Ha a motoron hengerfejet akarom kicserélni akkor az mindegy milyen vagy direkt ahhoz a hengertípushoz kellene keresnem?
Valakinek van esetleg?
(Gilardoni1 es hengerről van szó)
Köszi.. :D
Jobb oldali kormány rudad, jobb oldali lábtartód konzollal együtt van-e 2008 -ashoz? Ha van akkor árat, meghogy előre utalással postázol-e vagy csak utánvéttel?
Van itthon pót gyertyám és kicseréltem de a helyzet ugyan az .kompressziót mérve jónak tűnik, nem hiszem hogy megragadt volna a gyűrű. A gyújtásra meg azért tippelek mert nem pörög többet 9ezernél. erő az van rendesen mert én vagyok kb 100kg és 15-ös lánckeró van elől és húz veszetten.
cseréld ki a gyertyát!Arra is nagyon érzékeny.de sokminden más is lehet de az biztos ha eddig indult akkor nem kell a gyujtáshoz hozzá nyúlni.Lehet felragadt a gyürü a dugattyúra.
Őszintén csak úgy, hogy vékonyabb-vastagabb, vagy 2 szivacsot raktam be :D. Sajnos E-bay-en kívül sehol nem találtam gyári RS2-es levegőszűrőt és így tudtam megoldani. De így tökéletesen betölti a szerepét. Mondjuk nekem könnyű dolgom van, mert ahol dolgozok cég, ott szivacsfeldolgozás is van, szóval van választék :)
De amúgy valószínűleg ez lesz a gond. Ha karbi kell másik nekem az is van, egy Dellorto manuális szívatós, asszem 17.5-ös, sportlégszűrőm is van hozzá. Ez volt a régi blokkomban, de lecseréltem másikra, mert vissza lett kötve az olajzás, meg a vákumcsap és ezen nem volt ilyen csati.
Gyárki karbi kellene rá 14.-es ahol a levegöt elzárod szivatáskor egy kallantyúval!Az a gond hogy hidegben túl sok hideg levegöt sziv be a moci a szivató a nagy karbinál nem dúsit eleget ezért a benzin olaj levegö keveréke lecsapódik a henger falra és ezért nem indul a moci.vedd le a légszüröházat és kézzel fogd be karbi hátulját igy elveszed teljesen a levegöt és ha teker rendesen az inditó motor be fog indulni a moci.de elötte cseréld ki újra a gyertyát is.Ez sok éves tapasztalat.
Valakinek van esetleg?
(Gilardoni1 es hengerről van szó)
Köszi.. :D