Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát tzr-nél a gyári áttétel 11-47, amikor fojtást kiveszik akkor szoktak 12-eset rakni de nálad sztem 13-as kell
Amúgy meg azt sem tudjuk, mit szeretnél. Gyorsulni, vagy végre kellene.
Inkább a tzr topikban próbáld, ott jobban tudják, hogy mi a gyári áttétel
Hali!
Tudom nem ide kéne irnom,de itt van élet ahogy látom.
Egy 12es vagy /13as/ első lánckerékhez mekkora passzolna hátra?Vagy hol tudnák utánna nézni?Olyan irjon aki már próbálta.Henger nem gyári,tehát erő az van.
Előre is köszönöm a válaszokat!
így volt, ahogy mondtátok! annyi, hogy nem mentem vele! mert legutoljára mentem és feltöltöttem, majd lezártam és annyi..de most megoldódott a probléma!
Hello! :)
köszi, ez megoldotta a problémát :)
Kössz a válaszokat.
Ezért kérdeztem meg mert mindeki mást mond xD
Meg C-3-as legyen minimum
Mindenki másra esküszik.. Koyo vagy SKF. Szerintem.
Üdv
szerintetek milyen márkájú csapágyakat tegyek 70 es DR hengerhez?
Vagy feltöltötted, és nem vártad meg míg a termosztát nyit, lekupakoltad, nem ellenőrizted, így max félig volt a rendszer. Tölts utána, kupakold be, menj egy kanyart, hogy bemelegedjen, és utána ellenőrizd, ha kicsi fogy tölts utána, ha nem fogyaszt többet akkor oké, ha igen, akkor a vizet a vátlóban, vagy a kipuban keresd
A kiegyenlítőben nincs vagy egyáltalán nincs benne? Próbálj meg után tölteni. Amúgy víz nélkül nagyjából az első 10 percben megszorulna. Szóval valószínű van benne, csak kevés.
Sziasztok!
van egy kis "gond" mivel az a baj, hogy tél előtt feltöltöttem fagyállóval a gépet, most néztem és eltűnt belőle ...na most sehol se látok repedést, se folyást akkor hova tűnhetett?
Testre?
Sziasztok a kérdésem az lenne hogy a trafóra megyen 4db vezetés és 2db jön ki az egyik a ügyebár a szikra a másikon meg van egy 6-os csavarnak saru. ez nekem le volt szigetelve . hova kell kötnöm ?
Köszi. Mindíg lejön segíteni, amúgy Golyónak Hívom
Nagyon szépen rendbe teszed a vasat! Minden elismerésem... A macsek is aranyos :)
Köszi. Még nem "énekel", majd csak jövő héten, mert a karbinál lévő hőzáró gyűrű még esztergában van. A henger tényleg megérett már a cserére, de ha lehet akkor még felújjíttatom, hogy legyen egy tartalék, ha nem akkor meg kuka
Lenne egy FONTOS kérdésem!
Azt szeretném kérdezni, hogy a villám el van-e hajolva vagy gyárilag ilyen?
Itt van pár kép :)
Azért látom nálad is lepusztult állapotban volt már a hengerszett
Vagány. Énekel is már?
Tettem fel pár új képet
Megmértem, 0,2 volt mindkettőnél a hézag, tehát összeraktam. Köszi a válaszodat
Helló tudna valaki segiteni mert nálam meg állt a tudomány.Van egy egy 50ccm kétütemű apriliám,mentem vele kb 35km leálitotam aztán kb1 óra múlva már nem akart beindulni,nehezen de beindítotam de menet közben néha be durrogott mint ha után gyújtása lett volna aztán meg mintha nem kapna elég anyagot elkezd hörögni rángatni aztán mintha semmi baja nem volna kb vagy 20 másod percig mint az óramű,aztán rángatás -durrogás-óramű felválva és igy ment haza a lábán.Itthol levetem a karburátort kifuvatam kitakaritotam meg néztem a gyertyát tiszta nem olajos nem kormos a szikra kékes szinű de azért kicseréltem,meg néztem a membrámot forgatam a motort vákumnál nyitott nyomásnál zárt ahogy kell levetem a kipufogot a rezobol a kokszot kiégetem ki takaritotam de mégsem akar be indulni pedig szikra van a gyertya benzines.már ott tarok hogy leveszem a tankot és ráboritom a benzit belöle és felgyújtom mert most kapott új dugott gyűrűt főtengely csapágyakat szimeringeket 200km ment minden hiba nélkül fagyban is egyböl be indult és akkor jön ez.