Valaki tud abban segíteni, hogy kínai AM6-os blokkra lehet rakni másik hengert? Úgy tervezem, hogy egy 70-es vashengert ( aki tud eladót szóljon ) rakok rá a gyári főtengelyére, aztán bírja ameddig bírja, van tartalék főtengelyem.
Tehát a fő kérdésem az lenne, hogy passzol-e az AM6-ra szerelhető henger erre a blokkra is?
Előre is köszi!
Azt is kellene tudni mennyit kotyog, meg milyen dugattyút vettél hozzá. Fél milliméter tengely irányú játék nem tud gondot okozni. A dugattyú lehet robogóba való vagy egyszerűen csak nagyobb méretű ami a hajtókar méretét esetleg nem követi.
ÜDv! Olyan kérdésem lenne, vettem dugattyú szettet, felfurták a hengerem itthon vannak a cuccok és raknám össze.. de a dugattyú jobra-balra kotyog a főtengelyen.. Ezelött mikor szétszedtem a régi dugattyu nem volt hézagolva.. ebből ki indulva nem gondoltam hogy egyáltalán hézagolni kellene(mint pl a Simson) lehet abbol gondom hogy ott nincs ki hézagolva?
félreértettél. Van 2-es, hibátlanul, minden további nélkül beveszi. A 3-ast nem veszi be 2esből, csak ha letölöm picit, és úgy húzom fel, úgy is csa ritkán. Hogy 4-esbe rakjam kétszer kell fölhúzni a kart, és ugyanígy az 5tössel is. vmi tipp?
Hát nekem a kuplung dekli alatt volt, és kb. 8-10-es furatú, és kb. 16-20mm átmérőjű. Vastagsága max 0,7mm lehet, de most nincs előttem, hogy lemérjem. A kopásnyomokból egyértelműen kiderül, hogy valamilyen forgó alkatrész távtartója lehetett. Ja, és amikor leengedtem az olajat, max fél deci jött le a langyos motorból. Most 80W-90 van benne, és nagyon nehezen indul be. Indítás pöcc röff, majd kb 30mp után leáll. Újraindítás után folyamatosan lefullad, ha nem húzom a gázkart. Kb. 10 percig kell forgatni,mire annyira bemelegszik a motor, hogy ne álljon le.
azon sajna nem segit a drága váltó olaj!Valami kopás hajlás van a váltószerkezetbe.valószinü a kapcsoló villa el van hajolva.De ha egyáltalán nem veszi az is meglehet hogy a fogaskereken lévö kapcsoló köröm le van törve azért nincs kettes
Alátét beesésnél fog felverődés is előfordulhat, amikor megzabálja az alkatrészt. Ez is kopoghat. Ebben az esetben zégergyűrű csavar egyebek is kerülhettek a blokkba. A mérete alapján próbáld beazonosítani melyik alátét lehet ez. Lehet akár régebbi szerelési hiba eredménye, vannak emberek akik képesek egy szimering cseréből százezres kárt csinálni.
Eltört a sztenderem
hol találok én ilyet és mennyiért? 98as évjárat érdekel
Valaki tud abban segíteni, hogy kínai AM6-os blokkra lehet rakni másik hengert? Úgy tervezem, hogy egy 70-es vashengert ( aki tud eladót szóljon ) rakok rá a gyári főtengelyére, aztán bírja ameddig bírja, van tartalék főtengelyem.
Tehát a fő kérdésem az lenne, hogy passzol-e az AM6-ra szerelhető henger erre a blokkra is?
Előre is köszi!
ettől persze, még nem illik dülöngélnie sokat.
Csavarással lehet ellenőrizni, ha csvargatható alul kottyan csvarásra, akkor felóújítás.