Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minden gyári kivéve a henger meg a karbi
Enyém is eltört, meg lett hegesztve. Hibátlan lett...
Nekem van hozzá 3000ft+posta
SziasztoK!
Eltört a sztenderem
hol találok én ilyet és mennyiért? 98as évjárat érdekel
Köszi a választ. A gyári főtengelyét nyüstölted vagy lecserélted erősítettre?
igen passzol rá az enyémen DR van
Sziasztok!

Valaki tud abban segíteni, hogy kínai AM6-os blokkra lehet rakni másik hengert? Úgy tervezem, hogy egy 70-es vashengert ( aki tud eladót szóljon ) rakok rá a gyári főtengelyére, aztán bírja ameddig bírja, van tartalék főtengelyem.
Tehát a fő kérdésem az lenne, hogy passzol-e az AM6-ra szerelhető henger erre a blokkra is?
Előre is köszi!
Rendben!
megkaptam, azért hívtalak multkor, de nem vetted föl. fasza a cucc...
Mindenképpen szét kell húzni a blokkot csak utána lehet többet megtudni!Nekem van hozzá mindenem!Jut eszembe megkaptad a hátsó telót amit küldtem?
Azt is kellene tudni mennyit kotyog, meg milyen dugattyút vettél hozzá. Fél milliméter tengely irányú játék nem tud gondot okozni. A dugattyú lehet robogóba való vagy egyszerűen csak nagyobb méretű ami a hajtókar méretét esetleg nem követi.
Ahogy gondoljátok.
Nekem is kotyog felül, de amikor ráteszed a hengert teljesen stabilan fog állni, ahogy kell.
De nekem ahol a hajtókarra teszem a dugattyút, a (tűgőrgő,csapszeg) résznél ott kottyan jobbra ballra a dugattyú, alul semmi baja a főtengelnyek!
A mina blokkban a hajtórúd alulvezetett, az alsó szemnél van hézagoló.
ettől persze, még nem illik dülöngélnie sokat.

Csavarással lehet ellenőrizni, ha csvargatható alul kottyan csvarásra, akkor felóújítás.
ÜDv! Olyan kérdésem lenne, vettem dugattyú szettet, felfurták a hengerem itthon vannak a cuccok és raknám össze.. de a dugattyú jobra-balra kotyog a főtengelyen.. Ezelött mikor szétszedtem a régi dugattyu nem volt hézagolva.. ebből ki indulva nem gondoltam hogy egyáltalán hézagolni kellene(mint pl a Simson) lehet abbol gondom hogy ott nincs ki hézagolva?
Ja, elvileg AM5 blokk, gyakorlatilag lehet, hogy AM3. 1994-es.
Valaki tud nekem adni egy rendes szervíz manuált, amiben robbantott ábrák is vannak? Nekem valahogy mindíg a light verziók jönnek le :S
Sziasztok. A kérdésem az lenne, szerintetek melyik láncot vegyem? D.I.D vagy JT, melyik a jobb, ha esetleg van tapasztalatotok. Köszi.
félreértettél. Van 2-es, hibátlanul, minden további nélkül beveszi. A 3-ast nem veszi be 2esből, csak ha letölöm picit, és úgy húzom fel, úgy is csa ritkán. Hogy 4-esbe rakjam kétszer kell fölhúzni a kart, és ugyanígy az 5tössel is. vmi tipp?
hm ez jo
Hát nekem a kuplung dekli alatt volt, és kb. 8-10-es furatú, és kb. 16-20mm átmérőjű. Vastagsága max 0,7mm lehet, de most nincs előttem, hogy lemérjem. A kopásnyomokból egyértelműen kiderül, hogy valamilyen forgó alkatrész távtartója lehetett. Ja, és amikor leengedtem az olajat, max fél deci jött le a langyos motorból. Most 80W-90 van benne, és nagyon nehezen indul be. Indítás pöcc röff, majd kb 30mp után leáll. Újraindítás után folyamatosan lefullad, ha nem húzom a gázkart. Kb. 10 percig kell forgatni,mire annyira bemelegszik a motor, hogy ne álljon le.
azon sajna nem segit a drága váltó olaj!Valami kopás hajlás van a váltószerkezetbe.valószinü a kapcsoló villa el van hajolva.De ha egyáltalán nem veszi az is meglehet hogy a fogaskereken lévö kapcsoló köröm le van törve azért nincs kettes
A vízpumpán "szok" lenni egy alkalmas csavar. Kicsit jobbra balra megmozgatod a motort leeresztés közben kicsit több lé jön ki belőle.
Alátét beesésnél fog felverődés is előfordulhat, amikor megzabálja az alkatrészt. Ez is kopoghat. Ebben az esetben zégergyűrű csavar egyebek is kerülhettek a blokkba. A mérete alapján próbáld beazonosítani melyik alátét lehet ez. Lehet akár régebbi szerelési hiba eredménye, vannak emberek akik képesek egy szimering cseréből százezres kárt csinálni.