hali, nekem az lenne a kerdesem, h ha kipufogot akarok cserelni a motoron, mit kell meg cserelni, nagyobb nyomatekot akarok elerni, esetleg gyorsabb tempot, es kb mennyibe kerulne? koszi
hello mindenki!
egy rovid kerdes:-D a kormanynal van egy csavar, amit vagy elhagytam vagy kieesett, nemtudom eldonteni:-S a lenyeg hogy nincs meg
mit csinaljak vele? jarjak egyaltalan? hazajottem vele, minden mukodik es egybe maradt...
csak 5 ezres fordulat korul neha valami furcsa hang halhato...
mintha egy tu zorogne
így van... én is pontosan ezért csinálom a szarjaimat magamnak.
Elvitték a motort szervízbe mielőtt elhoztam, elv "zsír új" am5 blokk került bele.
Sajnos ez már meghazuttolta magát, mert az egyik blokkfélbe bele van ütve az am3, úgyhogy mostmár nem merek bízni benne...
Holnap mennek ismerősök rámolni a műhelybe...
Hát ez az... azért kérdezek én is ennyit, mert mindent magamnak szerelek meg. Lehet, hogy 3-5x annyi ideig tart, de legalább szép lassan az ember tisztában lesz a vas lelki világával, és ha baj van, hamarabb rájövök, hogy mi lehet a bibi, és hogy javíthatom ki.
Most, pl. egyértelművé vált, hogy nem úszom meg a blokk szétszedése nélkül
Úgy tűnik nekem is... Beleraktam a 6ezres váltóolajat és még mindig szar... 2-estből nem vált föl 3.ba, ha sikerül akkor 4.-be és 5.-be csak kétszeri váltókar felhúzással vált be... mi legyen? 300km-s blokk. fasz kivan h nem lehet megbízni már egyik szerelőben sem...
Köszi, légtelenítettem a vízrendszert rendesen, és hirtelen teljesen jó lett :)
Viszont:
Továbbra is kopog, csak kevesebbet... a kuplung oldalon minden rendben volt, Valvoline 80W-90 olajjal feltöltöttem leeresztés után persze. Sajnos úgy tűnik, tényleg szét kell majd kapni a teljes blokkot.
Tuji ma engedtem le a hűtővizemet mert cserés lesz.
Sajna nem fűtött a garázs ahol telelni fog!
& ahogy leengedtem akkor vettem észre,hogy egy nagyon picike
kis olaj foltot láttam a tetején.
Ez mire utal?
Szimering csere lesz esedékes?
Hol szivároghatott bele az olaj?
Nos utána néztem neked,mert nem hagyott nyugodni a dolog!
Nehogy hülyeséget írjak,de nem!
Átváltva a 820 köb cm amit írt az pontosan 8,2dl!
Remélem tudtam segíteni!
Valaki megtudná mondani hogy hogyan tudom leereszteni a hűtőfolyadékot a motorból és az egész rendszerből?
Köszi... :D
egy rovid kerdes:-D a kormanynal van egy csavar, amit vagy elhagytam vagy kieesett, nemtudom eldonteni:-S a lenyeg hogy nincs meg
mit csinaljak vele? jarjak egyaltalan? hazajottem vele, minden mukodik es egybe maradt...
csak 5 ezres fordulat korul neha valami furcsa hang halhato...
mintha egy tu zorogne
szóba lévén,hogy Rs-be lesz & nem harctankba...
Nem írnak róla rosszat & ár érték arányban is megfelelő!
http://olajborze.hu/spd/771/Gl...
http://www.manualedereparatie....
itt van javítva!
www.manualedereparatie.info.zi..." title="http://www.manualedereparatie.info/manuale/aprilia/aprilia_rs_50_www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">http://www.manualedereparatie....
& itt találod a magyart!
www.natix.hu/doc/rs_50.pdf
a kettőt simán össze tudod olvasni az oldalak alapján!
Elvitték a motort szervízbe mielőtt elhoztam, elv "zsír új" am5 blokk került bele.
Sajnos ez már meghazuttolta magát, mert az egyik blokkfélbe bele van ütve az am3, úgyhogy mostmár nem merek bízni benne...
Holnap mennek ismerősök rámolni a műhelybe...
Vagy nincs túl nagy jelentősége a márkának?
Most, pl. egyértelművé vált, hogy nem úszom meg a blokk szétszedése nélkül
Viszont:
Továbbra is kopog, csak kevesebbet... a kuplung oldalon minden rendben volt, Valvoline 80W-90 olajjal feltöltöttem leeresztés után persze. Sajnos úgy tűnik, tényleg szét kell majd kapni a teljes blokkot.
Sajna nem fűtött a garázs ahol telelni fog!
& ahogy leengedtem akkor vettem észre,hogy egy nagyon picike
kis olaj foltot láttam a tetején.
Ez mire utal?
Szimering csere lesz esedékes?
Hol szivároghatott bele az olaj?
Nehogy hülyeséget írjak,de nem!
Átváltva a 820 köb cm amit írt az pontosan 8,2dl!
Remélem tudtam segíteni!