Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne hagyd, hogy megkeseritse egy leendo lelkes vasarlo eletet :D
Most is van egy másik topik, ahol egy teljesen szakértetlen arc készül tönkretenni a motorját.
Abszolut fogalma sincsen semmiről, de az önbizalma az megvan.

Az eredmény nem is kétséges...
Huber Motor, az M5-os melletti szervizuton (kifele oldalon), az egyik gyalogos feluljaro utan egy citromsarga epulet, feher keritessel. Itt eddig mindent megkaptam szinte, es 99%-ban itt a legolcsobb minden. Mar a Honda robogom is innen szereltem :)

http://www.hubermotor.hu/foold...
Az enyim detto... most is azert gyartok elektronikat, hogy egyaltalan lehessen rajta hosszu fenyt kapcsolni :S En 400km-t mentem erte, es 130-ert hoztam el... k$%^&va sok volt erte az is, ahogy utolag rajottem. Amugy is szeretik az emberek arany arban merni a vasakat, mert hat a Bela is 260-ert arulta az ovet... Ja, igen. Csak Belanak nem 93-as volt hanem 2004-es, es nem a szigszallag tartotta ossze!
Én egy 100%-ban agyonkókányolt gépet fogtam ki... Ezen több volt a szigszalag, mint a vezeték... 200-ért vettem, de már 150-nél tartok a felújítási költséggel.. Lassan a vázon meg az idomokon kívül minden új lesz rajta úgy szarrá volt kókányolva az egész gép... DE én voltam a hülye, hogy megvettem... Ha nem 350km-t mentem volna érte a szobája közepén gyújtanám fel az egészet....
Hol vetted ?
Pont ezekre irtam par napja, hogy a f@sz kivan a sok piacon keringo hargerolt szarral... Sosem fogom ep esszel felfogni, hogy mi a jo k.@%^ anyjanak all neki szerelni az a paraszt, aki azt sem tudja mit csinal? Az ilyen maradjon a kaszanal meg az abrakolasnal
Valaki el tudja nekem magyarázni, hogy mi a jó abban, ha a hátsó fogaskerékhez hozzá hegesztik a csavarját? Ráadásul mind a 3 rongyá van nyúzva. Azt a jó büdös kurva kókány tajparaszt ( síp ) ;#&@ ..!

Sajnálom de ezt ki kellett adnom magamból.... :D
Vettem Aprilia fekkapcsolot vadi ujan kabellel csatival 900Ft volt... :D
Kicsit hargeros lesz, mert ez szembol becsavaros verzio, deteljesen vizallo kivitel. Csak egy M5 koruli menetet kell furni neki, de mivel utangyartott szutyok a fektartaly is, igy is ugy is furni kell...
- Ennyiért már kapsz egy HONDA CIVIC 1.6 VTi-t
Gyönyörű a vasad... kár, hogy csóróság van
na végülis lemértem a hengert. 40.3-as azaz a gyári alap méret. Csak még azt nem tudom h lehet e fúratni. Gilardoni 1-es henger.
Valaki tud erről vmit h lehet e vagy nem? És ha lehet akkor milyen dugattyú kéne bele? Úgy értem a tipus kellene vagy márka pl. Az ez után következő méret a 40.6-os. Xal ebben kell gondolkodni...
Előre is köszi a segítséget! :D
Az olajpumpa emlékeim szerint nyélen 30as keveréket csinál:)
Hali!
Szétkaptam a motort és levettem a hengert éés tudni akarom h milyen méret most mert hogy lehet e fúratni.
A dugattyú tetején van egy G-betű,ez jelent vmit? Vagy inkébb mérjem meg? :D
Mit jelent az a G?
nemtudom, erre vagyok én is kiváncsi!..
Mitől lesz tök erőtlen?
A harmincas keveréktől?
igazábol csak szimplán tök erőtlen lesz..!
a 30as keverék ha folytja azt észre veszed mert nagyon füstöl és még üresbe is nehezen pörög fel.

ha melegedés után áll be a baj az lehet gyertyahiba is vagy főtengelyszimering.
Hali!
Vasárnap lesz két hete hogy összaraktam a motorom(fúrás, dugó csere)
Minden jol müködött, egyszer csak elcsattant a láncom mikor el akartam inulni!
Összenitteltem, de rövid lett és szorult, de hazakellett mennem, mentem szoros láncal(fogta a motort eléggé) ( 5-10 km kb)
Megcsináltam a láncot, bütyköltem pucolgattam a gépet!
és azota hidegen elégjó.. de melegen teljesen erőtlen... kompresszió rendbe van!
Mi lehet a hiba? gurul a gép, nem fog be rajt semmi!
Mit nézzek meg?(gyertya? benzin-levegő arány? esetleg gond lehet h 30 as keveréket tettem bele járatás miatt? foghatja az is?)
keresek jó állapotú 50es vas hengert a régebbi fajta nagy kipufogócsatornást cserébe van egy 70es tuning hengerem kitűnő állapotban ha tuningolni akarsz és megválnál az ilyen hengeredtől itt a lehetőség beszámolom.

képeket küldök de pár oldallal visszább már tettem fel.
Köszönöm szépen a segítséget :)
széles utat :)
köszönöm a felhomályosítást az enyém akkor manuális .igaz van a suber belet két kivezetés lehet hogy ott szív nekem falsot.
Ahogy a kolléga is írta, ez a vákumos benzincsapot nyitja/zárja. A karbi magának adagolja a benzint, nem pedig állandóan kapja az anyagot.
Altalaban az automatikusan zaro/nyito vakuumos benzinszelepet vezerli. Kar, hogy a 93-asomon nincs olyan szelep, jo fajta cucc :)