Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen az is megeshet mert az egy egyenirányitó tekercs!Nekem van olyanom is ha cserére szorúl szól nyugodtan!Van hozzá mindenem
Helló! Igaz amit mondanak neked akku témába. Nekem amikor 75ccm es volt a gép, nehezebben forgatta az önindító. Parányi volt a különbség, szinte észrevehetetlen, e hetente kellett az akkura rátölteni, vagy betoltam inkább. Most,hogy visszakerült az 50-es henger, könnyebben indul, és az akkut sem kell töltögetni.
Megvan már mi a hiba : Elivleg nem kap elég áramot , feszültséget és ezért nem világít , ahova bekell rakni a biztositékot az az egész cucc szart be elvileg . De a szerelő nem tudta megcsinálni -.- ezért elviszem majd másikhoz..
Ígyvan... 1999. től 2005 ig a jó Rs-ek ... 2006-tól ocsmény undorító derbi blokk van bennük , haveromnak uj rs-e van és 10 ezerig pörög csak , és 85 a vége ... elégratyi. nekem 1999-es Rs-em van. 110 km/h a vége arrow sportkupu rendszerrel. De mentem már vele 120-al is... :DDD Nemsemmi gépek az Rs-ek :D
Nekem van termosztátom hibátlan lepróbált 3000ft+posta
Sajna nem az lesz!Az a leállitó kábel a trafón annak nincs köze a világitásnak." dolog lehet!Vagy a világitó tekercs szált el a gyujtás alaplapon ami ritkább.De legvalószinübb a fesz szabályzó szált el
RS 50-est keresek adnék Aprilia ETX600-as endúrót értékegyeztetéssel. Mail: jaszipapa@citromail.hu
Szia!
Nekem yamaha tzr 50-em van, de én is először apriliát szerettem volna.Hát sztem az aprilia olcsóbb és desiegnosabb (az olaszok erre mennek), de a yamaha sokkal kényelmesebb.Az aprilia régebbi típusaiba olasz minarelli am6 blokk van, mint a TZR-ekben az újakban meg vmi derbi blokk, de ugytudom, hogy a minarelli jobb.Ezek a gépek különolajozásúak nem keveréket kell bele rakni, hacsak nincs kikötve a különolajzás.Olajra nem szabad sajnálni a pénzt a legjob minőség kell bele, ami megfelel a jaso fd szabványnak, thát ilyen:http://midland.hu/termek/synqr... vgay még van a molnak és az elfnek is, de a jaso fc-s nem ajánlott bele.Végsebessége 100km/h körül van utazója az kb.: 70-75 km/h fogyasztása ha széria a gép akkor 3 és 3,5l között van.
Rávan írva! :D

Amúgy azt a 6200ft-os termosztátot inkább kihagyom! Multkor néztem azon az oldalon elsőfék felújító szettet közel 10k-ért az itten motor kereskedésből megrendeltem 2400ft-ért! Lehetséges,hogy termosztátot is tudnak nekem 3-4ezerért hozni :) De azért köszi!
megmondom oszinten, nemtudom, de holnapra kiveszem es megnezem, persze, ha tudnatok segiteni, mirol tudom eldonteni, hogy 8as vagy 9es e
Sziasztok,

Én szeretnék egy kis segítséget és eligazítást kérni tőletek mert ebben a témában nem nagyon kaptam infókat szeretnék én is egy rs 50-est de nem nagyon tudok dönteni mik azok a szempontok amelyek alapján egy motort érdemes megvásárolni plussz apróságok hogy pl milyen keverék kell bele olyan mint a simsonba 1:50-hez vagy teljsesen más meg hasonló dolgok hogy hova milyen oloajat érdemes venni mire kell odafigyelni ha valaki egy pár szóban össze tudná nekem foglalni azt nagyon megköszönném.
A válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv:
xilence
Eladó Rs kipufogó rezonátor!
Milyen gyertya van egyáltalán benne? 8 -as vagy 9 -es hőértékű kell bele..
akkor ezek szerint a gyertya lehet a gond?:-o
tehat valami nagyobb hoertekut kellene venni? de azzal nem artok a motornak?
legalabb most mar tuti, hogy akksi biztos jo, meg a tobbi is:-)
koszonom a gyors valaszt!
akkor ezek szerint a gyertya lehet a gond?:-o
tehat valami nagyobb hoertekut kellene venni? de azzal nem artok a motornak?
Sziasztok! eladóvá vált a motorom kategória váltás miatt, 75 ccm top henger , gianeli kipuf rendszer, 21 del orto karbi , dr membran(125-130 kmh-t megy) , 2 blaupunkt hangfal be van építve egy erősítővel mp3ról vagy telefonról szól mint az állat ,zsír új első hátsó gumik (elöl pireli hátul heidenau) , szinte karc mentes festés xenon hatású első fényszóró az ára 285000 az ár fix! esetleg jó állapotú robogót beszámolok (képek+videó a motorról az adatlapomon) érdeklődni telefonon 06209581770
Igaz az enyém teljesen gyári,de nekem is sokat kellett köszrűltetni,
amíg nem vettem egy új gyertyát bele!(BR9)
Azóta úgy indul mint a kis angyal!
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Amúgy én is így jártam csütörtökön... Annyi, hogy nekem ki se nyílt egyáltalán.. Én kivettem a picsába a termosztátot, ha lesz hőfokjelzőm akkor majd veszek bele újat.
2006-os Rs-hez valakinek váltókar ?
Ja igen és tudna nekem valaki linkelni 1oldalt ahol találok hozzá termosztátot? Előre is köszönöm üdv!
Üdv!
Tud valaki valami infot az rs 50 termosztátjáról? valszeg az miatt ragadt meg a frissen összerakott motorom közel 200km után.
Elvileg 70foknál kellene nyitnia de az enyém akkor nyit mikormár majdnem forrásban van a víz kb 90foknál :/
Sziasztok!
az lenne a kérdésem, hogy most lett megcsináltatva a motor! durván 75cm3, még mielőtt tuningolva lett, régen 50es volt és vettünk hozzá egy akksit, gyárit, ami tökéletesen kielégítette az indulást, na amióta ilyen a motor , volt egy kis gond, miszerint nem töltött vissza az akksira, most tölt (elméletileg) de az a gond lényegébe, hogy indulásnál nagyon köszörültetni kell az öndítót, hogy elkapja, tehát forog, forog, hörög, hörög majd nagy nehezen de elkapja...
mi lehet a gond? A szerelő szerint, új aksi kell bele, mert a nagyobb teljesítményt nem bírja el, na én ezzel nem értek egyet...van valami vélemény vagy tapasztalat? köszönöm előre is a segítséget
hát azt tudom! hát pörgősebb legyen és többet menyjen végre is
A tuningolás sosem tartozott az olcsó dolgok közé. Mi lenne a célod? Mennyivel kellene jobbnak lennie a motornak?
Hengerfejet el lehet annyira ba...., hogy megragadjon tőle a motor. Persze ahhoz bele kell bonyolódni az átalakításokba. Szerintem tuning ügyben emilezzünk, hátha nem érdekli a téma az egész topikot. Az angolok szerint ami jó azt nem kell megjavítani... ehhez azért hozzá tenném azért még ellenőrízni lehet, hogy tudunk-e jobbat csinálni. Amennyiben kapok használatban lévő motoralkatrészekről pontos méreteket, tudok csinálni magunknak adatbázist mi a jó mi mivel házasítható, esetleg mit érdemes átalakítani.