Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De egy hengerfejnek mi baja lehet, mert az igazán nem tud elkopni vagy vmi ilyesmi.Vagy ha megpróbálnám ugy, hogy a régi hengerbe beraknám az rms dugót gyűrűivel ebbe kb 2000km van, a régi henger az megkopott 14000km van benne, de a hengerfalán meg még látszik a gyári hónólás ugyhogy akkor elvileg az még jó lehet nem?
Akkor megtudnád nekem mondani, hogy milyen méretek kellenének és akkor azokat megpróbálnám leméretni?
és ha megtuningolnám az 50-est? vagy az is drága lenne ?
Megnézem a neten milyen az R3. A C16, R1200- at ismerem.
Hely van! De annyi munkaráfordítással jobban jársz, ha veszel egy 125-öst 50-es papírral azzal is ugyan úgy elkaszálnak a rendőrök, de legalább kevesebb vesződtség van vele.
Gyakorlatilag annyi méret kellene amivel utángyártható lenne a motor. De ez megbontással jár. Szóval nem könnyű eset.
RMS henger és hengerfej, gondolom nem igazán széles szügyű, de méretek nélkül nem tudom megitélni.
heló!rs 50-be 1998 asba belehet építeni 125 ös rs blokkot?
Itt a henger illetve a dugó http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
és a hengerfej http://motoroswebaruhaz.hu/spd... és ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban akkor azt irja ide le.
A yasuni r3 azt ugy tudom, hogy csak felső kategóriás hengerekhez való.
heló! 2002es RS 50em eladóvávált vagy cserélném! akit érdekel írjon
Srácok!
Valakinek vélemény erről a sisakról?
http://motoros-bukosisak.aruke...
Nem tudom jót e irtam.Vagy milyen méretekre gondolsz?
Szia! Tehát a henger Dr vas 49.00 a dugó,meg 21es karbi hozzá való szívotorok membránnal.Kipufogó yasuni r3,de ezt használtan vettem. Mondom a gyári kipuval nagyon megy,lehet elöl el is birna 1el nagyobb lánckereket./gyári 11/
piros-fehér szinű a kábel , csak ott lóg egymagában nincs hely ahova belehetne dugni , lehet hogy ez a gond de nemtudom .
ígyvan :S se tompított , se reflektor , se helyzetjelző , se hátsó világítás és a műszarfalonsem világít semmi. mondom , csak féklámpa és index . más nincs.
Szia.
Már régebben irtam h ilyen bajom van, nekem széria teljesitményű henger és dugo lett visszarakva de a hengerfej maradt tehát akk lehet h egy ehhez valo hengerfejet kéne venem?Méreteket nem tok mondani mert nem értek hozzá azt tom h furat és löket ugxsnannyi mint a gyári gyertyát is szépen kisüti.
Milyen szinü a kábel?Csak nem sárga szinü mert akkor a fesz szabályzóról lecsúszott a kábel azért nincs világitásod jobb esetben!
Tuningolási szintek: 21-24-28-as porlasztók és ezekhez alkalmas membránok kipufogók. 70-es a 8K és a 14K fordulatú henger is de nem mindegy mivel akarod összeházasítani. A Te esetedben esetleg egy highend kipuval házasítanád a "széria" hengert és kis mértékű porlasztót. Ha adsz méreteket le tudom futtatni milyen kipu lenne jó a szettedhez.
Az égéstér szabályozhatja az égési sebességet a préssebességet térfogatot és a motor karakterét. A mutatvány az benne, hogy igen pontos munkával elég szerény eredményt lehet elérni. A gyári Rs égéstér ratyi épp, hogy van valami a hengeren. Tehát érdemes foglalkozni vele, mert a szokásosnál nagyobb eredményt lehet kihozni belőle de valamennyit kísérletezni kell vele. A fél milliméter nagyon jó irány, de más alak is kell az égéstérnek. Szerintem a gyári hengerfejből kiindulva betétezni kellene, egyszerűen azért mert nincs elég anyag ami kiadná a megfelelő alakját az égéstérnek. A betétet O gyűrűzni kell szóval ehhez vagy jó szakember vagy sok alapanyag kell, hogy minden összeklappoljon. Természetesen a méretre öntés lenne a legmegfelelőbb kivitelezés, de ahhoz legalább 1000 db-ot kellene készíttetni Kínában, hogy megérje. Ez kilőve. A gyári hengerfej hosszú égésidejű kis áramlási sebességű és a gyertyát közvetlenűl érinti a friss töltet áramlása. Ez összességében azt eredményezi, hogy rugalmatlan a motor a kevéssé dinamikus égés miatt és melegszik a hosszú égésidő miatt. Valamint elég nehézkes beállítani, mert kettős hatás éri a gyertyát, egyrészt melegszik a motor, de a gyertyát "túl!?" hűti a friss töltet ettől furcsa gyertya képek tudnak kiakakulni. Esetleg, ha valakinek van külön vásárolható, de a széria hengerre applikálható hengerfeje azt megnézném a köz javára, hogy megfelelő-e. Az ugye 5-6K annyit nagyon megér, ha jó!
Jöttem picit szomszédolni mert lehet itten tud nekem segiteni valaki. Na szóval,hengert,karbit,membránt cseréltem picit nagyobbra a gyárinál és gyári kipufógóval nagyon tuti lett,de amint rárakom a sportot olyan mintha visszafogná,pedig azt mondták hogy 70es és a feletti hengerekhez való.Már álitottam mindent,de sehogy sem akar jó lenni.Valaki járt már ilyen cipőben?Vagy sose fog úgy menni mint a gyárival?Mert a gyárival nagyon megy! /Dr henger+21es kabi/
Az világos, a síkba szedés az külön téma.
Amiről Tuji beszél az nem lesíkolás, és jóüccakát.
Van esztergám, de nem hiszem hogy azzal ki lehetne akár a hengerfejet esztergálni, na meg szakmabeli se vagyok.
Amúgy még az lenne a kérdésem, hogy jól gondolom-e, hogyha többször síkba szedetem a hengerfejet (vagyis sokat leszedetek belőle) akkor "detonálhat"? Öngyulladásra gondolok, vagy akár bármi más nem jó dologra, mint pl. jobban melegedhet?. Abból gondoltam magamban ezekre, mert ugye kisebb térfogatra sűrít. Eddig 1x lett síkba szedve, de majdnem fél milliméter le lett belőle szedve, ami talán egy picit sok. Gyárilag lemez hengerfejtömítések vannak hozzájuk, azok kurva vékonyak, de én azt kicseréltem már, meg nem mondom most hirtelen, hogy milyen tömítésre. Ez 1mm vastag kb., amiből lesz fél milliméter talán ha ráhúzom a hengerfejet. Viszont miután síkba lett szedve, utána úgy vettem észre, hogy ha egy hangyafasznyit is, de egy nagyon picit nyomatékosabb volt.
Se tompitott, se tavolsagi feny nincs?