Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello megvan még a hengered? és ha igen mennyibe adnád? és van e vmi hibája?
Nekem van hozzá vadi új 15 000ft+posta
sziasztok!
aprilia rs 50hez kellene onindito...a motor 98as evjaratu.
mennyibe kerulne amugy?
koszi a segitseget:-)
Köszii ! Jó most közbe megint ránéztem a motorra és megtaláltam a leeresztőt .. :D
Köszi mégegyszer !
A leeresztő csavar értelem szerűen a bolok alján található.
& igen a csavarig kell felöntened,csak arra ügyelj hogy a motor
vízszintesen álljon! ;)
Sziasztok! Valaki megtudja mondani hogy Am6 os blokkba menyi hajtómű olaj kell ? Vagy a nivócsavarig kell feltölteni ?
És hol találom a hajtóműolaj leeresztő csavart ?
Köszön előre is segítségeteket !
Értem,köszi a segítséget!
jah meg elírtam...
az a "nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit nagyobb teljesítmény (?)." az "nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit KISEBB teljesítmény (?)." akart lenni:D, de szerintem az nem annyira észrevehető.
Nem kell tőle félni, olajat nem kell tőle spórolni és akkor minden ok lesz. Amit a galériáim között látsz, annak az olaj lett a végzete.
Köszi a választ.A nicacilban volt/van a kétely!
http://www.sportmotor.hu/motor...

Valaki tudna segiteni mint ami a képen van?
Hááát a gyertya csere megvolt, az se segített rajta :S de már elvitte a motort....majd meglátjuk mi lesz vele!
Hát elég sok oka lehet, először nézd meg, hogy van-e szikra. Kiveszed a gyertyát, beteszed a gyertyapipába, hozzáérinted a blokkhoz és ráindítasz. Nézd meg a gyertyát, hogy milyen színű, vagy hogy nem-e retkes, lehet hogy csak beköpte a gyertyát.
Sziasztok!
Megint van probléma van:S
Nem indul a motor...
tegnap előtt mentem vele, hazajöttem leálítottam, ma menni akartam és vele és csak köszörülte, de nem indult be, majd már nem is indul az öndítóra, betolni se lehet, akkor mi lehet szerintetek a gond?
Miben van a kételkedés? a 80 -asban vagy a malossiban vagy a nicasilban?
Nicasilról annyit, hogy nem lehet fúrni. Ha kisebb szántás van a hengerbe akkor valamit lehet vele csinálni, mert mikor bevittem egy helyi motorosboltba a hengert akkor azt mondták, hogy eltudják küldeni Pestre, megnézik hogy lehet-e vele csinálni valamit. Valamit magyaráztak, hogy mit, meg hogyan, de nem érdekelt, meg nem is nagyon emlékszem és nem is akartam napokat várni rá úgyhogy én inkább újat vettem. Ha nagyobb a szántás benne akkor kuka, újra nicasilozni szerintem nem lehet olcsó dolog mert nem csinálják minden utca sarkon. Esetleg vas persely, de én azt nem csinálnám, mert a perselyt le kell gyártatni az 20-25 ezer környéke, nekem ennyit mondtak rá, és akkor még nincs dugó az árban... na meg nagyobb súrlódás = nagyobb hő, és talán egy picit nagyobb teljesítmény (?).
Ha ép a henger akkor legfeljebb túlméretes dugót lehet bele tenni, előtte a hengert hónolni nem árt. Sok helyen olvastam, hogy a nicasilos hengerek többet bírnak mint a vasperselyes hengerek.. erről annyit, hogy a dugót 15-20ezer kilométerenként amúgy is cserélni kell. Szóval szerintem mindegy, mindkettőnek meg van az előnye és a hátránya.
Nagyjából ennyit tudok a nicasilról. Majd valaki kiegészít ha lemaradt valami.
Sziasztok!Egy 80 as malossi nikacilos henger mennyire birja a gyűrődést?
Van most is egy 2005.-ös évj.Gyönyörü gép 265 e ft irányárban.Részletesebb leirást találsz az eladó cuccaim között az adatlapon
hello megvan-e még a henger? és ha megvan...van váll a hengernek? és minarelli am6os motrra jó?
szívlámpás rsed nem lesz valamikor?:d
Én írtam,hogy 55w-al szépen világít. Én már így vettem a mocit, és a múltkor kiégett, 1 év után, és kicseréltem. Azóta sincs semmi baj. szívlámpás rs-em van.
Sose szerettem a delejt :). Érdemes lesz utána néznem, mert nagyon elfelejtettem. Abból indultam ki hogy izmosabb gépekhez vastagabb kábeleket alkalmaznak a kábelek melegedésének csökkentésére.