Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia Rs 50 Af1 50 bontott alkatrészei 89.-es évj.-tól 2011.-es évj.-ig eladók.Tel:06 70 459-6036.postai úton is.Debrecen
nekem van hozzá minden milyen évjárathoz kelleneének a cúccok.
Heló!
Én októberbe kezdtem az Ak-s jogsit és mondta az oktatóm, hogy jövőre be lesz vezetve, DE csak automatát lehet vele vezetni. Magyarán szólva 125ös robogót...sok értelme nincs. Különbözeti vizsgát pedig tenniük kell. Jah, és az Ak is megfog szűnni, helyette A2 lesz, szóval lehet majd vinni a jogsit okmányirodába. Ebbe viszont nem vagyok biztos, hogy jövőre, vagy 2013-tól lesz érvényes.
Nem akarok okoskodni, de a levegőszűrőt nézted? Ha sokat/keveset kap levegőből akkor sem fog beindulni. Mi is elgenyóztunk egy ideig a beállítással.
sziasztok!
érdeklődnék hogy valakinek rs50 hez kuplung kar konzol,akksi lefogató műanyag, farok idom, van-e esetleg?
előre is köszi!
Sziasztok!
Egész hétvégén bütyköltem szarrá fagyasztottam magam de semmi .
22-es karbival mi a szájba b.szott annyáért nem indúl akkorát haítottam rajta hogy a kutya hozta vissza . leszarom nem teszem föl többet. visszatettem a 18-ast és még romlott a dolog mert valamiért csak tolásra indúl én bedilizek komolyan mondom .
Lehet hogy megvárom a nyarat és lehiggadok addig.
A gyújtásuk ezeknek fix? vagy lehet rajta állítani?
Még az jutott az eszembe hogy nem-e kevés az előgyujtása és magasabb fordulaton nem tudja leadni időben. vagy ezek automatikusan állítják maguknak a fordulat függvényében?
Mennyibe adod?
Hali!
Arra szeretnélek benneteket kérni, hogy válaszoljatok pár kérdésemre.
Milyen henger+dugó+gyűrűt vagy esetleg komplett blokkot ajánlotok? (50ccm, gyári, jófajta, ha tudtok valahol akkor légy szíves linket küldjetek!
Ezek az indexek: http://www.kepesmotor.hu/lampa... felrakhatóak-e az rs-re? :)
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Már úton vannak a ledes izzók mindenhova, csak a H1 marad halogén. Amint meg lesz minden, mérek egyet, de gyanítom, hogy a ledek teljes áramfelvétele elhanyagolható lesz. Ha esetleg a töltőáram csökkenne is, az ezzel felszabaduló plusz teljesítmény mehet vissza az akku felé.
Fogsz egy árammérőt, és szépen megméred az egyenáramú oldalon mit fogyaszt ha minden baszás be van kapcsolva amit folyamatsan hazsnálsz, ez lesz x amper, az az x watt.
Felteszem, a világítás váltóáramú, az izzók össz teljesítményéhez hozzáadod az egyenáramú odalon mérhető teljesítméynigényt, együtt nem lehet több mint a generátor teljesítménye, ellenkező esetben vagy az akku fog lassan lemerülni, vagy a világítás lesz ygengusz.

A szakaszos üzemű cuccokon nem érdemes rugózni, indexet dudát, viszonylag ruitkán hazsnálod.
Pontosan erre akartam kilyukadni. A generátor meg jelentősen alul volt az eddigi izzóval terhelve, hiszen az 55W-os H1 izzót szépen meghajtja. Az egyetlen kérdés számomra, hogy milyen arányban oszlik meg a töltőáram és az egyéb terhelés? Nem fog jelentősen leromlani a töltés?
Bocsánat, nem neked szántam a válasz gombot.
Ezért mondtam el, hogy nézzétek már meg, hogy működik a terheléses szabályozás.
(értelmesebben meg van fogalmazva sok helyen, mintha én írnám le)

A léyneg az, hogy a generátor névleges TELJESYTMÉNYÉNÉL lényegesen nagyobb teljesítményt NEM TUD nem képes leadni.
(ezáért írtam a megszakítós példát a zárt és nyitott megszakítóra. Zárt helyzetben az áram sok, e a fesz kiscsi, nyitott helyzeten meg a néveleges fesz(6-12volt) van a tekercs kapcsain, és az áram kevesebb. A TELJESÍTMÉNY mindkét esetben ugyan annyi(nagyjából)

Tehát:

Ha ad abszurdum, a generátor nulla terhlésre dolgozik,(nyitott kapcsok) akkor nyilván nagy feszültség van, több tíz volt, de nulla áram folyik, ebből következpen nem terhelődhet túl túl kicsi terhelésre. Átütni sem fog (be is baxna) a kétszeres bevonatu zománchuzalt más esetben 400 voltos motor forgórészekben si ahzynálják, pár 10 volt meg sem kotytan neki.

Tehát, ha mondjuk egy 100 wattos generátort, csak 15 wattnyi fogyasztó(izzó mondjuk) terhel, akkor e generátornak az ég világon semmi baja nem lesz, mivel a maximális teljesítmnye töredékén üzemel csak.

Fordított esetben, ha mondjuk a 100 wattos generátort tegyük fel 200 wattnyi terheléssel hajtod, a generátorból akkor sem 200 watt fog kijönni, hanem csak a generátor leszabályozási teljesítménye által meghatározott mennyiség, vagyis 100 watt.

Ez azért vanm mert a generátort gerjesztő mágneses mező nem végtelenül nagy, továbbá a megnövekeett terhelés hatására a tekercsben akkora áram fog folyni, ami a gerjesztés mgneses mezejét lerontja, mivel ellenkező irányú mint a gerjesztő műágneses mező.

A való életben az úgy valósul meg, hogy a (mondjuk) 35 wattos izzó helyére beszerelt 55 wattos izzóra is CSUPÁN 35 watt fog jutni, mert a generátor annyit tud amenynit, többet nem.

z 55wattos izzó nagyobb terhelést jelent(kisebb az ellenállása) ez nagyobb áramot jelentene, ezt a enerátor nem fogja tudni szolgáltatni, és a náveleges teljesítményhez tartozó áramnál marhára le fog szabályozni.
Valaki tud valamit arról hogy Januártól a 125cc-re is jó a B jogsi vagy ez megint csak pletyka ?
Most akkor én már teljesen nem értelek téged, de talán más se. Kezdjük ott, hogy én nem szándékoztam vitatkozni, mint ahogy pár hozzászólással előbb írtad amire nem reagáltam, csak egy "Ühüm" -öt.

Neked most akkor miről megy az a lámpa? Egyenáramról (akksiról), vagy váltóáramról (generátorról)? Mert itt most írsz mindent, feszültségszabályzó, stb.
Nem váltóáramot szabályoz a feszültség szabályzód, hanem egyenáramot. Váltóáramot előbb egyenirányítani kell (Greatz-híd), és úgy lesz belőle egyenáram. Ha váltóáramról megy az az izzó (vagyis direktbe a generátorról), akkor a feszültségszabályzóhoz semmi köze. Feszültséget az akksinak szabályozza a feszültségszabályzód, az megint más kérdés hogy mi megy akksiról.
Akkor látom nem én nem tudok olvasni/agyalni...
Áruld már el, hogy miért ne bírná a generátor, ha nem haladja meg a max terhelést? Hallottál már a fesz szabályzóról? Ha a tiedben nem volt, az nem a motor hibája... Apropó tied.. a 97-esednek teljesen más lámpája van, teljesen más izzókkal. Pont semmi köze a 93-as évjárathoz. Pont csak 2x lett módosítva komolyabban, ha lehet hinni az Aprilia history-jának. A geneerátor a google szerint ugyanazt tudja bennük. Akkor a tied is túlterhelten járt?
A 15W-ot meg komolyan gondoltam, hacsak nem feltételezem, hogy a másik, 2.5W-os a hosszú fény! Ja, akkor mégsem láttál ilyet közelről, ahogy írtam is. Csak a kedvedért most nem fogok lemenni a garázsba lefotózni a régi foglalatot, de ha ez kell a teljes kielégülésedhez, majd küldök róla képet.
Ez világos, de:
- Lemerült akksi bármikor megeshet
- bármikor le tudod kapcsolni a teljes világítást
- akku nélkül is megy a motor, ha betolod

Akkor már ezeknek az esetnek a megfelelő kombinációjával is tönkre tudnád tenni a motorod? Kellene lenni valami védelemnek vagy megoldásnak a problémára.
Top 80as nikacil henger eladó! 49es dugóval, minimális karc van benne!zsír új gyűrűkkel, csapszeg, zégergyűrű stb..
Rendben majd lefotózom
Aprilia sr 50- körlámpás, di tech.
A felnit megmértem de azok egyformák, és még is sokkal szélesebb az első gumim, pedig ugyan az a méret.

Nem rég kapott a motor új görgőket (5- g) és egy vadi új szíjat, meg hátul a kuplungba új ferodol pofákat. Az a bajom vele, hogy nem akar a motor ugrani, olyan lomha az egész, a motor az pörög
és hiába húzom neki csak lassan gyorsul még a füvön sem bírom megkapartatni. A régi 5,5 es görgőkkel a motor nem pörgött annyira de azzal sem ugrott.
Sziasztok.

Nem teljesen Aprilia de remélem tud valaki segíteni. Azt szeretném megkérdezni, hogy az Am6-os blokkot belelehet tenni a 92-93-as Cagiva Primába? Azt tudom, hogy a lánc kihalytása a másik oldalon van, meg is tudnám fordítani stb csak megegyezik-e az Am6-os blok felfogatása a régi príma blokjának a felfogatásával? Esetleg valaki tudna küldeni egy pár méretet az Am6-os blokk felfogató furatainak távolságáról? Megköszönném.

Sziasztok.
Nem véletlenül javasoltam ám a terheléses szabályzású, lendkerékmágneses gerjesztésű genmerátor viselkedésével kapcsolatban, hogy utána lehet nézni akár neten is....

Két dolgot javaslok átgondolni:

1:Mi történik, akkor, amikor az akku teljesen fel van töltve, és a lámpa sem ég?
Mekkora teljesítmény jön le iylenkor a generátorról?

2: mi van, ha ennek az ellenkezője valósul meg, ha teljes kakóval kell tölteni az akkut, mert mondjuk lemerült, és ráadásul mg világítani is kell?

Egy példával világítanám meg.
(tudom, hoy nem megszakítós a gyújtás, csak az egyszerűség kedvért)

Tehát, adott egy mondjuk 20 wattos gyújtótekercs egy megszíkatós gyújtásban.

Mi van akkor, ha éppen zárt állapotban van a megszakító?

Ilynekor a gyújtótekercsben a zárt megszakító miatt zárlati áram folyik, a feszültség nyilván minimális.

Ugyxan ez nyitott megszakítónál:

A tekercsben a TERHELÉSNEK MEGFELELŐ áram folyik, a feszültség szintén a terhelésnek megfelelően csak egy bizonyos szintig emelkedik.

NAmost, mekkora TELJESÍTMÉNY van a gyújtótekercsen minkét esetben?

Ez persze szélsőséges példa, de szépen le lehet fordítani világításra-tötésre is mert uygan úgy műkszik.
Arról az 5000ft-os hűtőről amit irtál, hogy nem sérült-e vagy nincs valami féle hibája.
miröl kellene a kép?
Ja sr?