Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kis cbr kb 60-ig úgy megy mint egy jobb karban lévő 70-es Simson.
(eccer meccseltem(hihi) kakucson egy ombréval innen a kiscibere fórumról vagy 20 kört, nem mondanám, hogy nyagyon ellépett volna egyenesben)
Az rs bekapja az 5-6 litert.
Nekem van első és hátsókerekem is, gumikkal, féktárcsákkal, aggyal.
Fehér, 2004-es, hibátlan.
ide írj: ms1964@freemail.hu
Hali. Érdekelne engem hátsó kerék. Jó állapotú használt, vagy új. Ha nem tudtok eladót, akkor valami árat kérnék, hogy kb mennyi.
Ja, megjöttek a LED-ek mindenhez:
A műszerfal villany nagyon jó, csak a fehér LED miatt kicsit fakóbbak a színek... nem zavaró.
A hátsó lámpa minden ledje világít, alapból kb. 40mA-t eszik, a féklámpával kb. 80mA-t. A fényerőbeli külömbség nem túl nagy, majd meglátom mennyire válik be az utakon. A búrát rendesen bevilágítja.
Az indexet magamnak csináltam powerLED-ekkel, indexenként 1-1 -el plusz egy soros ellenállattal, mert egyenlőre nem akartam nagyon belemászni az átalakításokba. (1 index 200mA-t eszik, 47ohmos 5W-os ellenállással. A fényereje kielégítő, de ez is kicsit fakóbb sárga lett. (pedig a led is sárga benne)
Egyenlőre ennyi, a tapasztalatok majd tavasszal :)
Majdnem ugyanezeket tudja az 50-esem is :) csak sajnos nincs hátsó lábtartóm, ill. a végsebesség nincs 100. Akkor maradok még mindíg a kicsi RS-emnél.
Igen 4ütemű én 80kg vagyok 115alattam a vége viszont 2személlyel folyamatos100as tempóval 2,8at evett nagyon gazdaságos viszont egy rs125sokkal jobban gyorsul biztos hogy több a végsebessége is meg többet eszik nemtudom mennyit de ez rs fórum és mindjárt lelőnek hogy hondázok a motorozás egyre drágább hobbi ha élvezkedni akarsz vegyél rst ha spórolni akkor cbr
Az a CBR 125 4 ütemű? Mennyire megy? Ha tényleg ennyit eszik, komolyan elgondolkozom rajta :)
Igen, nekem pont az évjárattal van bajom, 2003-asnál öregebbet nem akarok venni, nem is igazán tetszenek. Allergiás vagyok a számomra nem tetsző motorokra, most minek vegyem meg, ha nem olyan érzéssel ülök rá, hogy igen, na ez tetszik! :)
Legszívesebben én az RS2-esem 125-ös verzióját venném meg, a formavilága ezeknek tetszik a legjobban.
A fogyasztással kapcsolatban meg az a véleményem, hogy ez egy költséges hobbi ( legalábbis nekem ez hobbi ), aki nem 50-est vezet, az bizony tankolhatja rendesen a gépét. Nem mintha az én 50-esem nem enne meg 5-6 litert...
Egyelőre én is vacillálok, nem tudom mi lenne az olcsóbb, majd utána járok, hogy mennyibe is fáj az átalakítás, papírköltségekkel együtt.
Köszi hogy belinkelted de félreértettél én csak a véleményemet mondtam el nem venni akarok már van egy cbr 125 a lányomnak kicsi a szervizigénye és 2,5l/100km fogyaszt bár nem emlithető egylapon az aprilia 125el mind a kettő más karakter kimire gyúr kinek mi jön be mik a lehetőségei
+100eft
Pl:rs 123 1997es
+120-130 (annyit úgy is engedne)
RS 125 2003as
-Épp ezen kezdtem el gyúrni keményen az agyam,hogy hogy is lenne jó & szerintem is ez a helyes,amit te mondasz!
Max 100e ft kell & már is tudsz váltani,de szerintem ha engedsz
az évjáratból még akár 50e ft is elég!
200e már lehet kapni magyar papíros motorokat!
Mint pl: 1 NSR
null
- Jó most ne a színét nézzétek hanem azt a 2013.04.érvényes műszakit!
tevedsz. 120-ert mar akad... de annyival nem jobb mert 8-10-et eszik szemben pl az en 2,5-os atlagommal. maradok 50-esen.
kinek milyen lehetősége van mérlegelni kell a ráfordított időt pénz hogy melyik éri meg én eladnám az 50est és vennék 125öst de tetudod
Nagy macera, de olcsóbb, mint pl egy jó állapotú 125-ös RS-t venni. Mert azok 300 felett kezdődnek. De szólj ha tévedek :D
Nem olyan egyszerű ahogy elgondolod ha blokkot cserélsz 50ről 125re rendszámos lessz a vas regadó eredetvizsga kpm vizsga kell + átalakítási engedély dokumentációval stb nagyon macera szerintem.
Szerintem egy százasból futná egy használt blokkra meg egy kipufogóra nem? Plusz a műszakiztatás.
Mondjuk kíváncsi leszek mennyi lesz a különbözeti vizsga ára, mert ha vagy 100ezer, akkor inkább leteszem korlátlanra....
Majd ezután nézd meg,hogy el fognak szabadulni!
Úgy fel fogja nyomni a PAPIROS 125cc árát mint a fene!
Arról nem is beszélve hogy az 50cc árát ezzel alsóbb szegmensbe
szorítva!
Lehet, hogy többe kerül, mintha vennél egyet, mert már az árak elszabadultak :S
Ezaz végre egy jó hír :D Már gyűjtögetek is egy 125-ös poweres blokkra :D. Azt nem tudja valaki, hogy mennyibe fáj egy 50-es motort 125-ösre átíratni?
Biztos, hogy kell. Azon nem módosítottak semmit tudtommal. Viszont végre valami jó hír...
http://totalcar.hu/magazin/koz...
Jöhetnek a 75-80-as hengerek :) Persze csak akkor,ha valaki elvégezte a különbözeti tanfolyamot, és le is vizsgázott. Kíváncsi lennék,hogy ettől még a 125-ccm-re kell rendszám?
Hogyhogy? Csak nem megszavaztak vegre?
Sziasztok!
Na most már lehet vezetni 125-öst is hivatalosan:D
na de most akkor vegyünk másikat, vagy alakítassuk át 125re?:D?:D
mit csináljunk?:D?:D
nekem is szarakodika mailem...nekem is küldtekképet és semmi sem jött.....de akkor látom nemcsak ne kem szar....