotenciálon van,(majdnem) ergó, abban zárlati áram folyik.
(most azon ne rugózzunk, hogy az zárlati vagy üzemi áram, egyik haverom szokta mondani aki erősáramú mérnők, hogy náluk ami 600 volt alatt van az földzárlat:)

Valami oylasmit akartam (volna) megvilágítani, hogy nagyobb terhelés esetén sem lehet nagyobb a teljesítmény mint ami a tekercsből kivehető.

Nagyobb terhelésre a fesz kisebb, az áram nagyobb, és fordítva, a teljesítmény meg azonso, mert nem lehet több mint amit a tekercs magából kiböffenteni képes.
Üdv Mindenkinek.

Eladó egy gyári bontott rs trapéz elsőlámpa. Lámpa jó állapotban van a fülei nem sérültek.

És egy rozsdamentes acélból készült légbeömlő fedő idom
Ha sértésnek vetted , akkor bocs, csak az állításokat minősítettem, tisztán szakmai szemmel, személyeskedés nélkül. Azért akadtam fenn ezeken, mert egyébként jókat szoktál írni !
Vagyunk páran a melóhelyen 10től 35év autóvillszer.gyakorlattal,akik nem kíméljük egymást ha néha valamalyikünk bakizik valamit,és az soha sem az Embert minősítő ,max csak mosolygunk rajta,a délutáni sörözés közben.
Örülök neki, hogy a lehülyézés jól megy:)
Az RS fesz ellátásáról is ,meg általában a fesz szabályzásról,stabilitásról is néhány kijelentés totál hülyeség,mielőtt ezekből kiindulva valami klassz kis kárt tenne némely, a témában járatlan motorostársunk,nem árt más forrásból leellenőrizni néhány kijelentést !A leírtakkal ellentétben :
Pl:stabil és terhelésfüggetlen(normál határokon belül)fesz szintet tartani NEM csak egyen feszt. szabályozva lehet !,jó példa erre az RS is ,hozzávetőleg nullától kb 60 W-ig biztosan tartja a normál fényerőhöz szükséges feszt.-az izzón (nem csökken a fényerő, saját motoron tesztelve)
A 100 W körüli max generátor telj.még bőven nincs ilyenkor kihasználva de nem is szükséges a korrekt fényerő produkálásához !
Pár napot kihagytam itt a fórumon,hát basszus nem semmi rakás hülyeséget összeírtak itt egyesek,2-3 oldallal visszább !
Csak párat emelek ki,..
a-megszakítós gyújtásnál zárt érintkezőknél NEM zárlati áram folyik,hanem normál üzemi ! ,viszonylag széles határok közt,típustól,és fordulatszámtól erősen függően kb 2 től akár 10 Amperig,(ez utóbbi már tranzisztorral kapcsolt)

Nyitó megszakítónál megszünik! az áram ,méghozzá,annál jobb minél gyorsabban történik a lekapcsolás (tirisztorok egyik legfőbb erénye)enélkül nem is indukálódhatna a szekunder tekercsben a sok ezer voltos gyújtó fesz !
Nyitott megszakítónál,ezért Nem ugyanakora a felvett telj.a zárthoz képest, mivel ilyenkor lényegében NULLA!
Legyen kettő! Az egyik az enyém :)
Szeva HA5MI. Épp keresgéltem valamit, és belebotlottam egy ilyen kapcsolóba. Igaz nem gyári, de ez is tud 3 ampert kapcsolni, szóval szerintem az bőven elég. Omron (japán), szóval elég jó cucc, ha érdekel, egy sörért a tied :D
fritz76@citromail.hu
06 209238057
csak bontva adom
1500.-
hibátlan lepróbált 5000ft az ár csövek nélkül értendö
itt lesz a kép.Hibátlan lepróbált nem csepeg csövek és tágulási tartály nélkül 5000ft csövekkel együtt 7000ft
Akkor tudod küldeni a képet?
Nekem van hozzá hátsó lábtartóm konzollal együtt 3000ft lánckerék takaró 3000ft hásó kerék agy 3000ft
Nekem van hozzá eke idomom 3000ft
egybe mennyiért adnád?
nekem van ilyen kopoltyúm 2500ft.Meik oldalra kellene?
Üdv
Ez érdekelne!

Adnál egy e-mail címet nekem?
Ok... első féklámpa kapcsoló? Jól látom, hogy rajta van? Mit kérsz érte?
Szia!
Engem: jobb hátsó lábtartó+ konzol
első lánckerék védő burkolat
és hátsókerék agy (excenter) érdekelne.

Előre is köszi!