Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszonom a gyors valaszt, szerintem hargerolni fogok egy ilyen szerkezetet... csak jussak vegre egy esztergagep kozelebe :)
Akkor tenyleg a gyertya helyere kell betekerni? Vagy mashol kell merni?
Alapvetően autó és motor szerelőknek "szok" lenni ilyen műszerük. A mezei mérőórától a visszacsapó szelep különbözteti meg. Amely szelep megtartja a maximális nyomást (pl. belsőben lévő szelep, leolvasás után leereszthető a nyomás). Nem létszükség, de megkönnyíti a leolvasást. 4bar környéke nyomások egyes motorokon már a beindulás képtelenséget jelentik. 12 fölött már egészen jónak lehet mondani.
Hogy lehet kompressziot merni? Hol kell, es milyen ertekbol mire lehet kovetkeztetni? (Jol tudom, hogy a gyertya helyere kell betekerni a nyomasmerot?) Egy sima 10-14 bar-os nyomasmero is alkalmas a feladatra, ha a megfelelo csatlakozast megoldom?
eladó motorgumik:
Pirelli Diablo Corsa III. 120/70 zr17 90%-os 6000ft
Michelin A59 110/80 zr17 90%-os 5500ft
Bridgestone Battlax 120/60 zr17 60%-os 2000ft
Szia!TNT RACING főtengelyről tutsz valamit?Azt irják,hogy 16 ezerig stabil,de én nem ismerem..
kösz picit megy az angol
így van, a 130 már túl vastag erre a felnire
nekem 100as van hátul, az elég hurka
mekkora nyomásnak kell benne lennie?
Ha kevés akkor egy gyűrű csere megoldja a problémát vagy meg is kell fúrni közben kiderítettem hanyas a henger és valóban 80-as top henger van benne rózsaszín .
Jaja!
Majd jövő nyáron is tuti megyek át párszor.
130/70 R17
De,le fogom cserélni mert egy nagy rakat szar!
Az előző tulaj rakta fel!
Én 120-ast akarok rá!
Szerintem sokkal ésszerűbb a 120-as
Gyertya vizit támpontot ad arra, hogy sokat vagy keveset kap a motor. Amúgy vélhetőleg kopott a motor. Akkor veszti el a magasabb fordulatszám tartományt. Ez sűrítési végnyomás méréssel ellenőrízhető.
megnézem köszi
nincs
hát ez érdekes...
Valószínűleg rosszul van beállítva a karbid és nem jó a benzin-levegő arány. De még az is lehet hogy falsot szív valahol... igazából így látatlanba ennyit tudok mondani, próbáld meg h kicsit nagyobb főfúvókát raksz a karbiba, és nézd meg úgy mit csinál a gép. Ha jobb vagy rosszabb lesz, akkor tényleg a keverékkel volt a gond. Ha nem változik semmit akkor passz...
Ez magyar nyelvü!De oda van bizva!
Nekem van egy arrow újszerü karbon végem 10 000ft
Akkor inkább vegyél újat 10 000ft az ára ha kell kell ha nem nem!
hogy lehet ezeket a dolgokat hangolni ?
nekem jelenleg 18-as karbi van rajta meg elméletileg 80-as hengerrel vettem.(de az előző tulaj a karbira is azt mondta hogy 21-es van rajta így rejtély) megyen rendesen de 6-ban egyszerűen nem pörög többet 8500-9000 nél , és amikor a többi sebességben tolom neki rendesen 10től többet nem tudok ki hozni belőlle. néha meg meg indúl 6-ban 9k fölé de mintha elfogyna az üzem anyag nem értem.
Elég sok mindentől függ. Milyen a henger, kipu, hangolás...
ezt így nem lehet megmondani
szia plexid nincs véletlenül?
Sziasztok 24-es karbit próbált már valaki?21-essel mennyit pörög?
Hello !

Elromlott a mocim km óra megható része, nem tudna valaki akár használtat is. (Aprilia RS50 Extrema 1995-ös)
Ja igen...emléxem már..ott állt kinnt a zöld Rs-ed.
Dirtyfree, típustárs
Milyen gumma van neked hátul? egész szélesnek tűnik
Mekkora?
Nem ma,hanem kb 2-3 hete