Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a motoron hengerfejet akarom kicserélni akkor az mindegy milyen vagy direkt ahhoz a hengertípushoz kellene keresnem?
Valakinek van esetleg?
(Gilardoni1 es hengerről van szó)
Köszi.. :D
csak az van ami le van fényképezve
az a kis ajtó sajnos hiányzik csak az van ami le van fényképezve
bontva 1500.- forint
van hátsó féklámpa kapcsolóm. Nemrég vettem 6000 ftért.
ide írj: ms1964@freemail.hu
Szia!
Nekem az elso kerek mogotti legterelo idom kellene, ami a huto alatt van.
Jobb oldali idomban található borításod nincs?
Ahol be lehet nyúlni a karbihoz.
Sziasztok

Van egy felesleges jó állapotban lévő trapézlámpám és egy pár rozsdamentes "idom" a légterelő helyére.
sziasztok
most kezdtem bontani az rs50 mocomat ha kell valami irjatok
1994 es trapéz lámpás az idom szett karcmentes
néztem ebay-en tuti akkor hogy én keresem rosszul mert nem találok ha van is ilyen méreg áron.
Szia!

Km spirált szerintem kapsz a Huber-nél, hátsó féklámpa kapcsolót kilóra találsz eBay-en.
Valaki, akinek púpos rs-e van az írjon már egy elérhetőséget. Úgy nagy általánosságba kérdezgetnék:) Előre is köszi :)
Van lábtartó konzolom lábtartóval 10 000ft kormány rúd 5000ft.postai utánvéttel küldöm ha megfelel!
Jobb oldali kormány rudad, jobb oldali lábtartód konzollal együtt van-e 2008 -ashoz? Ha van akkor árat, meghogy előre utalással postázol-e vagy csak utánvéttel?
Plexim újban van füst szinübe 15 000ft km meghajtóm nincs és használható fék lámpa kapcsolóm sincs sajna
Üdv.
Érdeklődnék. Rs50 2003mas.
Van-e ,Plexi , kilóméteróra meghajtó , hátsó féklámpakapcsoló és milyen árba adod.
Egy email címet kérhetek ?
Akkor lehet a gyujtás elektronikád hibás!De akár gyujtás jeladó is okozhat ilyen tüneteket ki kell szürni mérni!
Van itthon pót gyertyám és kicseréltem de a helyzet ugyan az .kompressziót mérve jónak tűnik, nem hiszem hogy megragadt volna a gyűrű. A gyújtásra meg azért tippelek mert nem pörög többet 9ezernél. erő az van rendesen mert én vagyok kb 100kg és 15-ös lánckeró van elől és húz veszetten.
eladó 70es vashengerem 50es hengert beszámolok.

link:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Az, hogy csak betolásra indul, lehet a hideg miatt is. Az akkuk nem nagyon szeretik a hideget.

egyébként létezik RS-hez automata szivatós karbi?
cseréld ki a gyertyát!Arra is nagyon érzékeny.de sokminden más is lehet de az biztos ha eddig indult akkor nem kell a gyujtáshoz hozzá nyúlni.Lehet felragadt a gyürü a dugattyúra.
Őszintén csak úgy, hogy vékonyabb-vastagabb, vagy 2 szivacsot raktam be :D. Sajnos E-bay-en kívül sehol nem találtam gyári RS2-es levegőszűrőt és így tudtam megoldani. De így tökéletesen betölti a szerepét. Mondjuk nekem könnyű dolgom van, mert ahol dolgozok cég, ott szivacsfeldolgozás is van, szóval van választék :)
De amúgy valószínűleg ez lesz a gond. Ha karbi kell másik nekem az is van, egy Dellorto manuális szívatós, asszem 17.5-ös, sportlégszűrőm is van hozzá. Ez volt a régi blokkomban, de lecseréltem másikra, mert vissza lett kötve az olajzás, meg a vákumcsap és ezen nem volt ilyen csati.
A levegőszűrőn hogyan állítasz a benne lévő szivacs vastagságán?
Eddig is nehézkesen indult akkor is csak szívatóval .
Köszi már próbáltam én is ezt a variációt (Rigával kezdtem az meg csak így indult annó hidegben) .
Gyárki karbi kellene rá 14.-es ahol a levegöt elzárod szivatáskor egy kallantyúval!Az a gond hogy hidegben túl sok hideg levegöt sziv be a moci a szivató a nagy karbinál nem dúsit eleget ezért a benzin olaj levegö keveréke lecsapódik a henger falra és ezért nem indul a moci.vedd le a légszüröházat és kézzel fogd be karbi hátulját igy elveszed teljesen a levegöt és ha teker rendesen az inditó motor be fog indulni a moci.de elötte cseréld ki újra a gyertyát is.Ez sok éves tapasztalat.