Kis cbr kb 60-ig úgy megy mint egy jobb karban lévő 70-es Simson.
(eccer meccseltem(hihi) kakucson egy ombréval innen a kiscibere fórumról vagy 20 kört, nem mondanám, hogy nyagyon ellépett volna egyenesben)
Ja, megjöttek a LED-ek mindenhez:
A műszerfal villany nagyon jó, csak a fehér LED miatt kicsit fakóbbak a színek... nem zavaró.
A hátsó lámpa minden ledje világít, alapból kb. 40mA-t eszik, a féklámpával kb. 80mA-t. A fényerőbeli külömbség nem túl nagy, majd meglátom mennyire válik be az utakon. A búrát rendesen bevilágítja.
Az indexet magamnak csináltam powerLED-ekkel, indexenként 1-1 -el plusz egy soros ellenállattal, mert egyenlőre nem akartam nagyon belemászni az átalakításokba. (1 index 200mA-t eszik, 47ohmos 5W-os ellenállással. A fényereje kielégítő, de ez is kicsit fakóbb sárga lett. (pedig a led is sárga benne)
Egyenlőre ennyi, a tapasztalatok majd tavasszal :)
Igen 4ütemű én 80kg vagyok 115alattam a vége viszont 2személlyel folyamatos100as tempóval 2,8at evett nagyon gazdaságos viszont egy rs125sokkal jobban gyorsul biztos hogy több a végsebessége is meg többet eszik nemtudom mennyit de ez rs fórum és mindjárt lelőnek hogy hondázok a motorozás egyre drágább hobbi ha élvezkedni akarsz vegyél rst ha spórolni akkor cbr
Igen, nekem pont az évjárattal van bajom, 2003-asnál öregebbet nem akarok venni, nem is igazán tetszenek. Allergiás vagyok a számomra nem tetsző motorokra, most minek vegyem meg, ha nem olyan érzéssel ülök rá, hogy igen, na ez tetszik! :)
Legszívesebben én az RS2-esem 125-ös verzióját venném meg, a formavilága ezeknek tetszik a legjobban.
A fogyasztással kapcsolatban meg az a véleményem, hogy ez egy költséges hobbi ( legalábbis nekem ez hobbi ), aki nem 50-est vezet, az bizony tankolhatja rendesen a gépét. Nem mintha az én 50-esem nem enne meg 5-6 litert...
Egyelőre én is vacillálok, nem tudom mi lenne az olcsóbb, majd utána járok, hogy mennyibe is fáj az átalakítás, papírköltségekkel együtt.
Köszi hogy belinkelted de félreértettél én csak a véleményemet mondtam el nem venni akarok már van egy cbr 125 a lányomnak kicsi a szervizigénye és 2,5l/100km fogyaszt bár nem emlithető egylapon az aprilia 125el mind a kettő más karakter kimire gyúr kinek mi jön be mik a lehetőségei
-Épp ezen kezdtem el gyúrni keményen az agyam,hogy hogy is lenne jó & szerintem is ez a helyes,amit te mondasz!
Max 100e ft kell & már is tudsz váltani,de szerintem ha engedsz
az évjáratból még akár 50e ft is elég!
200e már lehet kapni magyar papíros motorokat!
Mint pl: 1 NSR null
- Jó most ne a színét nézzétek hanem azt a 2013.04.érvényes műszakit!
Nem olyan egyszerű ahogy elgondolod ha blokkot cserélsz 50ről 125re rendszámos lessz a vas regadó eredetvizsga kpm vizsga kell + átalakítási engedély dokumentációval stb nagyon macera szerintem.
Szerintem egy százasból futná egy használt blokkra meg egy kipufogóra nem? Plusz a műszakiztatás.
Mondjuk kíváncsi leszek mennyi lesz a különbözeti vizsga ára, mert ha vagy 100ezer, akkor inkább leteszem korlátlanra....
Majd ezután nézd meg,hogy el fognak szabadulni!
Úgy fel fogja nyomni a PAPIROS 125cc árát mint a fene!
Arról nem is beszélve hogy az 50cc árát ezzel alsóbb szegmensbe
szorítva!
http://totalcar.hu/magazin/koz...
Jöhetnek a 75-80-as hengerek :) Persze csak akkor,ha valaki elvégezte a különbözeti tanfolyamot, és le is vizsgázott. Kíváncsi lennék,hogy ettől még a 125-ccm-re kell rendszám?
(eccer meccseltem(hihi) kakucson egy ombréval innen a kiscibere fórumról vagy 20 kört, nem mondanám, hogy nyagyon ellépett volna egyenesben)