Van valakinek eladó, Aprilia rs50-re első jóállapotú féknyerge?
Mindenféle boltot összejártam, és mindenhonnan elhajtottak, hogy ehez nem létezik felujjítószett. És 24 ezer Ft ért nem óhajtom megvenni az újjat.
oké, megvárom :) köszönöm a tanácsokat :) ha még lesz valami, úgyis írok :D
annyit tudok a kipufogóról, hogy sokkal csendesebb, mint a gyári, mert másképp áramlik ki a gáz rajta! ennyi!
Viszont, ma a szerelő ad egy normális gyertyát!
Nem gond, hogy felvettél. Kipufogóra ugyan azt tudom mondani amit Tuji. De ha nem értesz hozzá, akkor várd meg inkább a bejáratás végét, az a biztos. Alacsony hőértékű gyertyával nem bajlódnék mert nem tud ön tisztulni a gyertya, ezért lerakódik rá a korom.
Értem. Nem volt annyira hideg kellemes 20-on pár fok. Remélem mindenesetre, hogy nem lesz nagy baja, egy 15 be megállhatna szervízzel együtt :)
Köszönöm az információkat... akkor mindenképpen tolom oda.
Fehérváron esetleg tudsz megbízhatót?
A hangtompító is a kipufogó része beleszól a működésébe. Amennyiben nagyon hasonló akkor nem okoz problémát, ha nagyon különböző akkor vélhetőleg másképpen fog működni a kipufogód. Ebben az esetben inkább járatás után rakd fel.
10 perc állás hideg indításnak számít?
előtte érdről jöttem vele. elindult majd 200m után fulladt és már akkor nem nagyon tudtam váltani sem. ha rugótörés az kb. mibe fáj?
Legjobb esetben túl sűrű a váltóolaj, főleg hideg blokk esetén. Lehet rugótörés, kuplungagy beverődés lamella törés. Mondjuk a hideg indítás trükkös volt az enyémen is a gyári porlasztóval. Viszont, ha menet közben köpi be a gyertyát akkor lehet, hogy a hengere is ratyi . Esetleg még a kuplung oldali szimeringen keresztül szívhat váltóolajat.
Nézelődtem valószínűleg azért nem indul mert beköpte a gyertyát.
Viszont a kuplung nem emel ki, hiába húzom be a kart nem tudom betenni egyesbe. illetőleg ha sikerül ugyebár akkor tolásnál érzem, hogy fogja a motor, viszont hiába húzom meg a kart, nem emeli ki 1-esből a motort. ötlet esetleg? Remélem nem nagy a baj.
Köszi:P
elgondolkodtató ez is :) de mindenesetre, ha nem muszály nem pörgetem :) Most már akkor úgy néz ki, hogy minden oké lesz a motoron, csak egy normális hőértékű gyertyát kap és minden fasza lesz :P
Először is, hálás vagyok a segítségért, felvettelek msnre, ha nem gond!
másodszor, a kipufogóra van valami javaslat? hogy most tettesem e fel, vagy csak a bejáratás után, mert állítólag addig míg nem kopnak össze az alkatrészek addig csak lerakodik a sok kosz, meg olaj és később probléma lesz belőle! Szerinted így van?
akkor lassan fogom én is bejártani..:) vagyis alacsony fordulaton! :) de az új gyertyával, ami még nem is 9es hőértékű királyul indul :D
Majd még írok, hogy haladok :)
szacsomotor@freemail.h