Sziasztok! Valaki megtudja mondani hogy Am6 os blokkba menyi hajtómű olaj kell ? Vagy a nivócsavarig kell feltölteni ?
És hol találom a hajtóműolaj leeresztő csavart ?
Köszön előre is segítségeteket !
jah meg elírtam...
az a "nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit nagyobb teljesítmény (?)." az "nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit KISEBB teljesítmény (?)." akart lenni:D, de szerintem az nem annyira észrevehető.
Hát elég sok oka lehet, először nézd meg, hogy van-e szikra. Kiveszed a gyertyát, beteszed a gyertyapipába, hozzáérinted a blokkhoz és ráindítasz. Nézd meg a gyertyát, hogy milyen színű, vagy hogy nem-e retkes, lehet hogy csak beköpte a gyertyát.
Sziasztok!
Megint van probléma van:S
Nem indul a motor...
tegnap előtt mentem vele, hazajöttem leálítottam, ma menni akartam és vele és csak köszörülte, de nem indult be, majd már nem is indul az öndítóra, betolni se lehet, akkor mi lehet szerintetek a gond?
Miben van a kételkedés? a 80 -asban vagy a malossiban vagy a nicasilban?
Nicasilról annyit, hogy nem lehet fúrni. Ha kisebb szántás van a hengerbe akkor valamit lehet vele csinálni, mert mikor bevittem egy helyi motorosboltba a hengert akkor azt mondták, hogy eltudják küldeni Pestre, megnézik hogy lehet-e vele csinálni valamit. Valamit magyaráztak, hogy mit, meg hogyan, de nem érdekelt, meg nem is nagyon emlékszem és nem is akartam napokat várni rá úgyhogy én inkább újat vettem. Ha nagyobb a szántás benne akkor kuka, újra nicasilozni szerintem nem lehet olcsó dolog mert nem csinálják minden utca sarkon. Esetleg vas persely, de én azt nem csinálnám, mert a perselyt le kell gyártatni az 20-25 ezer környéke, nekem ennyit mondtak rá, és akkor még nincs dugó az árban... na meg nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit nagyobb teljesítmény (?).
Ha ép a henger akkor legfeljebb túlméretes dugót lehet bele tenni, előtte a hengert hónolni nem árt. Sok helyen olvastam, hogy a nicasilos hengerek többet bírnak mint a vasperselyes hengerek.. erről annyit, hogy a dugót 15-20ezer kilométerenként amúgy is cserélni kell. Szóval szerintem mindegy, mindkettőnek meg van az előnye és a hátránya.
Nagyjából ennyit tudok a nicasilról. Majd valaki kiegészít ha lemaradt valami.
Én írtam,hogy 55w-al szépen világít. Én már így vettem a mocit, és a múltkor kiégett, 1 év után, és kicseréltem. Azóta sincs semmi baj. szívlámpás rs-em van.
Sose szerettem a delejt :). Érdemes lesz utána néznem, mert nagyon elfelejtettem. Abból indultam ki hogy izmosabb gépekhez vastagabb kábeleket alkalmaznak a kábelek melegedésének csökkentésére.
aprilia rs 50hez kellene onindito...a motor 98as evjaratu.
mennyibe kerulne amugy?
koszi a segitseget:-)
Köszi mégegyszer !
& igen a csavarig kell felöntened,csak arra ügyelj hogy a motor
vízszintesen álljon! ;)
És hol találom a hajtóműolaj leeresztő csavart ?
Köszön előre is segítségeteket !
az a "nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit nagyobb teljesítmény (?)." az "nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit KISEBB teljesítmény (?)." akart lenni:D, de szerintem az nem annyira észrevehető.
Valaki tudna segiteni mint ami a képen van?
Megint van probléma van:S
Nem indul a motor...
tegnap előtt mentem vele, hazajöttem leálítottam, ma menni akartam és vele és csak köszörülte, de nem indult be, majd már nem is indul az öndítóra, betolni se lehet, akkor mi lehet szerintetek a gond?
Nicasilról annyit, hogy nem lehet fúrni. Ha kisebb szántás van a hengerbe akkor valamit lehet vele csinálni, mert mikor bevittem egy helyi motorosboltba a hengert akkor azt mondták, hogy eltudják küldeni Pestre, megnézik hogy lehet-e vele csinálni valamit. Valamit magyaráztak, hogy mit, meg hogyan, de nem érdekelt, meg nem is nagyon emlékszem és nem is akartam napokat várni rá úgyhogy én inkább újat vettem. Ha nagyobb a szántás benne akkor kuka, újra nicasilozni szerintem nem lehet olcsó dolog mert nem csinálják minden utca sarkon. Esetleg vas persely, de én azt nem csinálnám, mert a perselyt le kell gyártatni az 20-25 ezer környéke, nekem ennyit mondtak rá, és akkor még nincs dugó az árban... na meg nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit nagyobb teljesítmény (?).
Ha ép a henger akkor legfeljebb túlméretes dugót lehet bele tenni, előtte a hengert hónolni nem árt. Sok helyen olvastam, hogy a nicasilos hengerek többet bírnak mint a vasperselyes hengerek.. erről annyit, hogy a dugót 15-20ezer kilométerenként amúgy is cserélni kell. Szóval szerintem mindegy, mindkettőnek meg van az előnye és a hátránya.
Nagyjából ennyit tudok a nicasilról. Majd valaki kiegészít ha lemaradt valami.
http://www.kepesmotor.hu/april...