Helló! Igaz amit mondanak neked akku témába. Nekem amikor 75ccm es volt a gép, nehezebben forgatta az önindító. Parányi volt a különbség, szinte észrevehetetlen, e hetente kellett az akkura rátölteni, vagy betoltam inkább. Most,hogy visszakerült az 50-es henger, könnyebben indul, és az akkut sem kell töltögetni.
Megvan már mi a hiba : Elivleg nem kap elég áramot , feszültséget és ezért nem világít , ahova bekell rakni a biztositékot az az egész cucc szart be elvileg . De a szerelő nem tudta megcsinálni -.- ezért elviszem majd másikhoz..
Ígyvan... 1999. től 2005 ig a jó Rs-ek ... 2006-tól ocsmény undorító derbi blokk van bennük , haveromnak uj rs-e van és 10 ezerig pörög csak , és 85 a vége ... elégratyi. nekem 1999-es Rs-em van. 110 km/h a vége arrow sportkupu rendszerrel. De mentem már vele 120-al is... :DDD Nemsemmi gépek az Rs-ek :D
Sajna nem az lesz!Az a leállitó kábel a trafón annak nincs köze a világitásnak." dolog lehet!Vagy a világitó tekercs szált el a gyujtás alaplapon ami ritkább.De legvalószinübb a fesz szabályzó szált el
Szia!
Nekem yamaha tzr 50-em van, de én is először apriliát szerettem volna.Hát sztem az aprilia olcsóbb és desiegnosabb (az olaszok erre mennek), de a yamaha sokkal kényelmesebb.Az aprilia régebbi típusaiba olasz minarelli am6 blokk van, mint a TZR-ekben az újakban meg vmi derbi blokk, de ugytudom, hogy a minarelli jobb.Ezek a gépek különolajozásúak nem keveréket kell bele rakni, hacsak nincs kikötve a különolajzás.Olajra nem szabad sajnálni a pénzt a legjob minőség kell bele, ami megfelel a jaso fd szabványnak, thát ilyen:http://midland.hu/termek/synqr... vgay még van a molnak és az elfnek is, de a jaso fc-s nem ajánlott bele.Végsebessége 100km/h körül van utazója az kb.: 70-75 km/h fogyasztása ha széria a gép akkor 3 és 3,5l között van.
Amúgy azt a 6200ft-os termosztátot inkább kihagyom! Multkor néztem azon az oldalon elsőfék felújító szettet közel 10k-ért az itten motor kereskedésből megrendeltem 2400ft-ért! Lehetséges,hogy termosztátot is tudnak nekem 3-4ezerért hozni :) De azért köszi!
Én szeretnék egy kis segítséget és eligazítást kérni tőletek mert ebben a témában nem nagyon kaptam infókat szeretnék én is egy rs 50-est de nem nagyon tudok dönteni mik azok a szempontok amelyek alapján egy motort érdemes megvásárolni plussz apróságok hogy pl milyen keverék kell bele olyan mint a simsonba 1:50-hez vagy teljsesen más meg hasonló dolgok hogy hova milyen oloajat érdemes venni mire kell odafigyelni ha valaki egy pár szóban össze tudná nekem foglalni azt nagyon megköszönném.
A válaszaitokat előre is köszönöm.
akkor ezek szerint a gyertya lehet a gond?:-o
tehat valami nagyobb hoertekut kellene venni? de azzal nem artok a motornak?
legalabb most mar tuti, hogy akksi biztos jo, meg a tobbi is:-)
koszonom a gyors valaszt!
Sziasztok! eladóvá vált a motorom kategória váltás miatt, 75 ccm top henger , gianeli kipuf rendszer, 21 del orto karbi , dr membran(125-130 kmh-t megy) , 2 blaupunkt hangfal be van építve egy erősítővel mp3ról vagy telefonról szól mint az állat ,zsír új első hátsó gumik (elöl pireli hátul heidenau) , szinte karc mentes festés xenon hatású első fényszóró az ára 285000 az ár fix! esetleg jó állapotú robogót beszámolok (képek+videó a motorról az adatlapomon) érdeklődni telefonon 06209581770
Amúgy én is így jártam csütörtökön... Annyi, hogy nekem ki se nyílt egyáltalán.. Én kivettem a picsába a termosztátot, ha lesz hőfokjelzőm akkor majd veszek bele újat.
Üdv!
Tud valaki valami infot az rs 50 termosztátjáról? valszeg az miatt ragadt meg a frissen összerakott motorom közel 200km után.
Elvileg 70foknál kellene nyitnia de az enyém akkor nyit mikormár majdnem forrásban van a víz kb 90foknál :/
Sziasztok!
az lenne a kérdésem, hogy most lett megcsináltatva a motor! durván 75cm3, még mielőtt tuningolva lett, régen 50es volt és vettünk hozzá egy akksit, gyárit, ami tökéletesen kielégítette az indulást, na amióta ilyen a motor , volt egy kis gond, miszerint nem töltött vissza az akksira, most tölt (elméletileg) de az a gond lényegébe, hogy indulásnál nagyon köszörültetni kell az öndítót, hogy elkapja, tehát forog, forog, hörög, hörög majd nagy nehezen de elkapja...
mi lehet a gond? A szerelő szerint, új aksi kell bele, mert a nagyobb teljesítményt nem bírja el, na én ezzel nem értek egyet...van valami vélemény vagy tapasztalat? köszönöm előre is a segítséget
Hengerfejet el lehet annyira ba...., hogy megragadjon tőle a motor. Persze ahhoz bele kell bonyolódni az átalakításokba. Szerintem tuning ügyben emilezzünk, hátha nem érdekli a téma az egész topikot. Az angolok szerint ami jó azt nem kell megjavítani... ehhez azért hozzá tenném azért még ellenőrízni lehet, hogy tudunk-e jobbat csinálni. Amennyiben kapok használatban lévő motoralkatrészekről pontos méreteket, tudok csinálni magunknak adatbázist mi a jó mi mivel házasítható, esetleg mit érdemes átalakítani.
Nekem yamaha tzr 50-em van, de én is először apriliát szerettem volna.Hát sztem az aprilia olcsóbb és desiegnosabb (az olaszok erre mennek), de a yamaha sokkal kényelmesebb.Az aprilia régebbi típusaiba olasz minarelli am6 blokk van, mint a TZR-ekben az újakban meg vmi derbi blokk, de ugytudom, hogy a minarelli jobb.Ezek a gépek különolajozásúak nem keveréket kell bele rakni, hacsak nincs kikötve a különolajzás.Olajra nem szabad sajnálni a pénzt a legjob minőség kell bele, ami megfelel a jaso fd szabványnak, thát ilyen:http://midland.hu/termek/synqr... vgay még van a molnak és az elfnek is, de a jaso fc-s nem ajánlott bele.Végsebessége 100km/h körül van utazója az kb.: 70-75 km/h fogyasztása ha széria a gép akkor 3 és 3,5l között van.
Amúgy azt a 6200ft-os termosztátot inkább kihagyom! Multkor néztem azon az oldalon elsőfék felújító szettet közel 10k-ért az itten motor kereskedésből megrendeltem 2400ft-ért! Lehetséges,hogy termosztátot is tudnak nekem 3-4ezerért hozni :) De azért köszi!
Én szeretnék egy kis segítséget és eligazítást kérni tőletek mert ebben a témában nem nagyon kaptam infókat szeretnék én is egy rs 50-est de nem nagyon tudok dönteni mik azok a szempontok amelyek alapján egy motort érdemes megvásárolni plussz apróságok hogy pl milyen keverék kell bele olyan mint a simsonba 1:50-hez vagy teljsesen más meg hasonló dolgok hogy hova milyen oloajat érdemes venni mire kell odafigyelni ha valaki egy pár szóban össze tudná nekem foglalni azt nagyon megköszönném.
A válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdv:
xilence
tehat valami nagyobb hoertekut kellene venni? de azzal nem artok a motornak?
legalabb most mar tuti, hogy akksi biztos jo, meg a tobbi is:-)
koszonom a gyors valaszt!
tehat valami nagyobb hoertekut kellene venni? de azzal nem artok a motornak?
amíg nem vettem egy új gyertyát bele!(BR9)
Azóta úgy indul mint a kis angyal!
Amúgy én is így jártam csütörtökön... Annyi, hogy nekem ki se nyílt egyáltalán.. Én kivettem a picsába a termosztátot, ha lesz hőfokjelzőm akkor majd veszek bele újat.
Tud valaki valami infot az rs 50 termosztátjáról? valszeg az miatt ragadt meg a frissen összerakott motorom közel 200km után.
Elvileg 70foknál kellene nyitnia de az enyém akkor nyit mikormár majdnem forrásban van a víz kb 90foknál :/
az lenne a kérdésem, hogy most lett megcsináltatva a motor! durván 75cm3, még mielőtt tuningolva lett, régen 50es volt és vettünk hozzá egy akksit, gyárit, ami tökéletesen kielégítette az indulást, na amióta ilyen a motor , volt egy kis gond, miszerint nem töltött vissza az akksira, most tölt (elméletileg) de az a gond lényegébe, hogy indulásnál nagyon köszörültetni kell az öndítót, hogy elkapja, tehát forog, forog, hörög, hörög majd nagy nehezen de elkapja...
mi lehet a gond? A szerelő szerint, új aksi kell bele, mert a nagyobb teljesítményt nem bírja el, na én ezzel nem értek egyet...van valami vélemény vagy tapasztalat? köszönöm előre is a segítséget