Esetleg valaki nem tudna segíteni nekem a gyújtás problémámban?
Rátettem az eddig lógó test kábelt ami a trafóból kijön a fesszabályzó felfogató csavarjára és azóta nincs szikra . ha leveszem vissza akkor sincs. néha ad egyet de utána megint semmi.köszi előre is.
Persze az anya magfurat átmérője megmondja hogy mekkora csak az emelkedésben álltam meg.köszi előre is eléggé sűrűnek látszik szerintem M19x1-es lesz na majd kiderül .
HA van esztergád viszonylag egyszerű a helyzet.
Kb 3 lehetőség van z emelkedésre 1-1,25-1,5
Megméred hogy mekkora anyagból kell kiindulnod, és csinálsz egyet mondjuk 1,5-tel.
HA jól értem az italmondo oldalán (Italmondo-szerszámok) akkor 22x1,5 lesz az a menet.
H meg mégsem, akkor leszúrod és a következp variáns:)
erőltetve semmi féle képpen nem veszem le , nem akarom tönkre tenni, ezért is kérdezem a lehúzó méretét.
A könyvekben nem találok róla semmit. De köszi a segítséget legalább már azt is tudom hogy nem csak egy fajta lehúzó létezik szuper.
Lehúzó nélkül tönkreteszed a lendkereket, ütni fog utána ha feszegeted.
Emlékeim szeirnt duci energia két vagy hátomféle emelkedésü menettel készült.
Csak nehogy ygeszerű legyen...
Sziasztok a lendkereket mivel szoktátok lehúzni?van hozzá lehúzó?ha van valakinek akkor mondja már meg valaki hogy hányas menet van a lendkerékben, mert akkor esztergálok egyet magamnak.nem tudom megnézni menet fésűvel mert nem fér be a tengely csonktól .köszi
Köszi :)
A lépcsős azt jelenti, hogy mindegyik fajtához jó?
Hétvégén eldöntöm és megrendelem valamelyiket, mert azt akarom, hogy ünnep előtt megjöjjön.
Na ez jó kérdés, ezt el is felejtettem. Ez szerintem lépcsős gyűrű (képen az van, lehet hogy az csak illusztráció), de ezt meg kéne kérdezni tőlük, mert nem tudom biztosra mondani (még csak oda sincs írva). Amúgy az nem lehet, hogy a dugó fordítva volt benne? A dugó tetején a nyílnak ugye mindig a leömlő felé kell néznie. Valami oknak kell lennie, hogy elpattant a gyűrű.
Köszi :)
Hát vettem egy blokkot és szerintem rossz szerelés miatt az előző tulajnál elpattant a gyűrű. Meg is nyalta kicsit a hengert és a dugót, de az nem vészes és veszek rá egy gyűrű szettet. :)
Ezzel a linkkel nagyon sokat segítettél :)
És ez akkor olyan, hogy középen zár (nem fent meg lent)?
kösz a tippet.
Kivetem a blokkot a vázból úgy gondoltam valamit csak elnézhetem ezért szét kaptam de nem látni rajta semmi hibát az ék sértetlen a dugó gyűrű henger szimeringek jók,el nem éget benzin volt a hengerben.Ha most is nehezen fog indulni akkor én már az álló részre gondolok vagy az üzem anyagra mert akkor reggel tankoltam bele és addig semmi baja nem volt.vagy még az is eszembe jutott hogy talán a karburátor van elálitodva mert mig bent voltam nyíregyházán a korzóba addig egy mocskos benszülöt nézegete hogy ö is ilyet szeretne vallami ócska robogot akart be számitatni és akkor talán hozzá piszkált
A cdi és trafó csak próbapadon vagy cserével ellenőrizhető.
Rátettem az eddig lógó test kábelt ami a trafóból kijön a fesszabályzó felfogató csavarjára és azóta nincs szikra . ha leveszem vissza akkor sincs. néha ad egyet de utána megint semmi.köszi előre is.
Kb 3 lehetőség van z emelkedésre 1-1,25-1,5
Megméred hogy mekkora anyagból kell kiindulnod, és csinálsz egyet mondjuk 1,5-tel.
HA jól értem az italmondo oldalán (Italmondo-szerszámok) akkor 22x1,5 lesz az a menet.
H meg mégsem, akkor leszúrod és a következp variáns:)
De szerintem 1,5lesz ha 22-es, és 1-es ha 19
A könyvekben nem találok róla semmit. De köszi a segítséget legalább már azt is tudom hogy nem csak egy fajta lehúzó létezik szuper.
Emlékeim szeirnt duci energia két vagy hátomféle emelkedésü menettel készült.
Csak nehogy ygeszerű legyen...
A lépcsős azt jelenti, hogy mindegyik fajtához jó?
Hétvégén eldöntöm és megrendelem valamelyiket, mert azt akarom, hogy ünnep előtt megjöjjön.
Ez biztosan bele való, lépcsős, króm gyűrű
Hát nem tudom, akkor majd felhívom őket!
Hát vettem egy blokkot és szerintem rossz szerelés miatt az előző tulajnál elpattant a gyűrű. Meg is nyalta kicsit a hengert és a dugót, de az nem vészes és veszek rá egy gyűrű szettet. :)
Ezzel a linkkel nagyon sokat segítettél :)
És ez akkor olyan, hogy középen zár (nem fent meg lent)?
Rá tettem a fesszabályzó felfogató csavarjára azóta semmi szikrát nem ad ha leveszem vissza akkor sem . mi lehet a gebasz?
Kivetem a blokkot a vázból úgy gondoltam valamit csak elnézhetem ezért szét kaptam de nem látni rajta semmi hibát az ék sértetlen a dugó gyűrű henger szimeringek jók,el nem éget benzin volt a hengerben.Ha most is nehezen fog indulni akkor én már az álló részre gondolok vagy az üzem anyagra mert akkor reggel tankoltam bele és addig semmi baja nem volt.vagy még az is eszembe jutott hogy talán a karburátor van elálitodva mert mig bent voltam nyíregyházán a korzóba addig egy mocskos benszülöt nézegete hogy ö is ilyet szeretne vallami ócska robogot akart be számitatni és akkor talán hozzá piszkált
Minarelli am blokkra.
40.30mm -es dugóra, Minarelli AM6
De mi lett a gyűrűkkel?
És hogy hanyas karbi van a púpos rs-en gyárilag? :)
orozoli2002@yahoo.com