Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet hogy karburálási vagy kenési gond okozta.
Az én bejáratásomnál 300km körül már forgattam 8-9 körül néha a motort, persze nem hosszú távon. Szóval mindenképp nézz rá a karburálásra, nehogy így járj megint.
Mindenki tanuljon a hibámból!
nincs 1hete,hogy felujjítottam az rs-emet kb 300km-t mentem vele,szelíden nem forgatva. Ma mikor jöttem haza suliból megnéztem mit menne a gép és kb 90nél 10ezres fordulaton szépen meg is ragadt! Vártam,h hüljön kicsit és végül hazahozott ugyanúgy megy hangja sincs,nemtudom minek lett baja henger v dugónak. Senki ne forgassa a járatós motort 8ezerig mert úgy jártok mint én! oda az új vertex dugóm szerintem!
Köszi a választ :)
Köszi :)
Azt nézd meg mit cseréltek újítottak fel rajta. Nagy teljesítményű motor gyorsan kopó alkatrészekkel. Ha semmit nem újítottak fel rajta, csak lelakták, akár 70K is lehet a teljes felújítás. És nem nagyon tudod kikerülni a dolgot. Szarrá kopva is 8,5 lóerőt lead de csak a dugattyú+felfúrás 17-20K. És nem érdemes gyártási selejt alkatrészekkel próbálkozni bele.
Ha az izzok nem egtek ki, akkor egy multimeterrel ellenorizheted, hogy eljut-e egyaltalan a 12V az izzokig. Ha egyikhez sem, es egyszerre szalltak el, akkor erdemes a kulcsos kapcsolo korul meregetni, mert lehet, hogy ott nem kapcsolja fel a villanyt. (Nem tudom a tied melyik evjarat, nekem legalabbis a kulccsal kell a vilagitast felkapcsolni.)

A mellekelt huzalozasi rajzon konnyen at lehet tekinteni, merre megy a delej az izzokhoz a szines kabeleken.
Menet közben elszállt az első világítáaom , és a hátsó is .. féklámpám van csak (mivel aksival megy ) . Szétszedtük , de mivel nem vagyunk szerelők sokmindent nemtudtunk csinálni . Szerelő meg pár hét mulva lesz csak.Vki ötlet ?
Üdv! Először is nézd meg a vázat,hogy sérült-e mert ha balesetes akkor már felejcsd is el,ha váz rendben blokknál ellenőrizd,hogy miután kerültél vele mennyire melegszik leállításnál hallasz-e vmien hangot 6-7ezres fordulat felett ciripelés ill más oda nem illő hangot :)
És persze megnézheted,hogy kipörög-e rendesen kb 9-10k
Hello Aprilia rs 50 vásárlása esetén miket kell főképp megnézni mikre kell ügyleni hogy ne szenvedjek vele később?
Üdv!
1olyan kérdésem lenne hogy 12/44 áttétellel 10ezres fordulaton 90körül gurul a mocim. végsebessége nemtudom mennyi lehet mert nem szeretem csutkázni és még nem is csutkáztam ki:)
Na szal,ha vennék előre 13as lánckerót v 14eset mennyit javítana a helyzeten? a motor gyári kipuff karbi. henger 50ccm vertex dugóval.
Hali!

Gilardoni 2 Nicasilos henger 50 ccm kifogástalan állapotban és egy malossi szívócsonk eladó. A hengerbe egy alap dugattyú kell(40.3 mm). AM3456 motorokba, főleg RS50be ajánlom,de más ilyen blokkal szerelt mociba is jó, nem fojtott, nem kókányolt, garantált állapot.. Ár: 6000 Ft+posta, szivócsnonk1000 Ft.

Ha valakit érdekel jelezzen itt vagy a meszaroslaj@freemail.hu-m
köszi
és pustai úton utánvétellel tudom megoldani
a szoknya átmérője 5,5 cm
A bővített kipunyíláshoz megcsináltam az égéstér átalakítást. Kúpos égésteret esztergáltam, mert azt könnyű előállítani. Most már megvan a megfelelő sűrítési viszony sokkal rugalmasabb és erősebb a motor kevésbé melegszik (legalábbis a gyertyáról eltünt a vörös szín), értelmezhető gyertya képe lett. Még sokal, de majd 900km környékén elkezdem állítgatni. Most 470km van benne. Igazából nem véletlenül csinálják a gyári cuccokat nehezen átalakíthatóra. Inkább vedd meg a tuning cuccot alapon. Ha betéttel pozicionáló stiftekkel méretes O gyűrűkkel csináltattam volna meg biztosan belekerült volna 20K-ba annyiból meg már majdnem kijön egy új hengerszett.
Meg van. Össz. km állásnál hosszan MODE gomb, gyújtásról le (közben tartani kell a MODE gombot folyamatosan), majd gyújtásra vissza és addig tartani a MODE gombot, míg el nem tűnik. Ennyi.
Km óra felett azt a "szerviz kulcsot" ellehet valahogy tüntetni? Vagy azt csak szervizbe tudják?
Azért meg kell válogatni hová viszi az ember a hengerét furatni. A Zichy utcában eszterga gépen smirglivel " hónolt " az ember. Elbeszélte az időt így aztán egy mérettel nagyobb lett a hengerem. Namost két szar dugattyúról volt szó nem volt érdekes. Bele akarsz rakni egy jó dugattyút már nem mindegy, hogy hengerfúró gépen és hónoló gépen alakhelyesre és megfelelő felület kialakítással készül a dolog vagy smirgliznek rajta egyet. Élettartamban nagyon nem mindegy. Ha olcsó dugattyút akarsz belerakni a motorodba legalább jó gyűrűvel tedd. A dugattyút lehet illeszteni, de a szar gyűrű az az is marad.
Igazat adok! Az világos,hogy a kisipari dolgok sosem olyanok mint a gyári. Viszont fele annyiba kerül. Ha lenne pénzem, tuti új hengerszettet vennék Átmeneti megoldásként esetleg gyári dugyattyú fúrt hengerrel. Ez egyébként egy vashenger. A fúrást annyira csak nem tudják elszarni! Vagy az nem jelent semmit, hogy ebből él?
Üdv!
üdv bocs h nem válaszoltam a henger jónak a látszik tehát nem huzagos és a dugó is jo reméljük!?..érdekelne a henger szoknya átmérő és a postaiut menne e.....?
ELADÓ:19-es dellorto karbi akit érdekel írjon
Köszi az infót.
helló!

szerintem a 75 köbcentis hengerhez ne öntess dugót az úgyse bírná semeddig sem az iylen kisipari cuccok nem a semmiér kerül egy rendes dugó 15-20ezer ftba ( top dr polini stb).
a régi motorkba tökéletes volt a kisaipari öntött dugó danuvia pannónia és társai.

ottvannak az ambika dugattyúi elvileg valami török gyártmány de nemcsak én tapasztaltam már mennyire silány a minősége nem egy galéria van fen a sportmotoron is róla nem egyezik a tömege az eredetivel hamar kopik törik.

szerintem ha hosszú távra tervezel inkább szánd rá a pénzt egy rendes dugóra de inkább vegyél használtan valami hengert eredeti cuccokkal és a msotanit meg add el ha annyira sérült.

meg persze ezeknél a motoroknál már úgyse tudnak olyan felületet honolni a henger falán mint a gyárba hamarabb fog kopni.
Ki ismeri a motorhyspániát? Mit tudtok róla?
Sziasztok! Tegnap meghozta a szerelő a blokkot, szépen összeszerelve. Délután össze is raktam a motort,most az eredeti 50ccm hengerrel.Én indultam el Szegedről Pécsre, de Baján szétment az alsó tűgörgő, és a darabjai szétbarmolták a dugót és a henger falát. Sajnos elég gyengusz a 75-ös hengerhez képest. Most találtam Szegeden aki önt dugattyút, és fúr hengert is. Vele centíroztattam ki a főtengelyt. Gyűjtök egy kis pénzt és megcsináltatom vele a 75ccm-es hengert.
Üdv!
Matekrészét értem, persze. Enyémet 43 van hátul, de ez már nem gyári áttétel. Gyári 53 volt. Amúgy 43 -al, 8500 -on megy 6. -ban 90 -et.